דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילו התמחויות קיימות בלימודי רשת מכללות אורט? 

מאת    [ 19/09/2010 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1759 פעמים ]

רשת מכללות אורט מציעה מגוון של תארי הנדסאים מתקדמים ומגוונים, המועברים ע"י צוות מורים שחלקם באים מהתעשייה אותה לומד הסטודנט. מסלול הלימודים בתארים מנוהל כך שהסטודנט לומד קודם את מקצועות הליבה של התואר, ולאחר מכן עובר ללימודי התמחות באחת מבין האפשרויות הקיימות. לימודי התמחות מאפשרים התמקדות במקצוע ספציפי, ורכישת כלים להשתלבות בעבודה בתחום ההתמחות.

הנדסאי חשמל

לימודי הנדסאים בתחום הנדסאי חשמל מאפשרים בחירה בין שלוש אפשרויות שונות של התמחות. התמחות הנדסאי חשמל הראשונה היא מערכות הספק, המאפשרת רכישת ידע בכל הקשור לרשתות חשמל וכן חוק החשמל הנהוג בארץ. הסטודנט לומד לתכנן רשתות תלת מופעיות וכן לומד את שיטות ההגנה ברשתות אלה. כמו כן, ניתן להתמחות בהמרת אנרגיה והינע א' – סטודנט הנדסאי חשמל שבוחר בהתמחות זו לומד על בנייתם של מכונות חשמל כגון שנאים, גנרטורים, ועוד. לימודי הנדסאי חשמל גם מאפשרים התמחות במערכות פיקוד ממוחשבות ובקרים בני תכנות, המקנה ידע להיכרות הבקר, כלי התכנות השונים שלו,וכן לומד הסטודנט על שילוב הבקרים במערכות בקרה וחשמל.

הנדסאי תעשייה וניהול

בלימודי הנדסאים בתחום הנדסאי תעשייה וניהול יכול הסטודנט לבחור בין שלוש התמחויות שונות. התמחות בשיווק וניהול מעניקה לסטודנט הנדסאי תעשייה וניהול כלים להשתלבות במערכות של שיווק ומכירות בחברות וארגונים, וכן בתחומי ניהול. כמו כן, לימודי הנדסאי תעשייה וניהול מאפשרים התמחות בניהול הייצור, המכשיר סטודנטים לעבודה ותפעול של מערכות מורכבות בעסקים – שיפור תהליכי עבודה, שיפור ייעול העבודה, ועוד. כמו כן, סטודנט הנדסאי תעשייה וניהול יכול להשתלב במסלול ההתמחות ניהול האיכות, המשלב אספקטים טכנולוגיים מהתעשייה עם תחומי כלכלה ועסקים. הסטודנט רוכש כלים להשתלבות בשיפור תהליכי המוצר והתעשייה עצמה בעסקים.

הנדסאי אלקטרוניקה

סטודנט שיבחר בלימודי הנדסאים בתחום הנדסאי אלקטרוניקה יוכל ללמוד באחת מבין שלוש התמחויות אפשריות. התמחות בתקשורת נתונים מאפשרת לסטודנט הנדסאי ואלקטרוניקה הכשרה לטיפול במחשבים ראשיים של חברות ועסקים, וכן תכנון של רשתות מחשב. כמו כן, במסגרת לימודי הנדסאי אלקטרוניקה קיימת אפשרות להתמחות בתקשורת, המקנה כלים לפיתוח ותחזוקה של מערכות תקשורת שונות, וכן בפיתוח וייצור של מוצרי תקשורת. התמחות אחרונה שסטודנט הנדסאי אלקטרוניקה יכול לבחור היא מחשבים, בה לומד הסטודנט על תכנון מערכות מחשב ובנייתן, לימודי חומרה ותוכנה, ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב