דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלטים 

מאת    [ 21/09/2010 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 2295 פעמים ]

שלטים

תרבות הצריכה המערבית הציפה אותנו בשלטים. לכל מקום שאליו נפנה נגלה במהרה כי אנו מוקפים באינספור שלטים: על לוחות מודעות, גשרים, בניינים, מתקני שילוט חוצות, שלטים ניידים, שלטים על כלי רכב, בכניסה לחנות או למוסד ועוד. מעבר לתפקידם הראשוני בהעברת מידע חיוני, בעידן הקפיטליסטי לשלטים יש תפקיד שיווקי שעיקרו הוא לעודד אותנו לרכוש מוצרים.

שלטים  - כרטיס הביקור של העסק שלך

במקרים רבים השלטים הם הדבר הראשון שאנו יודעים על חברה, מותג, חנות או מוסד מסוים. בעודנו הולכים ברחוב או נוסעים בכבישים, והרבה לפני שהתנסינו במוצר או בשירות, אנו רואים שלטים: שלטי חוצות במסגרת קמפיין פרסומי, שלטים המפארים את הכניסה לחנות מסוימת או מבנה מסוים. לפיכך, השלטים מעצבים במידה רבה את הרושם הראשוני שלנו על חברות וארגונים רבים. שלטים יכולים להיות מורכבים אך ורק משם החברה / המותג או משולבים יחד עם הלוגו שלה / שלו.

גודל השלטים, בחירת הגופן והעיצוב הייחודי של השלטים הם שמכריעים האם נמשיך בדרכנו או שהשלט ילכוד את מבטנו ותשומת ליבנו. לכן לאופן עיצוב וייצור השלטים יש חשיבות רבה. השלטים צריכים לפנות אל קהל היעד של החברה / הארגון ולמשוך את תשומת ליבו. השלטים צריכים להיות מוצבים במקומות נראים עבור קהל היעד, כמו למשל אזור גיאוגרפי, מקומות בילוי, מקומות עבודה וכדומה. ולבסוף, השלטים צריכים להיות עדכניים, תקינים ומתוחזקים כראוי. אף אחד לא ישים לב לשלטים דהויים, מתקלפים או שבורים. ומי שכן ישים לב לשלטים אלו לא יתרשם לטובה מן העסק, החברה או המותג שעומד מאחוריהם. לכן חשוב במיוחד להשקיע בעיצוב ובייצור השלטים.

שלטים – העברת ידע והנעה לפעולה

תפקידם הראשוני והמסורתי של שלטים הוא זיהוי והעברת מידע: כאן ממוקמת חנות X, כאן נפתח סניף של חברה Y ודומה. לצד תפקיד זה, לשלטים, ובמיוחד לשילוט חוצות, יש גם תפקיד שיווקי חשוב מאין כמוהו והוא – הנעה לפעולה. עצם העובדה שאנו מבחינים בשילוט חוצות של חברה או מותג, גם אם איננו נכנסים לחנות בזה הרגע, מכניסה את שם ולוגו החברה לתודעתנו. אם מדובר בשלט מוצלח, שמעוצב תוך התאמה לקהל היעד ושממוקם במיקום אולטימטיבי, השלט ייחרט בזיכרוננו מהר יותר ולמשך זמן רב יותר. כך שבפעם הבאה שנזדקק למוצר או לשירות רלוונטי, יהיה לנו קל יותר לשלוף אותו מהזיכרון ולהגיע לחברה שאת שלטיה אנו זוכרים. וזוהי למעשה המטרה העיקרית של שלטים – להניע אותנו לרכוש מוצר או שירות.

 

לסיכום, לשלטים יש יתרונות רבים בנוסף להעברת מידע ולזיהוי. בעידן הקפיטליסטי כל חברה, ארגון, מותג, בית עסק או מוסד זקוקים לשלטים אשר יהוו מעין כרטיס ביקור עבור לקוחות פוטנציאליים. נוסף על כך, שלטים בעלי עיצוב נכון וייצור איכותי יוכלו בסופו של דבר גם למשוך לקוחות ולהגביר את המכירות.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב