דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סליקה עם פייפאל 

מאת    [ 17/09/2010 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2942 פעמים ]

מה זה פייפאל?

פייפאל הינו מוצר ושירות האפשר שליחת וקבלת כספים ותשלומים דרך רשת האינטרנט באונליין. השירות של פייפאל נקרא גם "בנק וירטואלי" או "ארנק אלקטרוני", זאת משום שהקונה משלם מחשבון פייפאל בדומה לשליפת ארנק בזמן רכישה של מוצרים ושרותים או במקרה של צד הסוחרים באינטרנט, לקבל תשלומים הישר לחשבון הבנק של החברה בפייפל בדומה להעברה בנקאית.

מערכת פייפאל מאפשרת לסוחרים ולקונים להעביר כסף באופן מאובטח וריכוזי. באמצעות פייפאל, הקונים יכולים לבצע רכישות מבלי צורך להזין פרטי כרטיס אשראי באתר האינטרנט, אלא רק את פרטי הדוא"ל בלבד וזאת תחת האתר המאובטח של פייפאל. הסוחרים מצידם נהנים מעסקאות מהירות, מאבטחת מידע משופרת ומלקוחות אשר בוטחים בשירות של פייפאל. 

PAYPAL בישראל

השנה פייפאל הקימה פעילות מקומית בישראל במטרה לקדם את הפתרונות לקהל הישראלי. את פעילות נציגות פייפאל הישראלית ניתן היה לחוש כבר בחודשים הראשונים:

1) פייפאל הישראלית ממשה את חלומם של הסוחרים הישראלים להעביר כספים מחשבון הפייפאל לחשבון בנק ישראלי, דבר אשר לא היה אפשרי עד לא מזמן.

2) בקרוב הם מבטיחים נוכל לראות גם את כל ממשקי פייפאל מתורגמים לעברית, לטובת הגולש הישראלי.

3) שיתוף פעולה של פייפאל העולמית עם החברת סליקה באינטרנט הגדולה בישראל, טרנזילה. שיתוף הפעולה מאפשר ללקוחות טרנזילה הקיימים וכמובן לחדשים לנהל חשבון סליקה אחד תחת ממשק ניהול מתקדם אחד, ובעברית. לשיתוף הפעולה השלכות רבות: מלבד העובדה שטרנזילה מספקת שירות ותמיכה בשפה העברית, מערכת טרנזילה הינה היחידה בישראל המאפשרת הפקת חשבוניות אוטומטיות עם ביצוע העסקה בפייפאל. החשבוניות חתומות אלקטרונית, ונשלחות ללקוחות הסופיים באמצעות הדואר האלקטרוני.

פייפאל וטרנזילה - פתרון מנצח

מגוון אפשרויות תשלום - הגולשים שבאתר יכולים לבחור באפיק התשלום הנפוץ של פייפאל או באמצעות סליקת כרטיסי אשראי סטנדרטית. מצד שני הסוחר נהנה מניהול ובקרה מתקדם עבור כל אפיקי התשלום דרך ממשק אחד ויחיד.

חשבונית אלקטרונית - טרנזילה הינה החברה היחידה בישראל אשר מאפשרת הפקת חשבונית אוטומטית מידית עם תום ביצוע העסקה באמצעות פייפאל.

ניהול יעיל לעסק - טרנזילה מאפשרת לנהל חשבון סליקה אחד תחת ממשק ניהול מתקדם יחיד, וכמובן, בעברית !  הממשק למערכת הניהול גמיש ביותר וללא עלות אנשי תוכנה מותאם בדיוק לעסק ובהתאם לצרכיו. טרנזילה הגדילה לעשות ופיתחה מערכת המאפשרת לה לקבל נתונים ממרכז הבקרה של פייפאל.

הטמעה מהירה ונוחה - את אופצית התשלום של פייפאל באתר האינטרנט ניתן להטמיע בצורה מהירה ודינמית לחלוטין. הממשק הפשוט להתחברות לטרנזילה סליקת אשראי הינו סטנדרטי וקל ליישום, ובכך בעל האתר אינו נידרש לפיתוחי תוכנה נוספים מעבר להתאמות קלות.

ללא דמי הקמה - הוספת אופציית התשלום של פייפל ללקוחות טרנזילה אינו כרוך בעלויות הקמה.

תמיכה ושירות בעברית - לקוחות טרנזילה ממשיכים ליהנות מתמיכה ושירות אישי בשפה העברית, עם זמן המענה המהיר ביותר של דקה וחצי בממוצע בלבד.

הכותב הינו מנהל מכירות בחברת אינטרספייס ומנהל המוצר טרנזילה סליקה באינטרנט - מערכת סליקת אשראי המובילה בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב