דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תבחרו חברת ניקיון מתאימה למשרד? 

מאת    [ 21/09/2010 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2111 פעמים ]

יש מספר קריטריונים לבחירת חברת ניקיון מקצועית . מספר בדיקות שעל המשרד לבצע כדי לדעת איזו חברת ניקיון מתאימה עבורו , איזו תבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר וזו שתתן מענה הטוב ביותר לעובדים שלה ולסביבת העבודה שלכם.

 ראשית, כשבחורים חברת ניקיון מאחורי הצעת המחיר שהיא מגישה לכם צריכים להיות גלומים מספר דברים חשובים : תנאים סוציאליים מתאימים לעובדים, תשלום נסיעות, רצוי ביטוחים מתאימים והוצאות, שכר הוגן וכמובן רווח סביר של החברה. כל אלה צריכים לשקף את המחיר שהחברה דורשת עבור שירותיה.

 בהרבה מקרים חברות ניקיון מציגות בפני המשרד מחיר שאיננו הגיוני ונראה נמוך מידי. מאחר וזו כנראה ההצעה הטובה ביותר יש למשרד נטייה לקבל אותה, אך ראשית צריך המשרד לבדוק מה העובדים של החברה מקבלים . האם הם מקבלים תשלום נסיעות מספק, האם יש להם את כל התנאים הסוציאליים שהם צריכים כימי מחלה, ימי חופשה וכו' והאם הם מבוטחים. חברות רבות פשוט לא מבטחות את עובדיהם או עושות ביטוח שאיננו מקיף דיו בשביל עבודת ניקיון במשרדים.

גם אחרי שמצאתם כי ההצעה משקפת את כל הקריטריונים האלה ועובדי חברת הניקיון מקבלים את הזכויות המגיעות להן על פי חוק , ניתן לוודא איך החברה עובדת, האם היא מקצועית ופועלת על פי אמות מידה הוגנות כלפי העובדים שלהם וכלפי הלקוחות שלהם.

ישנן לא מעט חברות שנפתחות ונסגרות לאחר זמן קצר מאחר ואין להן ניסיון מקצועי בגיוס עובדים וטיפול מסור ואחראי בעובדיהם. ראשית יש לבקש לבחון את הצעת המחיר ולברר את פרטיה בפגישה פנים אל פנים עם מנהליה או בעליה של חברת ניקיון כדי להתרשם מהם באופן אישי ולא בשיחת טלפון וכך לתת גם לאינסטינקטים שלכם לבחון את האנשים אתם אולי תעבדו. יש לבקש מהם המלצות כדי לראות באמת עם החברה מקצועית, לבחון את מאגר הלקוחות שלהם וההיסטוריה ואפילו לברר על חברת הניקיון והשירות שנתנה ללקוחות אחרים שלה וכך לקבל על חברת הניקיון חוות דעת נוספות, פרט להתרשמות שלכם.

גם לאחר שהחלטתם לשכור את שירותי החברה לתקופה מסוימת או לתקופת ניסיון יש לשים לב לדרך ההתנהלות שלה עם עובדיה. השיטה העיקרית לכך היא לשים לב לעובדים בזמן שהם מנקים את משרדכם לראות אם הם באים עם חשק לעבודה או אם הם ממורמרים ואז יכול להיות שאינם מקבלים את התנאים המגיעים להם או שהיחס של ההנהלה לעובדיה אינו תקין. יש לזכור כי עובד שזוכה לתמיכה , הטבות ומשכורת הוגנת מגיע לעבודה עם הרבה יותר חשק ויבצע אותה על הצד הטוב ביותר. במקרה הזה ינקה את המשרד בחריצות וביעילות.

בחרת הניקיון "פדנטים ניקיון משרדים" זוכים העובדים להטבות, בונוסים וכמובן שכר הוגן וכך מעלים את המסירות שלהם לעבודתם ונותנים תפוקה מלאה. בפדנטים דואגים לנקות את המשרדים ביסודיות ולהנחיל ללקוחות שלכם ולכם את הצעד הראשון בשירות לסביבה נעימה ומבריקה.

 

 

פדנטים ניקיון משרדים  www.pedantim.co.il שומרים לכם על סביבת עבודה נקייה ומבריקה 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב