דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צעדים ייעוץ והשמה 

מאת    [ 19/09/2010 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 4826 פעמים ]

 

אנחנו, בצעדים ייעוץ והשמה, שואפים להיות הטובים ביותר במה שאנחנו עושים. אנחנו מתמקדים בהשמה של עובדים בכל מגוון המקצועות בשוק - שירות ומכירה, היי-טק, אקדמאים, בכירים ועוד. בתור אחד מעקרונותינו, כחברת השמה אנחנו מפנים את תשומת הלב שלנו לטיפול באופן המיטבי בצרכים שלך.  

 

השינויים המהירים בשוק העבודה של ימינו, מצריך מומחים לתחום שיידעו כיצד להתאים את היתרונות המקצועיים של העובדים לצרכי שוק העבודה המתחלפים. בתור חברת השמה, צעדים מבטלת את הצורך בחיפושים ארוכים באין ספור אתרי דרושים על מנת למצוא עבודה. הצוות המקצועי והמיומן שלנו יודע לאבחן את הכישורים הייחודיים שלך ולמצוא להם ביטוי בעולם המקצועי, יהיה זה עבודות שירות ומכירה, או כל עבודה אחרת בהתאם לכישרונותיך. במקום שאתה תדפדף במודעות הדרושים, אנחנו נכיר עבורך את המעסיקים הפוטנציאליים שמחפשים בדיוק את הכישורים שאתה מביא.

 

בתור חברת השמה אנחנו חושבים שחשוב להקשיב לעומק לצרכים ולשאיפות, הן של המעסיקים והן של העובדים הפוטנציאלים. רק היכרות קרובה ומעמיקה תוכל להביא להשמה מוצלחת. הצוות המיומן והמנוסה שלנו מלווה מקרוב כל תהליך השמה, כל מבקש עבודה וכל חברה המגייסת עובדים, על מנת לתת את המענה המתאים ביותר הן לחברות המגייסות, והן למחפשי העבודה.

 

שאיפתנו למצוינות בתור חברת השמה מחייבת, בעינינו, סוג מיוחד של יחס. שירות ומכירה הוא לא רק תחום עבודה מבוקש. שירותיות היא גם אופי. אנחנו מאמינים ביחס אישי ומסור, עם דגש על לימוד דקדקני של הצרכים, אדיבות, זמינות ושירותיות גבוהה. אנחנו מאמינים בליווי אישי קפדני וקרוב של מחפשי העבודה וייעוץ תעסוקתי מתאים עד למציאת העבודה המתאימה ביותר.

 

אנו מכירים מקרוב את הצורך בחברת השמה שמכירה את צרכי החברה המגייסת וסבלנית לדרישות השונות ולפתרונות שיש למצוא. אנחנו מודעים לחשיבות הגוברת והולכת בעולם העסקי של מערכי השירות והמכירה, ולחשיבותו של מציאת כוח אדם מיומן ומקצועי שיוכל להשתלב היטב במערכים אלה. אנחנו אוהבים לשבת להיכרות עומק עם לקוחותינו, לאבחן ביחד את הרצונות והצרכים באופן המקצועי ביותר, ולהתאים ללקוחותינו את הפתרונות המדויקים.

 

אנחנו מגייסים עובדים למגוון רחב של משרות דרושים, החל מהעבודות המבוקשות ביותר בשוק העבודה של היום, כמו שירות ומכירה, ועד למשרות המהוקצעות והמתוחכמות ביותר. החשוב הוא תשומת הלב הפנויה שלנו לעסוק בכם.

 

אנחנו בצעדים פנויים להשקיע את כל מרצנו בכם. רק השקעה ממוקדת בכל לקוח יכולה להניב את ההצלחות הטובות ביותר. בשביל ההצלחות האלה אנחנו אוהבים לעבוד.

 

המאמר נכתב ע"י חברת קופירייטינג פלוס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב