דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרוויח כסף באינטרנט בשישה צעדים 

מאת    [ 22/09/2010 ]

מילים במאמר: 745   [ נצפה 3222 פעמים ]

אני אתחיל בזה שאומר שבאיזה שהוא שלב במאמר הזה סביר להניח שתגידו "אם זה כל כך פשוט אז למה לא כולם מרוויחים כסף באינטרנט?". זה בסדר, אני אענה גם על זה.

בואו נחזור צעד אחד אחורה. במאמר הזה אני הולך להראות לכם איך לעשות כסף באינטרנט בשישה צעדים.  לכל הספקנים שביניכם, אני לא הולך לתת לכם פה איזה סכימת  רמאות או מתכון למכה המהירה שתעשה אתכם מיליונרים תוך חודש; אני לא מאמין בכל השטויות האלה. אני כן מאמין שהדרך היחידה להרוויח כסף באינטרנט היא ע"י ראיה לטווח ארוך ובניית עסק לכל דבר.

המושג הבסיסי שעליו מתבסס כל התהליך הזה נקרא "נכס וירטואלי". מבחינתי נכס וירטואלי הוא נכס לכל דבר, ממש כמו דירה או עסק וככה גם אני מתייחס אליו. למה אני מתכוון כשאני אומר "נכס וירטואלי"? לנוכחות שלכם באינטרנט. פתחתם בלוג? יש לכם נכס וירטואלי. כתבתם מאמר? יש לכם נכס וירטואלי. כמה שיהיו לנו יותר נכסים וירטואליים, תהיה לנו יותר נוכחות באינטרנט ונוכל להרוויח יותר כסף. כן, זה עד כדי כך פשוט.

טוב, הבנו שאנחנו צריכים להתייחס לאינטרנט כאל עסק לכל דבר ושאנחנו צריכים ליצור כמה שיותר נכסים וירטואליים. בואו נראה מהם ששת הצעדים להרוויח כסף באינטרנט.


ששת הצעדים להרוויח כסף באינטרנט:


    • תבחרו נישה - מה היא נישה? בצורה הכי בסיסית, אם יש תחום שמעניין קבוצה גדולה של אנשים, אז נישה היא תת-תחום בתוכו. לדוגמא, אם התחום שלנו הוא אנשים שמתעניינים בהורדת שומן, אז הורדת שומן מהבטן היא נישה וגם הורדת שומן לנשים בהיריון היא נישה.
    אני אדבר על זה הרבה במאמרים אחרים, אבל בבסיס, הנישה שאנחנו צריכים לבחור, היא כזו שממלאת צרכים של אנשים וכזו שיש בה מספיק שוק כדי להרוויח כסף.
    • תקימו בלוג - הדרך הכי מהירה היום ליצור נוכחות בנישה ספציפית, לפחות מבחינתי, היא להקים בלוג שידבר על הנישה הזו. לא להיבהל, להקים בלוג זה לא מסובך כמו שזה נשמע וכל אחד יכול לעשות את זה. בקרוב מאוד אני אצור סדרת סרטוני וידאו שתלמד איך יוצרים בלוג, צעד אחר צעד, וכן זה יהיה בחינם.
    • תביאו תעבורה לבלוג שלכם - יצירת תעבורה באינטרנט היא, בעצם , הבסיס להצלחה באינטרנט. זה מאוד פשוט - גם אם יש לכם את האתר או הבלוג הכי מדהים באינטרנט ואין לכם תעבורה , לא תרוויחו כסף. יש אלפי דרכים ליצירת תעבורה באינטרנט ועל כל אחת מהן אפשר לכתוב ספר. אני אדבר הרבה על שיטות תעבורה במאמרים הבאים שלי, אבל במאמר הזה אני רוצה לתת לכם דרך אחת חינמית שתוכלו להתחיל איתה מיד. קוראים לה כתיבת מאמרים (זה בעצם מה שאני עושה כרגע, או יותר נכון ברגע כתיבת המאמר הזה).  תכתבו מאמר, פרסמו אותו באינטרנט באחד או יותר מאתרי המאמרים עם לינק לבלוג שלכם, והנה יצרתם לכם תעבורה חינם לבלוג שלכם. יותר מאמרים, יותר תעבורה.
    • פרסמו מוצרים בבלוג שלכם - החלטתם לכתוב בלוג על מוצרי תינוקות אורגניים? תמצאו מוצרים שקשורים לתחום הזה ופרסמו אותם בבלוג שלכם (מוצרים פיסיים, תוכניות שותפים). כמובן שאני לא ממליץ למלא את כל הבלוג שלכם רק בפרסומות, כי אז אנשים שיכנסו יברחו מהר מאוד (אנשים לא אוהבים שמוכרים להם). איך בכל זאת אפשר לפרסם בבלוג בלי להבריח אנשים? תכתבו ביקורות על מוצרים שאתם מכירים או שתתנו לאנשים לפרסם ביקורות שלהם על מוצרים שקנו. זה יצור אמינות ויעשה לכם הרבה יותר כסף מאשר סתם לנסות לדחוף את המוצרים בכוח לקוראים.
    • תיצרו רשימת תפוצה - אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף לטווך ארוך היא ליצור רשימת תפוצה של אנשים שמתעניינים בנושא של הבלוג שלכם. כדי שאנשים יכנסו לרשימת התפוצה שלכם, תנו להם איזושהי מתנה או טיפ שקשורים לנושא שעליו אתם כותבים. אם נחזור לדוגמת מוצרי התינוקות האורגניים, אתם יכולים לתת לכל מי שיכנס לרשימת התפוצה שלכם מאמר עם טיפים לחיסכון בקניית מוצרי תינוקות אורגניים. גם כאן, ברגע שאנשים נכנסו לרשימת התפוצה שלכם, על תפציצו אותם במוצרים שאתם רוצים שיקנו. תיצרו אמון עם הקוראים שלכם ע"י כך שתיתנו להם ערך מוסף במיילים שלכם ומפעם לפעם תמליצו להם על מוצר. כמה שרשימת התפוצה שלכם גדולה יותר, בתנאי שיצרתם אמון עם הקוראים שלכם, תעשו יותר כסף.
    • תחזרו על כל התהליך מחדש - עשיתם את כל הצעדים מ-1 עד 5 ויצרתם לכם נכס וירטואלי שמכניס לכם כסף? תתחילו מהתחלה ותיצרו עוד נכס וירטואלי ועוד אחד ועוד אחד.  השמיים הם הגבול.

כמו שאתם רואים התהליך הזה הוא די פשוט אבל מצריך השקעה. עכשיו אני אחזור למשפט הראשון שכתבתי במאמר הזה - אם זה כל כך פשוט, למה לא כולם מרוויחים כסף באינטרנט - הסיבה היא שרוב בני האדם לא ישקיעו את הזמן והאנרגיה הדרושים לתהליך הזה ויחפשו את הדרך הקלה והמהירה. זו הסיבה שרק 1% מכל מי שנכנס לתחום השיווק באינטרנט באמת מרוויח כסף מזה.

במאמר הזה נתתי לכם את כל הכלים כדי להרוויח כסף באינטרנט. מה נשאר לי להגיד לכם? קדימה לעבודה!

 

ג'קי וידל (Jack Vidal) הוא מומחה בינלאומי לשיווק באינטרנט, קידום אתרים וקידום ממומן בגוגל (Google Adwords Certified Professional). 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב