דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור חברת הסעות 

מאת    [ 15/09/2010 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 2865 פעמים ]

 

 

הסעות בישראל הינו אחד הענפים מורכבים ביותר מבין כל הענפים הקיימים במדינה, הענף הבנוי ממגוון הסעות, הסעות טיולים עבור תיירים ותלמידים ברחבי הארץ, הסעות עובדים בכל ימות השבוע , הסעות תלמידים מדי יום לבתי ספר וחזרה הביתה, הסעות לנתב"ג במוניות וברכבים מפוארים הסעות בירושלים והסעות למגזרים השונים. הביקוש לשירות גדול ביותר מכיוון שעשרות אלפי תושבים, תלמידים, תיירים, עובדי עיריות חברות ומפעלים זקוקים לחברה שתסיע את לקוחותיהם באופן קבוע אל יעדם, מאות בתי ספר, פנימיות, עיריות ואלפי טיולים מאורגנים משתמשים בשרותי הסעה מדי יום וכל זאת לפני הסעות לחתונה, הסעות לאומנים, הסעות לקבוצות כדורגל כו .

עקב הביקוש הגדול להסעות וכמו כל תחום בארץ ישראל , ישנם מספר רב של חברות קטנות ולא אטרקטיביות אשר אינן יכולות לרכוש צי רכב חדש ולכן לא פעם אנחנו שומעים על תיירים שירדו מהאוטובוס בגלל שהמזגן לא עבד או שהכיסאות לא היו נוחים, שלא ענו להם בחברה כי החברה אינה עובדת 24/7.  כמובן ששוכריםקי רכב הסעות/ אוטובוס אתם תרצו רכב חדש עם מזגן תקין ומושבים נוחים עם נהג בעל ניסיון של מספר שנים.

אנו ממליצים לבחון ולבדוק לעומק את חברת ההסעות לפני שסוגרים איתם עסקה, להלן מספר דברים שכדאי לבדוק, כמה רכבים יש בצי הרכב של החברה, באיזה שנה הרכבים יוצרו, לבדוק את וותק החברה, הפריסה הארצית של החברה ובדיקה לגבי הלקוחות של החברה, בהסעות תיירים ותלמידים אנו ממליצים לבדוק את איכות הרכבים ואף להכיר את הנהג. ניתן לבחון את וותק החברה ע"י בדיקה ברשם החברות.

כמו כן, במידה ואתם  הולכים על חברת הסעות לא מוכרת, מומלץ לבדוק כי החברה רשומה  ברשם החברות לראות מספר ח.פ, לבקש מספר המלצות ע"י גופים שונים במדינה או המלצות מלקוחות פרטיים באם יש לחברה קצין ביטחון שבודק את הרכבים בהתאם לדרישות משרד התחבורה ולבקש את התעודה של הקצין בטיחות שעשה את הבדיקה האחרונה, לפני הנסיעה מומלץ לדבר עם הנהג לראות ששעות העבודה שלו נורמאליות ושהנהג נח לפני הנסיעה.

בהסעות  תלמידים קיימות דרישות שונות ומחמירות .הנהג מחויב ברישיון נהיגה חתום ומאושר להסעת תלמידים, צריך לבדוק את הביטוח רכב שניתן להסיע מספר רב של תלמידים וישנו ביטוח תקין לנושא, בדיקה יום יומית של קצין בטיחות לרכבים, כדאי לבדוק כמה שנים לנהג יש וותק וכמה זמן נוהג על הרכב הנוכחי, צריך לזכור שהחיים שלכם ושל ילדכם נמצאים בידיים של אותו נהג ולכן לא מומלץ לחסוך בשאלות או בבדיקות

בטיחות בדרכים

. בכל רכב הסעות תלמידים בירושלים משנת 1995 צריך להתקין חגורות בטיחות

הסעות בישיבה, צריך להקפיד שכל התיירים או התלמידים יושבים בזמן הנסיעה.

ירידה מהרכב בדלת קדמית בלבד, לצורך בטחון הילדים מומלץ לרדת מהדלת הקדמית.

ליווי בהסעות, נוכחות של מלווה ברכב הסעות חשבוה ביותר בדרך כלל בהסעות תיירים תמיד יש מלווה ישראלי

היום ניתן לעשות השוואת מחירים ברשת האינטרנט ולקבל מספר הצעות להסעות בארץ, חשוב לבדוק כי האתר אינו משווק את החברת הסעות שלו וכי לא תתקבלנה מספר הצעות בהשוואה אלא רק הצעה אחת, ( טריק לשיווק באינטרנט )

רם-שן הסעות מספקת שירותי הסעות לכל צרכני התעבורה של השוק המוסדי, התעשייתי, המסחרי והפרטי, לרבות הסעות תלמידים חריגים  ברכבים מיוחדים עם ליווי ואבטחה. עם קהל לקוחותיה של רם-שן הסעות נמנים משרדים ממשלתיים, חברות פרטיות וציבוריות, רשויות מקומיות ומפעלים רבים.   רם שן הסעות בירולשים * הסעות מאורגנות * הסעות נכים * הסעות לנתב"ג * הסעות קבועות * הסעות פרטיות * משרד הסעות * הסעות לבר/בת מצווה * הסעות לטיולים * נסיעות לכותל * הסעות לתיירים * אוטובוס זעיר * הסעות למפעלים * הסעות למוסדות * רכבים מפוארים * השכרת רכבים מפוארים * הסעות vip  *הסעות אומנים* הסעות v.i.p * יריד אומנים *נסיעה לקברי צדיקים * טיולים מאורגנים לקברי צדיקים * טיול קברי צדיקים * אתרים קדושים * הסעות לקברי צדיקים צרו קשר 02-6540880




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב