דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית חולים וטרינרי-איך לשמור על חיות המחמד שלנו? 

מאת    [ 14/09/2010 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2208 פעמים ]

 

כל מי שגידל חיית מחמד בתקופה כלשהי של חייו לא יכול שלא להתרפק על האהבה והחום שאותה חיית מחמד מסוגלת להרעיף בחזרה. חיות מחמד מחזירות אותנו לתחושה אותה הרגשנו כאשר היינו ילדים ואספנו צב תועה או חיות פצועות בדרך חזרה מבית הספר הביתה.

לכן, כאשר חיית המחמד שלנו פצועה וזקוקה לנו, אנו חשים מחויבות לעזור לה ולטפל בה רק אצל וטרינר מקצועי שיעניק את הטיפול המתאים ביותר. 

אחת האופציות לטיפול של וטרינר היא במסגרתו של בית חולים וטרינרי . בית חולים וטרינרי הוא אינו מרפאה וטרינרית רגילה, אך הוא מנוהל על ידי וטרינר מוסמך ומקצועי.

 

בית חולים וטרינרי-מה ההבדל בעצם?

לא רבים מבינים את ההבדל הברור בין בית חולים וטרינרי לבין מרפאה וטרינרית כיוון שבשניהם וטרינר הוא זה המעניק את הטיפול הרפואי. ההבדל הברור בין בית חולים וטרינרי לבית מרפאה וטרינרית הוא בהיקף השירותים המוצעים לבעל החיים ומידת הבירור הרפואי שיוכל להתבצע במקום.

מרפאה וטרינרית, מקצועית ככל שתהייה, מעניקה טיפולים שונים לחיות מחמד כגון חיסונים, עזרה ראשונה, בדיקות תקופתיות ושגרתיות, עיקורים וסירוסים וכדומה, כאשר במקרים שונים ניתן גם לבצע בה פרוצדורות ניתוחיות פשוטות לחתולים או לכלבים. מי שעומד בראשה של מרפאה וטרינרית הוא וטרינר מוסמך.

בית חולים וטרינרי מספק את השירותים הבסיסיים אשר גם מרפאה וטרינרית מספקת - אך עם תוספות ייחודיות. בית חולים וטרינרי מכיל בתוכו ציוד ושירות ברמה מקיפה יותר.

 

אילו שירותים מציע בית חולים וטרינרי?

בית חולים וטרינרי מציע מגוון שירותים המיועדים עבור חיות המחמד. וטרינר או צוות של וטרינרים אמון על הטיפול בבעלי החיים. בית חולים וטרינרי מציע שירותים מקיפים של רפואה פנימית, רפואת עיינים, קרדיולוגיה, דרמטולוגיה ואף רפואת שיניים. היתרון בטיפול במסגרת של בית חולים וטרינרי הוא שבעל החיים מקבל מאותו וטרינר או מכמה וטרינרים את הטיפול המקיף ביותר האפשרי.

בית חולים וטרינרי מציע, כמובן לאחר התייעצות עם וטרינר מומחה, מגוון של בדיקות מעבדה. בדיקות המעבדה הנלקחות במסגרתו של בית חולים וטרינרי הן מגוונות: בדיקות באמצעות מיקרוסקופ, בדיקות דם שונות, בדיקות לגילוי תולעים ופרזיטים, בדיקות שתן, א.ק.ג ועוד ועוד. כמו כן, בית חולים וטרינרי מסוגל לבצע ניתוחים מורכבים בידיו של וטרינר.

 

בית חולים וטרינרי- למי זה טוב?

היתרון המהותי בפניה אל בית חולים וטרינרי הוא ביכולת של בית חולים וטרינרי לטפל במגוון רחב ובסוגים שונים של בעלי חיים. כך למשל אם וטרינר מסוים במרפאה וטרינרית אינו מסוגל להעניק טיפול רפואי לחיות כדוגמת לטאות או ארנבים, הרי שבמסגרת בית חולים וטרינרי יש יותר מאשר וטרינר אחד המסוגל להעניק את הטיפול הרפואי הזה גם מבחינת הציוד הרפואי הקיים וגם מבחינת הידע הרפואי שנצבר במסגרת בית חולים וטרינרי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב