דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה כל כך מיוחד באותן מצלמות רפלקס? 

מאת    [ 26/09/2010 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 3749 פעמים ]

אם צילום הוא תחביב מוכר שלכם, ודאי שמעתם על מצלמות רפלקס או בשמן המקצועי: מצלמות SLR. אלו מצלמות הידועות באיכותן הטובה, בעדשותיהן הרחבות, במסכים השטוחים והגדולים שלהן ובתוספות רבות שהן מכילות, מה שהופך אותן למקצועיות ביותר.

צילום הוא אחת המזכרות היותר יפות שיש, כזו שנשארת לתמיד. כל אירוע הוא סיבה לחגיגה, במיוחד אצל מי שאוהב לצלם ולהצטלם: שולפים את המצלמה (אצל רבים היא כבר בהיכון, כרוכה סביב הצוואר) ומתעדים. ומי שאוהב להנציח ולצלם, יעדיף מן הסתם שהאיכות של התמונות שהוא מצלם תהיה גבוהה.

מה כל כך מיוחד באותן מצלמות רפלקס?

מצלמות דיגיטליות ידועות באיכות התמונה שהן מפיקות ובקלות התפעול; מצלמות רפלקס (שהמקוריות שבהן עובדות על פילם) משתייכות לאחד הסוגים הטובים ביותר ויוצאי הדופן מתוך משפחת הדיגיטליים. כך לדוגמא, תוכלו לראות בהן תצוגה מקדימה של התמונה שאתם רוצים לצלם.

אך זהו רק חלק מהעניין. מצלמות רפלקס SLR כוללות תכונות רבות שמסייעות לצלם להשיג תמונה כמה שיותר איכותית, כמו זום אופטי גדול, חיישן מפותח, אפשרות צילום גם בתנאי ראות קשים ומהירות התאוששות גבוהה בין צילום לצילום.

ומהן מצלמות דמויות SLR?

כמובן שלכל דבר טוב יש חיקוי או מוצר שמנסה להגיע כמה שיותר קרוב למקור, במחיר זול יותר. לכן, יחד עם מצלמות רפלקס SLR תוכלו למצוא גם את דמויות הרפלקס – הן נראות אותו דבר, אך כוללות הרבה פחות תכונות מהרפלקסיות האמיתיות. ואם אתם מחפשים מקצוענות, דמויות ה-SLR לא בשבילכם.

מחירי מצלמות רפלקס

על דברים טובים צריך לשלם וזהו בהחלט אחד מהם. מצלמות רפלקס אינן זולות, אך מנגד- גם אינן מתאימות לכל אחד. רק מי שלוקח את תחביב הצילום שלו צעד אחד קדימה, יצטרך באמת מצלמה מסוג זה. המצלמה הזולה ביותר שתמצאו תהיה בסביבות 1,600 שקלים, כשהיקרות יגיעו עד 20,000 שקלים. הכל תלוי ביצרן, ביכולות ובסוג המצלמה.

איזו חברה מצטיינת בייצור מצלמות רפלקס?

אם תבררו לעומק על מצלמות רפלקס, תגלו כי הביקורות מהללות ומשבחות מצלמות רפלקס קנון וגם מצלמות רפלקס ניקון. שני היצרנים הללו נחשבים משובחים ודקדקנים בכל מה שנוגע לפרטים הקטנים כגדולים, עד כדי כך שאפילו המבקרים מתקשים להחליט איזו טובה יותר מבין השתיים.

מצלמות רפלקס ניקון

חברת ניקון ידועה במצלמת הרפלקס הידידותית למשתמש, בזכות ההסבר שקיים בתפריט שלה וגם הודות לאופציות צילום רבות, הכל באיכות ורזולוציה גבוהות מאוד. בנוסף, ניקון הייתה הראשונה שייצרה מצלמה כזו עם מסך נע, כלומר כזה שניתן 'להזיז' ולמקם אותו בזווית מסוימת, מה שמקל במצבים בהם רוצים לצלם דבר גבוה מאוד (כמו עזריאלי) או נמוך במיוחד (כמו ילדים).

מצלמות רפלקס קנון

ההבדל המרכזי בין מצלמות רפלקס של חברת קנון לבין אלו של ניקון הוא העובדה שהראשונה כוללת חיישן גדול יותר, מה שמביא כמובן לצילום ברור וממוקד יותר. מעבר לכך, זו מצלמה המתאימה יותר לצלמים מתקדמים יותר, בגלל האופציות שבה והתוספות הנלוות, ולכן אם אתם קונים מצלמת רפלקס בפעם הראשונה- קרוב לודאי שתסתדרו יותר עם ניקון.

איך אפשר לבחור בין השתיים?

כאמור, שני היצרנים הללו הם הפופולאריים ביותר בקרב חובבי הצילום ולכן השיקולים שתיקחו בבחירה ביניהן יהיו אינדיבידואליים. בכל מקרה, מצלמות רפלקס של כל אחת מהחברות הן מקצועיות מאוד ואם תבחרו בזו או בשנייה – תזכו במכשיר מופלא שבוודאי יסייע לכם לשפר את חוויית הצילום.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב