דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על חשיבותה של הדברה נכונה 

מאת    [ 26/09/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 1799 פעמים ]

יש מעט מאוד נושאים שמהווים קונצנזוס חברתי, כמו החשיבות של ביצוע הדברה מפני מזיקים שחדרו לשטח הבית או המשרד. מצב שבו מתגלים באחד החדרים ג'וק, עכבר, דבורים, נמלים, חולדה, יונים, טרמיטים, מעופפים או כל מזיק אחר- הוא מצב שגורם למרבית בני האדם תחושות גועל, אי נוחות, דחייה ואי שקט נפשיים. מצב שכזה מחייב אותנו בביצוע הדברה מקצועית, כאשר ישנה חשיבות עצומה להתאמה בין סוג המזיק ובין הדברה המותאמת לו.

לכל מזיק יש הדברה משלו

כיום ישנם סוגים רבים של הדברה מקצועית, החל מהדברה כימית דרך הדברה ירוקה או הדברה אקולוגית ועד להדברה אלקטרונית. כל אחת משיטות הדברה אלו חייבת להיות מותאמת בצורה מלאה לסוג המזיק החי בבית, תוך התחשבות הן בתנאי השטח שבהם המזיק חי, הן בהעדפות של האדם המזמין הדברה והן באילוצים אחרים. מהסיבה הזו כיום ביצוע של הדברה לנמלים, לדוגמא, אינו דומה לביצוע של הדברת מכרסמים או של מעופפים.

במהלך הדברה של נמלים עושה המדביר שימוש בהיכרות של התנהגות הנמלים, כאשר ישנו צורך באיתור הקן ובהשמדת הנמלה המלכה שגורמת להסתלקות הנמלים, וסוג זה של הדברה אינו דומה להרחקת יונים לדוגמא, שאינו מתבסס על קיומו של מרכז חברתי שולט יחיד ובלעדי אלא על התנהגות של עדר. לעומת זאת, הדברה של פרעושים חייבת לקחת בחשבון את מחזור החיים של הפרעושים שכולל גם ביצים, רימות וגלמים, ועל כן חייב להתפרש על פרק זמן תקופתי רחב יותר כדי להבטיח הדברה מלאה.

חברת הדברה מקצועית היא חברה שרכשה את הידע ואת הנסיון להתנהלות מול כל אחד ואחד מהמזיקים הללו, ומסוגלת להתאים את הפתרון הנכון אל סוג המזיק, אל המיקום שלו ואל סביבת המחייה שלו. 

הדברה מקצועית או עצמאית?

נכון, תוכלו בהחלט לבצע הדברה ביתית בעצמכם בעזרת חומרים הנמכרים בסופרים, ולתחזק אותה על ידי הקפדה על זריקת זבל מהבית בצורה שוטפת, אחסון טוב יותר של שאריות מזון, סתימה של חורים וחריצים שונים ברחבי הבית, איטום של צינורות ושל הגג, והימנעות מאגירת מים שמזמינה יתושים ופרעושים וכן הלאה. אך לעיתים הדברה ביתית פשוט אינה מספיקה, הן משום שהיא לא יסודית באותה מידה, הן משום שהיא לא קפדנית ומבוססת ידע באותה המידה והן משום שתוצאותיה אינן ארוכות טווח דיין. חברת הדברה מקצועית תוכל להעניק לכם את הביטחון המלא, כי תהליך ההדברה כולו מתבצע בצורה נכונה, החל מהצורך להזיז או להשאיר רהיטים באותו מקום, דרך ההוראה לפנות את בני הבית ובעלי החיים מהמקום במידת הצורך, עבור בביצוע אוורור נכון של פתחי הבית ובבחירת מינוני הרעלים ובמיקומם. מדביר מקצועי ידע כיצד יש לנהוג בכל אחד מהמקרים האלו ויוכל להתאים בין תנאי השטח והצרכים שלכם ובין ביצוע הדברה נכונה

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב