דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מייבש כביסה: המדריך לצרכן המתחיל 

מאת    [ 15/09/2010 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 5265 פעמים ]

למרות שעכשיו אתם אולי לא מרגישים בכך בגלל עומסי החום הכבדים - החורף מתקרב. בקרוב מאוד יוחלף טל הבוקר בטפטופים ואלו יוחלפו בגשמים וקרה, שיביאו איתם גם את הצורך במכשירי חשמל תואמים. מייבש כביסה הוא אחד מהם.

בקיץ אפשר לכבס ולתלות כביסה כמה פעמים ביום גם בחוץ, כי החום מייבש אותה תוך זמן קצר יחסית. יש ימים שמזג האוויר משמש כתחליף מעולה למייבשי הכביסה. אך בימים קרים – ויש גם לא מעט כאלו - הכביסה יכולה להיות יומיים שלושה על החבל ועדיין להיות לחה או גרוע מזה- להתייבש כמעט לגמרי רק כדי להירטב שוב מגשם.

ילדים זה שמחה. וכביסה. הרבה כביסה

כל משפחה - ומשפחה עם ילדים בפרט - יודעת שהכביסה היא מטלה יום יומית שלעולם אינה נגמרת. יום אחד של חופש עבור מכונות כביסה מביא לתמונה הבאה: סל כביסה שעולה על גדותיו. בחורף המצב הופך רגיש יותר, במיוחד למי שאין לו מייבש כביסה.

אל תתנו לכביסה ולרגשות האשם שלכם להיערם. קל מאוד להרגיש מתוסכלים כשאין מה ללבוש כי רוב המלתחה נאבקת להתייבש בקור שבחוץ. כמה פשוט לדחוף את הבגדים הרטובים לתוך מכונה המוציאה לכם אותם יבשים, חמים וריחניים. רק אל תשכחו לקפל.

קנו לכם מייבש כביסה

פעם, כשבגד חיוני לא היה מתייבש, היינו מגהצים אותו. אבל היום יש פתרון כמעט לכל דבר ובמקרה הזה מדובר בהמצאה נפלאה – מייבש כביסה. עכשיו רק חסר שימציאו לנו מכונה שתקפל את הבגדים ותחזיר אותם לארון ואנחנו מסודרים.

הגיע הזמן להתקדם

קניית מייבשי כביסה לא מעידה על כך שאתם הופכים למפונקים ושאינכם מסוגלים לטפל במטלות הבית ללא עזרת מכונה. אין פירוש הדבר שכעת כל כביסה שלכם תעבור ישירות מתוך מכונת כביסה למייבש. אבל חשוב מאוד שתהייה לכם מכונה כזו בבית, כי היא בהחלט מקלה על החיים ועושה אותם פשוטים יותר.

מייבשי כביסה לכל משפחה

כאמור, למשפחות בנות כמה נפשות מייבש כביסה עוזר מאוד - אך לא רק להן. רבים מכם עובדים, לומדים ומבצעים פעילויות רבות מחוץ לבית ובתוכו. וזה אומר שאין לכם הרבה זמן מיותר. לכן, שימוש במייבש חוסכת לכם את זמן תליית הכביסה וגם את עוגמת הנפש שבה תיתקלו אם יהיו חסרים לכם בגדים בארון.

קנו מייבש כביסה לפי הצרכים שלכם

המייבש לא חייב להיות בומבסטי,לצרוך הרבה חשמל או לתפוס מקום רב בחדר הכביסה. כך למשל, מייבש יכול להכיל בתוכו עד שבעה קילוגרמים של כביסה, אך סטודנט יכול להסתפק במייבש עם קיבולת של שלושה קילוגרם. עובדה זו לבדה תחסוך לו כסף וזמן ייבוש.

מייבשי כביסה לכל כיס

רכישת מוצר חשמלי כמו מייבש כביסה אינה הוצאה אדירה שאי אפשר לעמוד בה. המחירים מתחילים באזור ה-1,200 שקלים ומגיעים עד כמה אלפים, הכל על פי תכונות ומידות המכשיר והפונקציות השונות המתלוות אליו, שהן גם כן שיקול אישי שלכם.

על מה עוד לשים דגש בקניית מייבשי כביסה?

רכשו מייבש עם אחריות של כמה שנים, שתהייה מקיפה מספיק. התייעצו עם המוכר על מייבש כביסה חסכוני בחשמל במידת האפשר; כמו כן, מייבש כביסה הוא בדרך כלל מכשיר רועש יחסית ולאלו מכם שישתמשו בו בעיקר בלילה זה יהיה שיקול חשוב, כמו גם בבתים בהם חדר השינה קרוב לחדר הכביסה. חשוב לקחת גם את זה בחשבון.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב