בניית אתר תדמית לעסק
התפתחות האינטרנט היום מאפשרת לנו חשיפה למיליוני אנשים ולקוחות פוטנציאלים ברחבי הרשת בצורה נוחה וזולה מאוד יחסית לעבר. כיום כאשר בית עסק רוצה לפרסם את עצמו בניית אתר תדמית היא דרך מצויינת לעשות זאת. אתר תדמית תפקידו בעצם לשווק את תדמית העסק ללקוח הפוטנציאלי בכדי להפוך אותו ללקוח.
בניית אתר תדמית מרכזת בפני הלקוח הפוטנציאלי את כל שירותי החברה, בצורה הנוחה ביותר לשיווק. כאשר ניגשים לבניית אתר תדמית חשוב לזכור כי הרושם הראשוני חזק מאוד באינטרנט ויש לנו בדיוק 3-4 שניות לקבוע האם הלקוח ישאר באתר או לא ישאר באתר ויפה לאתר מתחרה. כמובן גם שצורת הכתיבה באתר ובכלל הדברים המוצגים באתר צריכים להיות נעימים לעין על מנת למשוך את תשומת לב הלקוח. לדוגמא, שימוש בצבעים מושכים וסידור האתר כך שהחברה יודעת בדיוק לאן הלקוח רוצה לפנות, דוגמא לסידור נכון היא מיקום טלפון או תיבת יצירת קשר בראש העמוד במקום הנראה לעין.
בניית אתר תדמית הינה בדיוק כמו עיתון, במהדורת העיתונים אשר הם מסודרים על המדפים במכולות יש את תופעת "מעל לקפל" שכן הלקוח רואה רק את הכתבה שמעל הקפל בעמוד השער וכך הוא מחליט אם לקנות את העיתון או לא. אותו דבר באתר תדמית באינטרנט כאשר מגיעים לאתר הדבר הראשון שרואים ללא לגלול מטה הוא שיקבע אם הגולש ישאר באתר או לא.
בניית אתר התדמית עצמו היא חשובה ביותר, קוד האתר עצמו חייב להיות קירא מבחינת גוגל, אם קוד האתר לא יהיה תקין גוגל לא יאנדקס את אתרכם וגם לא שאר מנועי החיפוש. לכן חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום על מנת לא לבנות אתר תדמית ואז לגלות שהוא לא טוב למנועי חיפוש שבערך 85% מהגולשים באתר מגיעים ממנועי החיפוש.
ישנם עשרות עסקים שהיו קטנים והפנייה לפירסום באינטרנט הגדילה את הרווחים שלהם בעשרות אחוזים על ידי חשיפה ללקוחות פוטנציאלים. עוד דבר חשוב לאחר בניית אתר תדמית הוא העידכון השוטף של האתר, גולשים כמו גוגל אוהבים תוכן מעניין ומקורי. לכן מידי יומיים כנסו לאתר ועדכנו אותו בתוכן חדש, שימרו על קשר עם הלקוחות וכמובן שניתן לפנות למקדמי אתרים בכדי שיעזרו בקידום האתר לראש תוצאות מנוע החיפוש גוגל.