דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ: מה אתה מחפש 

מאת    [ 14/09/2010 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2074 פעמים ]

לא חסרות לנו, האמת ניתנת להיאמר, חברות השכרת רכב בישראל. חברות השכרת רכב בארץ מתחרות על ליבו של הלקוח ומציעות לו הצעות שונות ומשונות כדי שיבחר בשירותים שהם מציעים ולא באלה של חברה אחרת. כיוון שישנו מבחר גדול של חברות השכרת רכב בארץ נוצר הצורך בפרמטרים שבעזרתן יוכל הלקוח המבולבל מהשפע הגדול הנפרש לפניו לבחור בתבונה את החברה שתעניק לו, תמורת תמורה הולמת, שירותי השכרת רכב בארץ. פרמטרים אלה דומים לכברה צפופת החורים שבעזרתה מפריד היוגב בין הבר ובין התבן; בעזרת הכברה הזו יברור הלקוח הנבון בין המוני החברות שמציעות שירותי השכרת רכב בארץ.

הלקוח יעשה בחוכמה אם הוא יתחיל קודם כול בהגדרת הצרכים שלו כאשר הוא ניגש לבחור בין חברות השכרת רכב בישראל. אם ניקח לדוגמה לקוח שזקוק לשירותי השכרת רכב מסחרי, הרי שעליו למצוא קודם כל מיהן החברות שמציעות שירותי השכרת רכב מסחרי ומי מהן באמת מתמחות בשירותי השכרת רכב מסחרי. שהרי זו יש לדעת: גם אם חברות השכרת רכב בארץ מציעות מגוון שירותים, לעיתים יש לבחור לא את החברה שמציעה את המחיר הנמוך ביותר או את מגוון השירותים הגדולים ביותר אלא את החברה שמציעה ידע והתמחות בתחומים שהיא מציעה. השכרת רכב מסחרי, אם נמשיך עם הדוגמה שלנו, נועדה למטרות מסוימות ולכן גם דורשת שירותים מסוימים. הלקוח יפעל נכון אם הוא לא יתפתה לכול הצעה שהיא אלא יבחן את ההצעות, את היכולות של החברה ואת המענה שהיא נותנת לצרכים הייחודיים שלו.

התחרות הגדולה בין חברות השכרת רכב בארץ יכולה להיות מועילה ומזיקה גם יחד. התחרות בין החברות גורמת להן לחפש דרכים למשוך עוד ועוד לקוחות ולא כל הדרכים כשרות. תחרות בין חברות השכרת רכב בארץ טובה ללקוח כאשר החברות השונות מנסות לשפר את השירות שלהן, ליצור הצעות חדשות ומעניינות ומנסות למשוך אותו על-ידי הוזלת המחיר. מצד שני, הוזלת מחירים על-ידי חברת השכרת רכב בישראל עלולה להסתיר גם קיצוץ בעלויות שיש לחברה: תחזוקה בינונית ומטה, שירות מוגבל, אותיות קטנות שמסתירות בעיות גדולות, עלויות חבויות שנושכות את הלקוח להפתעתו הרבה. מכול התופעות הללו שעלולות לצוץ בגלל התחרות הקשה בין חברות השכרת רכב בארץ, על הלקוח להיזהר. קשה להציע פיתרון קסם כלשהו שבעזרתו הלקוח יוכל להבדיל בין הטובים ובין הרעים בתחרות. האינטרנט, עם זאת, מעניק ללקוח נשק רב עוצמה שלא היה קיים בעבר. כיום, הלקוח יכול לשוטט בין חברות השכרת רכב בארץ מבלי לצאת מפתח ביתו, לערוך השוואות, לשמוע עצות ולגלות סודות לפני שהוא בוחר בשירותיה של חברה מסוימת.

צריך לזכור, כך או כך, שאחד מהמרכיבים החשובים ביותר שצריכים לעמוד לנגד עיניו של הלקוח המתלבט הוא מרכיב השירות. לאחר שהוא התרשם מהמצוי באינטרנט, כדאי לו לערוך מספר שיחות טלפון לחברות השכרת רכב בארץ שאותן הוא בחר לחקור לעומק. ניתן להתרשם רבות משיחת טלפון אחת על טיב השירות של החברה. חברות השכרת רכב בארץ מתחרות על כיסו של הלקוח הישראלי; הלקוח יעשה בחוכמה אם הוא יבחר בחברה שלא מזניחה את שאר החלקים המרכיבים את הלקוח ושרואה בו יותר מאשר ארנק מהלך.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב