דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת לקראת שיפוצים במקלחת או באמבטיה 

מאת    [ 16/09/2010 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 4378 פעמים ]

איך חדר כל כך קטן, שבדרך כלל לא עולה על מידותיו של חדר זעיר, הופך להיות פרויקט של ממש כשמדובר בעבודות שיפוצים? אנחנו נגיד לכם איך: משום שהחלל הזה מכיל המון דברים מתחת ומעל פני השטח. ולפני שאתם נכנסים לימי שיפוץ ממושכים ומורכבים כאלו, אתם צריכים להכיר את הנושא לעומק.

מה כוללים שיפוצים באמבטיה?

שיפוץ של חדר הרחצה שלכם יכול להיות הדבר המינורי ביותר, כמו חידוש הצבע או החלפת כלים סניטריים. אבל בדרך כלל, השיפוץ האולטימטיבי יכלול 'הרמה' של כל החדר, כולל התקנת ריצוף חדש והחלפת אינסטלציה. ועבודות כאלו יארכו הרבה מאוד זמן יחסית, לעיתים אפילו יותר משבוע.

לשיפוצניק שלכם צריך להיות ידע כמו של מספר בעלי מקצוע

חדר האמבטיה, כפי שכבר אמרנו, הוא לא חדר רגיל. שיפוצים בחדר הילדים או בסלון יהיו ברוב הפעמים הרבה יותר קלים. כשמדובר באמבט שלכם, השיפוצניק צריך להבין בכמה תחומים: אינסטלציה וטיפולי צנרת, התקנת ריצוף, חשמל, צביעה, וטיח. וזה בחדרים הסטנדרטיים. חדרי אמבט מתוחכמים ידרשו בעלי מקצוע מתוחכמים עוד יותר.

שיפוצים איכותיים מתחילים בחומרים איכותיים

החומרים שבהם ישתמש המשפץ הם שיקבעו את רמת השיפוץ שלכם. אם בעל המקצוע ינסה לחסוך בכסף על גבכם בצורת חומרים זולים או אם אתם תחפשו שיפוצניק זול - זה יעלה לכם ביוקר אחר כך. אתם זקוקים לשיפוץ שנעשה בעזרת חומרים איכותיים, אחרת בתוך מספר חודשים תראו את התוצאות - והן לא יהיו נעימות בכלל.

אילו חומרים עליי לוודא שקיימים?

באופן כללי, כדאי לוודא שכל חומר שנקנה לטובת השיפוצים אינו זול ופגום ושהוא עומד בתו התקן הישראלי. אבל, יש כמה חומרים עליהם אסור לוותר כשמבצעים שיפוצים במקלחת:


    • אינסטלציה: ישנם שני סוגים שנחשבים לטובים ביותר מבחינת צנרת לחדר האמבטיה - S.P ופקסגול. הם מבטיחים צינורות חזקים ולא דולפים, שיחזיקו מעמד עשרות שנים
    • ריצוף הקירות והרצפה: יש לדאוג ראשית שהשיפוצניק מטייח את הקירות כמו שצריך ודואג שיהיו ישרים. מעבר לזה, אריחים המיועדים לקירות האמבט לא יתאימו לרצפה - דאגו שהטעות לא תתרחש דווקא אצלכם
    • צבע: לצביעת קירות חדר האמבטיה יש תפקיד חשוב, משום שמדובר במקום לח ורטוב ברוב חלקי היום. הבטיחו כי הצביעה נעשית בצבעים 'נושמים' ועמידים לרטיבות, כדי למנוע צרות בעתיד

שיפוצים במקלחת דורשים גם איטום איכותי

הרטיבות והלחות הן מנת חלקו של כל חדר אמבטיה ולכן, כל שיפוץ בו חייב לכלול תשומת לב מיוחדת לנושא הזה. בעלי מקצוע מיומנים בתחום יבצעו איטום מוחלט של החדר, כדי למנוע נזילות הן אל קירות הבית והחדרים השונים והן אל השכנים שנמצאים מתחתיכם.

כמה עולים שיפוצים במקלחת?

מאחר ומדובר בעבודות מורכבות מאוד, העלויות לא יהיו זולות במיוחד - בין 9,000 ל-16,000 שקלים, תלוי באופי העבודה והמורכבות שלה. עם זאת, ניתן להפחית מעט במחיר, אם תבצעו את השיפוץ במסגרת שיפוצו הכללי של הבית.

איפה אפשר למצוא בעלי מקצוע לשיפוץ המקלחת?

תמיד טוב לשמוע המלצות מחברים או קרובי משפחה שאפשר לסמוך עליהם, אבל רק מקום אחד מרכז כמות בלתי נגמרת של המלצות וחוות דעת: האינטרנט כמובן. תוכלו להיכנס אל פורום שיפוצים או אתרים של שיפוצניקים, שם תמצאו בוודאי חוות דעת של גולשים, ביקורות והערות. וזהו הכלי הטוב ביותר לאתר אדם שיבצע עבורכם שיפוצים איכותיים.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב