דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות מנוף - הדור הבא של תחום ההובלות 

מאת    [ 21/09/2010 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 3072 פעמים ]

מנופים, שהיו מזוהים כל כך עם תחום הבנייה בעבר, הופכים ונעשים להיט אמיתי בתחום נוסף ושונה, הלא הוא תחום ההובלות. בשנים האחרונות הבנייה בערים הפרכה להיות צפופה ביותר, וגם המבנים עצמם הפכו להיות צרים. פתאום אנחנו רואים מעליות קטנות, וחדרי מדרגות נעלמו כמעט בכלל, למעט המינימום ההכרחי שמחייב התקן. בתנאים הללו העברת חפצים גדולים וכבדים, כמו פסנתר למשל, הפכה להיות בעייתית יותר מבעבר, ותחום ההובלות היה צריך למצוא פתרון לעניין הזה.

חברות ההובלה אכן מצאו פתרון ענק לבעיית הצפיפות, והפתרון הגאוני הזה הוא המנוף. כיום ניתן לראות יותר ויותר משאיות הובלה אליהם מצורפים מנופים. הובלות מנוף הצליחו עד כדי כך, שהלקוחות מעדיפים לבצע הובלות מנוף אפילו במקומות בהם אפשר בהחלט להסתפק בהובלה רגילה לחלוטין.



איך מתבצעות הובלות מנוף?


הובלות מנוף מתבצעות למעשה דרך הוויטרינה של החלון בסלון. כלומר, החפצים נקשרים למנוף ומועברים על ידו על הוויטרינה של הדירה, בדירה מוביל מנתק את החפצים מהמנוף, והמנוף חוזר בחזרה אל המשאית. בצורה זו יש צורך בשני מובילים, ובהובלות מורכבות יותר ב- 3 עד 4 אנשי צוות. הובלות מנוף הן גם הובלת מכולות של חומרים מסוכנים ותכולה כבדה. הובלת מכולות היא אחת מהתחומים הכי בולטים בהובלות מנוף.


הובלות מנוף מאפשרות לחסוך את כל השריטות הנגרמות במהלך העברת חפצים מלמטה למעלה. הרבה פעמים כשמתגלות שריטות על הקירות בחדרי מדרגות, הדבר גורם ללחצים מול השכנים, ואין ספק שזה לא אווירה שאיתה אנו שואפים להיכנס לבית חדש.
הובלות מנוף גם לא הורסות את הקירות בתוך הדירה. כל אחד מאיתנו מכיר את המצב הזה שבו צובעים את הדירה החדשה, ואז אחרי ההובלה יש כבר המון לכלוך על הקירות וצריך לעשות חידוש צבע. עם הובלות מנוף תופעה זו מצטמצמת בצורה מאוד משמעותית.


חשיבותו של הביטוח בהתייחס להובלות מנוף


הובלות באמצעות מנופים בטיחותיות מאוד ואין בהם יותר סכנות מאפשר בהובלות מסוגים אחרים. יחד עם זאת, חשוב ביותר שחברת ההובלות שאתם פונים אליה תהיה מבוטחת בהתאם ושיהיה לה רשיון של עבודה עם מנופים. בצורה זו תבטיחו שלא משנה איזו תקלה תצוץ ובאיזה שלב של ההובלה, תמיד יהיה לכם למי לפנות במקרה ויגרם לכם נזק.


למה כדאי לפנות לחברה המספקת שירותי מנוף?


כפי שאתם לבטח יודעים, בתחום ההובלות ישנם נותני שירות רבים מאוד, חלקם מעניקים שירות מקצועי שמקורו בשנים רבות של ניסיון, וחלקם מעניקים שירות הרבה פחות טוב. הובלות מנוף מצריכות השקעה כלכלית גדולה מאוד, ולכן רק החברות הוותיקות והמצליחות יכולות להרשות לעצמן לרכוש מנופים. בצורה זו, כשאתם פונים לחברת הובלות המספקת שירותי הובלות מנוף, אתם יודעים שאתם פונים לחברה רצינית. בצורה זו, גם אם אתם לא זקוקים להובלות מנוף, אתם עדיין יכולים לבחון את רצינותה של החברה.

שירותי הובלות מנוף נוצרו לצורך פתרון בעיית צפיפות שלא אפשרה הובלה בצורה המסורתית, אך השירות הזה צבר לו מעריצים רבים. יותר ויותר אנשים פונים לשירותי הובלות מנוף משום שזו שיטת הובלה יעילה ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב