דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרולוגיה וזוגיות 

מאת    [ 04/05/2007 ]

מילים במאמר: 803   [ נצפה 3881 פעמים ]

אסטרולוגיה וזוגיות


זוגיות - הכמיהה שקיימת בכל אחד ואחד מאיתנו היתה ותשאר תמיד - "אהבה גדולה מהחיים", אהבה שתשאר לנצח, למצוא את הנפש התאומה, המשלימה, את אותו אחד/אחת שנתחבר אליהם ללא מילים וללא הסברים, משהו שיסחוף אותנו ויקח אותנו לפסגת האושר ותמיד אנו בטוחים שקיים האחד הזה המיוחד הזה שרק הוא יכול להביא לנו את האושר הבלתי מושג.

אז בואו נעשה קצת סדר בדברים, קודם כל לא קיים אף אדם ביקום שיכול לעשות אותנו מאושרים באמת, שום אדם מבחוץ לא יוכל להביא אותנו למקומות אלו אלא אך ורק אנחנו, יחד עם זאת,מה בכל זאת גורם לנו למשוך נשמות מסוימות כבני זוג, איך אנו פועלים ואיך אנו מושכים את אותם נשמות שמעבירות אותנו דרכים עקלקלות וסבוכות ולבסוף אנו נשארים בתחושות צער, בדידות וקושי להתחבר באמת לבן/בת זוג בקשר בריא ומפרה.

כמו בכל תחום אחר בחיים כולנו פועלים עפ"י זכרונות עתיקים מגלגולים קודמים וזכרונות פחות עתיקים מהילדות, לכל אחד מאיתנו מחשב משוכלל - המוח (שמסתבר לא ממש מעודכן) ובו נתונים שאספנו במשך כל שנות ילדותנו ובגלגולנו הקודמים.
עפ"י זכרון זה בעצם אנו פועלים, אנו מושכים טיפוסים שבדר"כ מייצגים את האמא או האבא לפי אותם מקומות בנפשנו אותם אנו צריכים לתקן - בסופו של דבר שום דבר לא באמת חדש הכל חוזר על עצמו ואנו אמורים לתקן בדרך קשרים מסוימים מהעבר הרחוק ודפוסים שנרכשו בילדות.
אותם נשמות אותם אנו מושכים הינם אותם נשמות איתם היו לנו קשרים בגלגולים קודמים ובנו לחבור יחד שוב כדי לתקן ולהתפתח יחד - מה שלא תמיד קורה, לא תמיד קל, רוב הקשרים הינם טעונים מאוד וסוחבים איתם קארמה מאוד עתיקה שאליה אנו נמשכים כדי לתקן, אנו "זוכרים" את האדם, הנשמה וממשיכים לקיים את הקשר היום על בסיס נתונים שכבר נמצאים במערכת ומוכרים לנו באותה נשמה.
לדוגמה: זוג היום שמנהל מערכת יחסים לכאורה רגילה, כאשר הדינמיקה היא שהאישה עם נטיה לדאוג ולטפל מאוד בגבר, לדאוג לכל צרכיו וענייניו האישיים, אם חולה - מאוד דואגת ומטפלת ותמיד נמצאת שם, מזכיר לכם משהו - קצת כמו אמא ובן - אז יש בזה משהו, קרוב לודאי שהדינמיקה ביניהם כזו מכיוון שבגלגול קודם הם אכן היו אמא ובן ונשאר הזכרון של קוד הקשר, יכול להיות שהאם מתה יחסית בגיל צעיר ואז הילד נשאר לבד ולא היה מי שיטפל בו האם-האישה מגיעה עם רגשות אשם ומטפלת בבעל כמו ילד שלה.
ישנם כמובן הרבה דוגמאות לדינמיקות בין בני זוג שכולם מגיעות מסיפורים ישנים ועתיקים.

אחד הדרכים לבדוק ולהבין קשרים (לאו דוקא זוגיות אלא יתכנו קשרים בין עובד-מעביד, אח-אחות ועוד) היא כמובן המפות האסטרולוגיות.
במפה אסטרולוגית אנו מקבלים את מבנה הנפש-נשמה, וגם את אותם שיעורים שבאנו לעבור בגלגול זה על מנת להתפתח, דרך אבחון מה עברנו בגלגולים קודמים.
לצורך זאת אני בודקת את הקשרים בשני המפות שמולי, אני זקוקה לשני מפות מדוייקות ככל שניתן, ובנוסף מכינה מפת קומפוזיט - מפה שהיא סינטזה של שני המפות שנותנת לי את מפת הקשר - איפיוני הקשר, איפה נקודות חזקות, חלשות, וכו'.
לדוגמה: מפה שמראה לי על קשר אינטימי-רגשי מאוד חזק, יחד עם זאת קושי במחוייבות ותחזוקת הקשר לטווח ארוך - מהם הסיבות וכיצד ניתן להתגבר על המצב.

אחת הנקודות החזקות בקשר זוגי בין מפות אסטרולוגיות היא בדיקת ונוס - ומרס של בני הזוג והקשרים ביניהם.
הקשר בין ונוס ומרס מראה לנו על הקשר האינטימי-מיני בין בני הזוג, על המשיכה הפיסית, על יכולת ההנאה יחד, לא רק מינית, מכיוון שונוס מדברת על הנאות בכלל אנו רואים את היכולת של בני הזוג להנות אחד מחברת השני, וכיצד משפיע האחד על השני רגשית, האם הוא גורם לו להרגיש טוב עם עצמו פיסית או שנותן תחושה של בקורת ודחיה פיסית.
דרך הונוס והמרס אנו יכולים לראות אם כבר היו בקשרים אינטימיים בגלגולים קודמים או לא ומה איפיין את אותם קשרים, איפה צריך לתקן.
ניתן לראות גורליות בקשר עפ"י מיקום והיבטים מסוימים של פלנטות כבדות האחד במפת השני.
כפי שאתם בטח שמים לב העניין מורכב ודורש התייחסות אישית לכל זוג וזוג.
מה שחשוב לציין הוא שלא מספיק לבדוק את מזל השמש שלנו (שאותו אנו יודעים עפ"י יום לידה בלבד) אלא צריך לבדוק את שאר מורכבות המפה האישית של שני הצדדים, לכן לא להתרגש מזה שמזל השמש שלי לדוגמה: סרטן, לא מסתדר עם מזל השמש שלו לדוגמה: טלה. כי אומנם על פניו "זה נראה לא טוב" אך בבדיקה אמיתית של שני המפות מצאנו שלה יש ונוס במזל טלה ולו יש ירח במזל סרטן, מה שכבר משנה את התמונה ומחבר את שני האנשים הללו יחד רגשית מאוד חזק.

כאסטרולוגית, אחד הנקודות המאוד חשובות בהתאמות אסטרולוגיות הינה ההבנה שאסור לאסטרולוג לשמש כשדכן , אחד הדברים המסוכנים הוא להתיימר לדעת את גורל האדם האחר כשאנו בעצם לא יודעים אפילו לאן יקחו אותנו החיים.
צריך לזכור שבנו לכדור הארץ ללמוד, לתקן, להתפתח, הבחירה קיימת תמיד, זכותו של אדם להחליט לא להכנס למערכת יחסים מסוימת אפילו אם קרמתית היא יכולה להיות הטובה ביותר עבורו, ישנם דרכים רבות להתפתחות והתגלות, התאמות אסטרולוגיות משקפות, מבהירות, נותנות כיוון, הבחירה וההחלטה תמיד נמצאת בלב האדם והוא המחליט היחיד אם להכנס לקשר הזה או לא.

ובנימה זו אאחל לכולנו להתחבר לבן/בת הזוג שאיתם נוכל להתפתח ולהמשיך להיות מאושרים.





סיגל אליהו-אסטרולוגית, קוראת בקלפי טארות, מטפלת בשיטת הניאופסיכולוגיה
מתמחה בייעוצים אישיים, קורסים מקצועיים, אירועים פרטיים ועיסקיים, מרצה
אתר אישי - http://www.astrosigal.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב