דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לאירוע עיסקי מוצלח 

מאת    [ 23/09/2010 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 2290 פעמים ]

הפחד הגדול ביותר של מארגן אירוע הוא הכישלון. כבני אדם אנו מונעים על ידי הפחד מכישלון והפחד הזה במקרה הטוב מניע אותנו להצלחה, על המקרה הרע לא צריך לדון...

אם כך, איך אפשר לתכנן מראש אירוע מוצלח? איך ניתן לדעת בוודאות שכולם יגיעו, שהמקום יתפקד, ושלא ייפול למישהו המסך על הראש תוך כדי נאום?

הכנו עבורכם מספר טיפים מתוך הניסיון הרב שלנו אשר צברנו במהלך השנים, לגזור ולשמור!

מקום לאירוע: רגע אחרי שהכרזתם בקול שהגיע הזמן להשיק את התוכנה החדשה מתעורר הצורך הראשוני בבחירת מקום האירוע ,עלינו לקחת בחשבון שהוא יהיה נגיש גיאוגרפית לרוב אורחי הכנס כלומר אם החברה שלכם נמצאת ב-נס-ציונה אל תבחרו במקום רחוק כמו קיסריה כי אף אחד לא אוהב לבזבז את זמנו בנסיעות ארוכות.

צוות טכני: לפעמים הנטייה לחסוך בבחירת מקום ללא צוות טכני מתגלה כגורם לכישלון האירוע. כאשר הצוות נמצא במקום הוא זמין ונגיש לפיתרון כל בעיה שצצה ולא נוצר מצב בו מקרן הוידיאו לא עובד ואתם נאלצים לוותר על המצגת שאמורה להיות לב ליבו של הכנס.

קייטרינג: מסתבר שלא רק הצבא צועד על קיבתו. מחקרים מוכיחים שתחושת שובע גורמת להרגשה טובה ונינוחה ולכן לא כדאי יהיה לחסוך בטיב הקייטרינג מפני שרק עליו ידברו ביום המחרת לטוב ולרע.

הזמנות: לעיתים יש נטייה לא לדייק בתזמון משלוח ההזמנות לאירוע כלומר מוקדם מידי מכדי שמישהו יזכור בדיעבד ומאוחר מידי מכדי שלמישהו יהיה זמן פנוי. הזמן הנכון הוא להוציא הזמנות כשלושה שבועות לפני ולבצע מעקב טלפוני כשבוע לפני כך ניתנת האינדיקציה המדויקת ביותר.

תוכן: כנסים ואירועים הינם דבר אשר קיים בשגרת ימינו ולכן הגיע הזמן לחדש. להוסיף לכנס "תבלין" אשר יבדל אותו מ"עוד אירוע שגרתי".

חכמים מאיתנו אמרו פעם שאת ה"חומר היבש" ניתן לשלוח בפקס מיותר להפיק כנס שלם כדי לראות מצגת שיכולה לעבור תוך דקה במייל. לעומת זאת מומלץ לשלב באירוע עסקי תוכן חוויתי אשר ייתן ערך מוסף למשתתפי הכנס וכן משהו לדבר עליו ביום המחרת.

ניסיון בשירות: לחברה להפקת אירועים יש מן הסתם ניסיון רב יותר בהבנת הצרכים של אירועים שונים כאשר    לכם עצה מניסיוננו לגבי שינוי גודל המקום, הוספת אוכל בקייטרינג, הערכת זמן והתארגנות הקשיבו לנו כי היינו שם לפניכם .

כל אירוע מלווה בכאב "ראש גדול" עד הרגע שהוא מסתיים, ניתן לצמצם את ההתעסקות על ידי כך שתיקחו חברת הפקה בעלת ניסיון וידע , כך נחסך מכם המון "כאב ראש" בהתקשרות עם המון גורמים שונים ולכן זה עדיף מלנסות "להסתדר לבד".

חיסכון: אנו נהנים לחשוב שחסכנו בעלויות. כל אחד מכיר את תחושת הסיפוק על כך שהשיג מוצר בחמש מאות לעומת באלפיים. בהפקת אירועים הנטייה לחיסכון פועלת בדרך כלל לרעת הלקוח מאחר והיא משפיעה ישירות על האיכות. כאשר מתכננים אירוע אנו בעצם מארחים את המוזמנים ועלינו לתת להם את התחושה שהשקענו בהם, שהם רצויים ולא לכבד אותם בשתייה מבקבוקים וכוסות פלסטיק....

שרלטנים- ענף האירועים בישראל הנו תחום "פרוץ" וכל ילד שסיים י"ב והיה התקליטן במסיבת סיום השכבה קורא לעצמו "מפיק אירועים" צריך להזהר מכל בעל מקצוע שאומר לכם שהוא כבר ידאג לריהוט או לקייטרינג .זה לא ייראה רציני אם רופא שיניים יאמר לכם שהוא גם עובד כמכונאי רכב מוסמך , כך גם אין סיכוי שתקליטן הוא גם מעצב אירועים כך אין סיכוי ששירותי הבאר גם חברת קייטרינג .

כאשר שוכרים חברת הפקה היא צריכה להיות נטו חברת הפקה, זיכרו חברה לשירותי הגברה או חברה לשירותי בר זה העיסוק שלהם ,השאר הם חלטורה או קומבינה על הגב (או הכיס ) שלכם .

נתראה באירוע הבא

 

 

Eron - boutique &premium events""- חברה להפקת אירועים, כנסים,ימי עיון,ואירועי גיבוש המספקת מגוון פתרונות לצרכי השיווק והרווחה של חברות וארגונים. זו לא הסיבה היחידה בזכותה הפכנו לאחת החברות המובילות בתחום האירועים.עם גישת עבודה הדוגלת במצויינות במקצוענות והכי חשוב שירות ללא פשרות, אנו מספקים ויוצרים לקהל לקוחותינו הנאמן:


 


הפקת אירועים- אירועי שיווק, אירועי רווחה, Reality & ODT ,מסיבות חברה


 


הפקת כנסים-כנסים שיווקיים, כנסים מקצועיים,כנסים רפואיים,תערוכות וכנסים המוניים.


 


אירועי גיבוש-לחיזוק הקשר בין החברה לעובדיה ,ימי נופש ופעילויות OUTDOOR.


 


וכל אירוע בעל מטרה עסקית מובהקת .


 


לרשות החברה מערכת הדמייה ממוחשבת  בה ניתן להמחיש באופן מדויק ביותר כיצד ייראה האירוע שלכם וזאת בצורת "הלבשת"האלמנטים השונים כגון ריהוט,הצללה,במה על המתחם בו יתקיים האירוע בין אם זה חוף ים,מקום בטבע ואפילו בניין המשרדים שלכם.


 


הניסיון והמוניטין ש "Eron-boutique &premium events" צברה לאורך השנים מאפשרים לכם להנות מעלויות מופחתות ולקבל את התמורה המירבית עבור התקציב שלכם ובמקביל לעבוד עם ספקים מן השורה הראשונה בתחום האירועים ביניהם חברות  קונסטרוקציה ותשתיות,קירות הקרנת לדים,שירותי בר, קרונות שירותים מפוארים חברות הגברה ותאורה ,עיצוב וקייטרינג כמובן.


 


הפקנו וקיימנו אירועים מגוונים בכל סדר גודל ברחבי הארץ,במקומות לא שיגרתיים, באולמות ובגנים המובילים, בבתים פרטיים, בגנים הלאומיים, בטבע ובכל מקום בו נתבקשנו לקיים אירוע.


 


התגובות של  לקוחות  החברה ושל הקהל באירועים, מעידות כל פעם מחדש על התרגשות יוצאת דופן, הפתעה ובעיקר על חוויה שונה שלא תשכח מהר....


 


אנו ערוכים לתת מענה זריז לכל אירוע ולכל הפקה ולו הקטנה ביותר אשר תידרש ,לנו יש הסכמים עם מקומות וספקים במחירים שאתם לא תקבלו, ובמידה ותשכרו את שירותינו תחסכו לעצמכם הרבה כסף המון כאבי ראש והתרוצציות מיותרות.  


 


בין  לקוחותינו נמנים : "המועצה לישראל יפה" ,"איגוד ערים לתשתיות" ,"TEVA "  Schering" Plough"","MSD", Sanofi -aventis"","תנובה" ,"מי-עדן" "סונול"" אמן מחשבים""012' ועוד  עשרות  לקוחות מרוצים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב