פייסבוק - שילוב באתרים ברשת
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

פייסבוק - שילוב באתרים ברשת 

מאת    [ 16/09/2010 ]
מילים במאמר: 367   [ נצפה 2300 פעמים ]

 
 

במאמר הקודם סקרנו את הכלים הרבים המיוצרים בפייסבוק עבור מפתחים כיום , על מנת להעצים את הרשת החברתית מצד אחד ולהגדיל את היכולת השיווקית של הגולשים בה מצד שני. מלבד כלים רבים למפתחים בתוך הרשת של פייסבוק , תופסת פייסבוק גם נתח משמעותי באתרים שונים ברשת. נענע הייתה מהראשונות לממשק את האתר שלה בצורה מלאה עם פייסבוק וכמו שזה נראה כרגע פייסבוק פה כדי להישאר.

מהם הכלים של פייסבוק לשילוב באתרים ברשת?

כוחו של הלייק
רבות דיברו על משמעות כמות האוהדים בדפים ועל ה"לייק" שהפך כבר למושג שגור בציבור. צעד משמעותי נוסף שעשתה פייסבוק השנה היא הוספת כפתורי לייק לאתרים נוספים ברשת. כיום במרבית פורטלי התוכן ובאלפי אתרים תוכלו למצוא את כפתור הלייק שמאפשר לגולשים להוסיף לייק על תכנים באתר שונים. התרומה לשיווק אתרים היא משמעותית, כל לייק של גולש אוטומטית מפורסם על הקיר שלו ונחשף לכל חבריו - דבר שתורם רבות להנעת גולשים לאתרים שונים.

הוספת סטרים בוקס לאתר:
רכיב נוסף שניתן להוספה לכל אתר הוא סטרים בוקס - Stream box. זוהי למעשה תיבת פייסבוק שניתן להוסיף לכל אתר , שמאפשרת לגולשים הנמצאים באתר להגיב ישירות עם משתמש הפייסבוק שלהם באתר. הגולשים הנכנסים לאתר נחשפים לתיבה ויכולים להגיב באתר על ידי סיסמת הפייסבוק שלהם. התגובה שלהם מפורסמת באתר ובמקביל בפרופיל המשתמש שלהם בפייסבוק. התגובות אינן נשמרות וכל תגובה דורסת תגובות קודמות (בדרך כלל יוצגו עד 10 תגובות אחרונות). הסטרים בוקס נהדרת עבור אתרים שבהם רוצים לייצר צאט בין הגולשים בתוך האתר. למשל באתרים בהם יש שידור סרטונים או מוזיקה ויש רצון לייצר שיחות בין הגולשים.

פייסבוק קונקט:
פייסבוק קונקט נחשב לדור הבא של הפייסבוק. כהמשך לשיתוף הפייסבוק באתרים שונים ברשת, נבנתה האפליקציה פייסבוק קונקט שמאפשרת לכל האתרים להוסיף קוד לאתר שלהם , שיאפשר לגולשים להירשם לאתר שלהם עם פרטי הפייסבוק שלהם. הדבר נועד לחסוך את ריבוי הסיסמאות והמשתמשים באתרים שונים. גולשים רבים נרתעים מלהירשם לאתרים רבים וכך ניתן להירשם באמצעות חשבון אחד לאתרים רבים - הוא חשבון הפייסבוק. באמצעות קונקט ניתן לייעל ולקצר את תהליך ההרשמה לאתר ולשלב תגובות משתמשים בפייסבוק באופן שוטף באתר. הבעיה הגדולה של פייסבוק קונקט היא לאתרים , שלמעשה נותנים את כל פרטי הגולשים באתר שלהם (בעלי אתרים יודעים שמדובר במידע יקר) לפייסבוק. דבר זה מייצר תלות של האתר בפייסבוק כשכל מאגר הלקוחות של האתר מתבסס על פייסבוק.

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, עיצוב אתרים, עיצוב ממשקי GUI והקמת אתרים יעודיים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב