דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרניט פורצלן - הקלאסיקה שבקרמיקה 

מאת    [ 15/09/2010 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 3180 פעמים ]

טעם אישי הוא מושג חמקמק המשתנה מאדם לאדם ומקשה על הגדרת מושגי היופי באופן אחיד. רק לעתים נדירות מופיע מישהו או משהו בעל יופי כובש, המעורר התפעלות בלב כולם והסכמה רחבה באשר למידת יופיו. ככל שנוגע הדבר לאריחי קרמיקה, ניתן לומר כי קרמיקה הוגדרה זה מכבר כמלכת היופי של תחום הריצוף והחיפוי לבית. יופיים המרשים של אריחי קרמיקה עומד במבחן הזמן ואף הולך ומשתבח עם השנים. מגוון סגנונות העיצוב מאפשר לכל אחד להתחבר לאריחי הפלא המיוחדים, וליצור באמצעות שילובם את האווירה המועדפת. בין אם מדובר בעיצוב בסגנון כפרי, עיצוב מודרני, או עיצוב אלגנטי ויוקרתי, אריחי קרמיקה ממלאים תפקיד חשוב בכל חלל ומשדרגים את מראהו באופן מובהק.

אריחי קרמיקה - גרניט פורצלן

יתרונותיהם של אריחי קרמיקה אינם מסתכמים בתחום היופי והעושר הסגנוני בלבד, ובאים לידי ביטוי בכל ההיבטים האפשריים. אופן ייצורם הופך אותם בעלי ספיגה נמוכה, עמידים בפני שחיקה, בעלי מידות מדויקות, נוחים ליישום ובמחירים שווים לכל כיס. פסגת הקרמיקה הם אריחי גרניט פורצלן, הנחשבים לדור החדש והמתקדם של אריחי קרמיקה. תהליך הייצור של אריחי גרניט פורצלן הופך אותם עמידים במיוחד בפני שחיקה ושבירה. אריחי קרמיקה גרניט פורצלן עשויים תערובת מיוחדת של קרמיקה בעלת צפיפות חומר גבוהה מאד, ההופכת אותם אטומים לספיגה ונוחים ביותר לניקוי.

אריחי קרמיקה גרניט פורצלן כבשו במהרה את לבם של כל בעלי המקצוע העוסקים בתחומי הבנייה, השיפוץ ועיצוב הפנים, והפכו למוצר המועדף לצרכי ריצוף וחיפוי, הן במקומות ציבוריים והן בבתים פרטיים. בשל מבחר הצבעים והטקסטורות ולאור העובדה כי יש בנמצא גם אריחי גרניט פורצלן המחקים חומרים יקרים ומיוחדים כמו: שיש, אבן טבעית, אריחי טרה- קוטה ואפילו חלוקי נחל, עץ או בד, קשה למצוא סיבות להימנע משימוש באריחים מופלאים אלה.

קרמיקה לקירות, גרניט פורצלן לרצפה

מעמדם הבלתי מעורער של אריחי קרמיקה ואריחי גרניט פורצלן ניתן להם בשל תכונותיהם הנהדרות. חדרים משמימים הופכים כבמטה קסמים לחדרים מעוצבים בטוב טעם, ורצפות שחוקות זוכות למהפך אופנתי במחי יד. חלוקת התפקידים בין אריחי גרניט פורצלן ואריחי קרמיקה ברורה למדי. אריחי גרניט פורצלן משמשים בעיקר לריצוף משום חוזקם הרב, ואילו אריחי קרמיקה מיועדים לחיפוי משטחים וקירות שאינם עומדים בעומס רב.


גרניט פורצלן – קלאסיקה של קרמיקה 

חדרי הרחצה נחשבים לגולת הכותרת של הבית בזכות השימוש הנרחב באריחי קרמיקה ואריחי גרניט פורצלן, המעטרים את הרצפה והקירות ומציגים לראווה חלל מפואר שכולו הוד והדר. הלחות התמידית המאפיינת את חדרי הרחצה הפכה את חיפויי הקרמיקה לחלק בלתי נפרד מהם, והצורך לגוון ולהתחדש הזמין אינספור שילובים ודוגמאות שרבים מהם משובבי לב ומרהיבים ביופיים. מותגי קרמיקה בעלי שם עולמי מגדילים לעשות ומייצרים סדרות של אריחי קרמיקה ואריחי גרניט פורצלן בעיצובים ייחודיים ומרשימים, אותם לא ניתן למצוא בכל מקום ואצל כל ספק.

אריחי קרמיקה גרניט פורצלן הם חומר ביד היוצר בידיהם של מומחים בתחום. תוצאות שילובם של ייעוץ מקצועי, עבודה איכותית וקפדנית ומוצרים יפהפיים ברמה גבוהה ניכרות היטב לעין ומבטיחות הנאה מרבית לאורך זמן. בכל הקשור לריצוף וחיפוי קרמיקה גרניט פורצלן מומלץ לפנות למומחים וותיקים בתחום, ששמם הולך לפניהם מזה שנים רבות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב