דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים ועצות למתחתנים 

מאת    [ 19/09/2010 ]

מילים במאמר: 790   [ נצפה 1988 פעמים ]

בשעה טובה, הגיע הרגע המיוחל. לאחר אכזבות, ניסיונות, החמצות פגשתם את החצי השני ויחד איתו הגיע הרגע לחגוג.

טיפ 1 – שכחו מהידע המוקדם

כל מה שחשבתם שידעתם לפני, מתגמד ולעיתים הופך ללא רלוונטי בזמן אמת – זמן תכנון החתונה.



טיפ 2 - תאריך

אין צורך לתכנן חתונה שנה מראש. חודשיים עד שלושה עושים יפה את העבודה ומשיגים את האפקט הרצוי. כמו כן, ניתן ללמוד על הפתעות כגון: גמר מונדיאל, אולימפיאדה, כוכב נולד האח הגדול ועוד שעלולים לפגום מהערב שלכם. אירועי חורף זולים יותר מאירועי קיץ. חתונה שמחה אינה תלויה ביום בשבוע או בתאריך מיוחד (9.9, 7.7 ועוד) זה תלוי בכם, בסגנון שלכם.



טיפ 3 – מקום האירוע

תכנון החתונה, לא פעם מוביל להתנפצות חלומות לאור המחירים, מזג אוויר ועוד שיקולים שלא נלקחו בחשבון עוד קודם. אין צורך לגרור את המוזמנים למרחקים ארוכים (בהנחה שאתם גרים בערים סמוכות), כל נסיעה ארוכה פוגמת בהתלהבות האורחים. בימי הקיץ החמים, גן לא תמיד מהווה בחירה נכונה.

כבדו את המוזמנים שלכם, לא מכובד להזמין לאירוע שבו המוזמן צריך לשלם גם על החנייה. הגיעו להסדר עם בעל המקום.



טיפ 4– האוכל

במפגש עם חברות הסעדה שונות לומדים על מנות חדשות, טעמים, רטבים, קינוחים שלא פעם אתם מכירים רק בשמות אחרים. חשוב שתזכרו מי הם האורחים שלכם, מהו הטעם הכללי. את רוב האוכל הקפידו לכוון לטעמם הכללי של ככל האורחים ורק בקצוות, תנו לדמיונכם האישי לבוא לידי ביטוי.



טיפ 5– אופן ההגשה

מתקשר לטיפ הקודם, שוב גם כאן חשוב לדעת מי הם האורחים. הפתעה, תתפלאו גם חברים קרובים המכונים "החברה הצעירים", לא אוהבים לגשת לבופה ולמזוג אוכל.







טיפ 6 – תקליטן d.j

מרכיב חשוב להצלחת האירוע. אל תסתמכו רק על המלצות חברים כי לכל אחד הרכב האנשים באירוע הוא שונה. אין טוב יותר ממראה עיניים, לכו וצפו בו/בה בזמן אמת באירוע. אם אתם הולכים, כבדו את האירוע שהגעתם התלבשו באופן מכובד. לא מומלץ להכין רשימת שירים שעל פיה ינגן התקליטן – זה הורס יצירתיות וגם פוגם בספונטניות האירוע. גם כאן חשוב לדעת מי קהל המוזמנים שלכם. כולם רוצים לשמוח, דאגו שהמוסיקה תהיה רקידה, פיזור נכון של דציבלים הרמקולים יגרמו להנאה ולא לכאבי אוזניים וראש.



טיפ 7 – אלכוהול

חשוב ומשלים את האוכל וה- d.j . מקמו את כל השתייה במקום אחד בבר. לא על שולחנות ובטח לא בין החברים הטובים. לא פעם באירועים מתחלק האלכוהול בין מספר שולחנות זה לא מכבד את האורחים.

צוות הבר ידע לתת את המקסימום לכם זה אפקט האירוע להם חשוב המוניטין.



טיפ 8– כלה

חלום השמלה מגיל 8 מתאים לעבר. בהווה חשוב להתאים את השמלה לסגנון שלך, למראה הכללי, לגיל הנישואין ולמקום האירוע. לא נכון יהיה ללבוש שמלת שכבות כבדה לאירוע בגן. ביום זה אין צורך להשקיע יותר מהנדרש את יפה מעצם היום שלך, מעצם היותך כלה. שמרי על סגנונך האישי – זה מה שמייחד אותך. אל תתפתי ללבוש שמלה לא נוחה, נעליים לא נוחות ותסרוקת מכאיבה. חוסר הנוחות שלך יורגש באירוע ויפגום בהנאה מהערב שהוא שלך.

איפור- תמיד יפה להוסיף למראה הכללי אך לא למחוק את המראה הכללי. חשוב שיזהו אותך, קרוב לטבע רחוק מהרבה צבע זה האפקט הנכון והרצוי.



טיפ 9 – הצלם

צילום וידאו ותמונות זה חשוב להיזכר להתרפק על הזיכרונות, במיוחד בערב שנגמר כל כך מהר. ה- d.j הוא בזמן האירוע, התוצר של הצלם זה מה שנשאר. חשוב להנחות את הצלמים לצלם אנשים חשובים, להימנע מתמונות מביכות (אנשים אוכלים וכו''). לתזמן את זמן התמונות זה יוריד מכם את הלחץ.

תמונות לפני האירוע, אם זה מאד חשוב לכם, הקפידו לא לצאת לצילומים 4 שעות לפני האירוע, זה מעייף, לא מוסיף לרמת הלחץ והרבה מאד פעמים מאולץ.



טיפ 10 – העיצוב

יש מקומות לחגוג בהם שהמבנה עושה את רוב העבודה, יש מקומות שצריך להקדיש השקעה בעיצוב. העיצוב הוא טעם אישי, לא פעם מאד יקר. אם יש לכם מקורבים יצירתיים פנו בבקשה לעזרה, זה יכול להוסיף למגע האישי שלכם ולחסוך בעלויות.



טיפ 10 – ההורים

חתונה היא אירוע של ההורים לא פחות משלכם. הם היו שם וליוו אתכם בזמן הבכי, האכזבה, ההתרגשות והשמחה. לכן, שתפו אותם התחשבו ברצונותיהם תנו להם לשמוח לכל אורך התהליך.



טיפ 11 – תהנו מהיום הזה

זה היום שלכם, חיכיתם הרבה זמן לרגע, אתם מתכננים כל פרט באירוע. תנו לעצמכם להתמסר לרגעים היפים החל מתהליך התכנון ועד לאירוע עצמו הוידיאו והמצלמה לא יכולים לתעד את הרגשתם ברגע נתון.



כשהחתן והכלה נהנים, כל הסביבה נדבקת בהרגשה וזה יוצר אפקט יותר מכל דבר אחר – כי זה אתם וזה מה שיפה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב