דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איטום ובידוד גגות רעפים - האתגר 

מאת    [ 19/09/2010 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 2977 פעמים ]

איטום ובידוד גגות רעפים - האתגר

ליקויים בהתקנת גגות רעפים היא מכת מדינה. כרגיל בשל התעלמות מתקנים בן לאומיים וחוסר ידע התואם נטייה ישראלי להעדיף את המחיר הזול - בכל מחיר.

קונים דירה עם גג רעפים? משפצים את הדירה שלכם? סובלים מנזילות? רטיבות? מתבשלים בקיץ או קופאים בחורף? ליקויים בהתקנת גגות רעפים היא מכת מדינה. חשוב לדעת שיש מה לעשות, ויפה שעה אחת קודם! הזמן הנכון לטיפול במפגעים אלו הוא לפני שנכנסתם לדירה שקניתם.

על כן נבנים גגות הרעפים באופן שאינו מתאים לארצות חמות בהן נדרשת הקפדה על בידוד טרמי ותשתית ייחודית. תוצאתה סבל מתמשך וחום בלתי נסבל ביום ובלילה במשך הקיץ. זאת כתוצאה מאפקט חממה ואויר כלוא. לא די במפוחים ובמאווררים כדי לשחרר האויר החם וגם כשמותקנים - כמעט ואינם יעילים.

ובחורף? הגגות חשופים למפגעי רטיבות ולחות. גם יישום יריעות אטימה המונחות ישירות על קורות העץ- אינו אפקטיבי כי הן נפרצות בהעדר תשתית. כמו כן כל שבר או תזוזה של רעף גורמת לנזקי מים בחורף שאין לתקנם אלא לאחר הפוגה בגשמים וחוסר זמינות של קבלני איטום ומתקיני רעפים בשל הביקוש הגבוה.

על כן נדרשת התקנה ראויה של גגות רעפים בעמידות בתנאים הבאים: שיפוע תלול למניעת מים חוזרים בניגוד לכיוון השיפוע, תעלות פח נדיבות עם חיפוי ראוי, "קירוי יתר" מעבר לקו בניין, פלטות עיגון, יריעות אטימה, בידוד טרמי מעל ומתחת לקורות, חסימת מירווחים למכרסמים, בסרטי איטום בוטיליים ואחרים כנגד גוקים ויונים, ארגזי רוח, קישור ועיגון לקורות בטון, הבטחת ייצוב למניעת שקיעת קורות העץ ועיוות עתידי, תכנון שיפועים ע"פ משטר רוחות, פרטי חיבור בין משטחים. 

כאשר כל צבעי הוא קבלן בנייה וכל מוכר רעפים - קבלן גגות- אין פלא שלא מותקנים מוצרי בידוד, אין חסימה והפרדה בין חלל הגג לתקרות, ועלויות המיזוג מקזזות את הפרש העלויות בין הנחות לאיכותי ב 3-5 שנים - ראו הוזהרתם! 

איכות גג הרעפים משמעותית ביותר לגבי הצללת הקירות, מיגון פתחי חלון, איטום קירות החוץ- כנובע ממניעת גישה של מטחים ישירים של גשם, וגורמים נוספים. כאן הפער בין בנייה איכותית של גגות רעפים לבנייה סטנדרטית או נחותה הוא עצום - זהו ההבדל בין מגורים בחממה של 45 מעלות ויותר לבין מגורים קרירים בקיץ ואטומים לגשמים בחורף.

גם איטום גגות רעפים זה אייזנשטדט - אנליזת גורמי רטיבות, פתרון מושלם בטכנולוגיות עילית. טכנולוגיות איטום, ציפוי, עבודות איטום בניה ופיקוח הנדסי. טלפון: 0505543749. אתר: itum.info


.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב