דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך למאהב המושלם 

מאת    [ 09/05/2007 ]

מילים במאמר: 785   [ נצפה 4366 פעמים ]

במדריך הראשון למאהב המושלם, אני לא אכתוב על איפה לגעת ובאיזה עוצמה, מתי להשתמש בלשון ומתי באצבעות, אפילו לא על כיצד לנשק למרות שזה בהחלט חשוב.
כמו כל דבר אחר בין גברים ונשים הכל מתחיל בגישה וכמו שתגלו מאוחר יותר, אם תדבקו בגישה הנכונה נשים יהיו סלחניות בקשר לכל השאר, הן אפילו יוותרו על אורגזמה, למרות שרצוי שאתה תתעקש להעניק להן לפחות אחת אם אתה רוצה להיקרא מאהב מושלם, אבל על אורגזמות נדבר בפעם אחרת...
עד עכשיו דיברנו על זה שצריך לתת לה להרוויח אותך, להיות ראויה לך, לגרום לה להתאמץ, לא להיות בחור נחמד מדי או להשקיע יותר מדי כי אז היא תדע שאתה בכיס הקטן שלה ומאזן הכוחות ישתנה.
בסקס החוקים משתנים.
בסיטואציה שבה שניכם יודעים שהולך להיות סקס, בעיקר בפעם הראשונה, הבחורה נמצאת במצב מאוד פגיע, היא חושפת עצמה לפניך, ללא הגנות, ללא משחקים, היא מעבירה את כל הכוח שהיה לה עד עכשיו (והיה לה) אליך, מעכשיו, מבחינתה, המשך הקשר תלוי בך.
הסוד בסקס מדהים, והוא נכון לשני המינים, להיות קשוב לצרכים של בת הזוג לפחות כמו שאתה קשוב לצרכים שלך ואולי אפילו קצת יותר.
גברים יכולים להיות מוכנים למשגל תוך שניות, הם מתחממים במהירות והמטרה שלהם היא לספק את הצורך הזה ולהגיע לאורגזמה כמה שיותר מהר, בשביל זה אתם לא צריכים אישה לידכם, אתם יכולים לבד...לפחות תחסכו לנו את הזמן ועוגמת הנפש..
נשים מתחממות לאט יותר ופה מתחילה הרגישות שלך לצרכים שלה, אם זה ע"י מגע, נשיקות, מלים יפות, אל תתנפל לה על הציצים ותדחוף אצבעות לכיוון הדגדגן, עשה את הכל לאט לאט, אל תהיה נלהב מדי מעצם העובדה שיש לך סקס, אנחנו מרגישות את זה וזה מוריד לנו.
טיפ על הדרך - כשהיא חושפת את גופה לפניך, הבט בה כמו על יצירת אומנות, כאילו ראית את הדבר הכי יפה שראית בחייך, נשך קלות את השפה התחתונה שלך ולחש לה: "איזה יופי"... זה עושה לנו את זה, כי בת'כלס לרוב הנשים יש או היתה בעיה עם דימוי הגוף שלהן וזה עושה לנו טוב שאתה אוהב את הגוף שלנו, זה גם יכול לתרום להרגשת הנינוחות שלנו איתך והנכונות שלנו לעשות דברים נועזים יותר...
כשאתה נוגע בה, מלטף אותה, מסניף אותה, מלקק אותה, תהיה ערני לתגובות שלה, למתח בגוף שלה, לנשימות, לאנחות, כשהיא נאנחת ונאנקת כנראה שאתה עושה משהו כמו שצריך, כשהנשימות שלה נעשות מהירות יותר, היא מרוגשת, כשהיא מניעה את הגוף שלה כנראה שהיא מבסוטה ממה שאתה עושה, תן לה להתענג על המגע שלך, תהנה גם אתה, אל תישאר באותו המקום, ככל שתקבל יותר פידבק חיובי ממנה תוכל להתקדם לאזורים הרגישים יותר, כשהיא תהיה מוכנה היא תתנפל עליך.
אגב, מחקרים מראים שלמרות הרצון של הגבר להתפוצץ כמה שיותר מהר, האורגזמה שלו תהיה הרבה יותר טובה ואיכותית אם הוא ישהה אותה ויתן להורמונים להציף לו את הגוף.
והגענו לדובדבן שבקצפת, הרי הוא המין האוראלי, יש משהו מאוד אינטימי בזה שגבר מניח את ראשו בין רגלינו ושולח לשון רכה למקום הכ"כ רגיש הזה, ולא רק רגיש למגע, יש נשים שלא מוכנות שיגיעו לשם, לעתים זה עובר להן עם הגיל והקבלה של הגוף שלהן, משום מה הדימוי של איבר המין הנשי, לפחות בעיני נשים, הוא שזה לא מקום כ"כ נקי, כשלמען האמת איברי המין שלנו, גם של גברים וגם של נשים (כל עוד הבנאדם נקי ממחלות מין) הרבה יותר נקיים מחיידקים מהפה שלנו למשל...
וגם פה, למרות שלא נפרט טכניקות (מבטיחה לכתוב גם על זה), הסוד הוא בהקשבה, אם עד עכשיו היא נאנחה וגנחה ופתאום היא משתתקת, זו הדרך שלה להגיד לך שכדאי שתחזור למה שעשית קודם, אם אתה מרגיש שאין לך פידבק כלשהו להיאחז בו, פשוט תשאל אותה אם טוב לה ומה היא רוצה שתעשה.
נכון שממה שקראת עד עכשיו נראה כאילו הפרינססה שוכבת על הגב ואתה עושה את כל העבודה, אבל מה שקורה בד"כ הוא שכשאישה מרגישה שאיכפת לך ממנה ושאתה משקיע, היא תרגיש צורך להעניק לך בחזרה, היא תעשה בשבילך דברים שיפתיעו אותך ואפילו תשמח להגשים לך פנטזיות אם תבקש יפה...
תהיה בטוח שאחרי כל מה שעשית עד עכשיו היא מוכנה ומזומנה שתתפוצץ עליה (לא לשכוח הגנה!), קח בחשבון שלא כל הנשים גומרות מחדירה, שאל אותה, ואם יש צורך גרום לה לגמור לפני ( Ladies first).
אחרי שכולם נהנו... מגיע השלב הכי פגיע אצל האישה, הוא גמר, מה עכשיו? אז תהיה מספיק גבר לחבק אותה, לנשק אותה, להמשיך לשכב לצידה וללטף אותה, כי זו הרגשה ממש לא נעימה שהאינטימיות והקרבה המדהימות שהיו קודם מתחלפות בקיצוניות בקרירות ומבוכה, ואני מדגישה שוב, גברים, כל הכוח עבר אליכם, תשתמשו בו בחכמה, גם אם לא תהיה פה מע' יחסים ארוכה ואוהבת היא תזכור אותך כגבר גבר ואם יצא לכם להיפגש שוב היא תזכור כמה טוב היה לה ולא כמה מיהרת ללבוש את הבגדים ולברוח משם.
ודבר אחרון - כן, תתקשר למחרת! תהיה הג'נטלמן המושלם, תגיד לה שמאוד נהנית להיות איתה, אם אתה רוצה לראות אותה שוב, תגיד לה, אני בטוחה שהיא תשמח.
עד כאן המדריך הראשון למאהב המושלם, אם הפנמת אתה כבר בדרך לשם.
בהצלחה.







רועי שחף ושרית פלג, מאמנים ומדריכים ב- LoveAcademy - בית הספר להצלחה עם המין השני - מתמחה בפיתוח כישורים ומיומנויות בתקשורת אפקטיבית מול המין השני. החל משפת גוף וגישה דרך מיומנויות וטכניקות ועד שעורים מעשיים הכוללים הדגמות. LoveAcademy שמה לה למטרה לאפשר לכל אדם ליהנות מהחיים במלואם ללא פשרות.

http://www.loveacademy.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב