דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שימוש ברשתות צל בטיולים 

מאת    [ 14/09/2010 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 2819 פעמים ]

מזג האוויר הקיצי מוציא את כולנו החוצה: לחוף הים ולבריכה, לטיולים בחיק הטבע, למגרשי ספורט, לגינות ציבוריות ולכל מקום שבו אפשר לבלות בנעימים. אולם השהייה בחוץ תחת השמש הקופחת לא תמיד נעימה לכולם, ובמיוחד לא לאורך זמן ממושך. על מכשול זה ניתן להתגבר בקלות באמצעות רשת צל.

רשת צל – אל תתנו לשמש לעלות

שהיה ממושכת תחת השמש יכולה להיות גם מסוכנת: היא יכולה לגרום להתייבשות או לכוויות בעור במידה ולא משתמשים באמצעי הגנה ממספקים. אך למרות הסכנות, קשה מאוד לוותר לחלוטין על שהיה בחוץ בחודשי הקיץ. רשת צל היא הפתרון האולטימטיבי המאפשר לנו גם ליהנות בחוץ בקיץ וגם לא לסבול מהנזקים ומהסכנות שבחשיפה לשמש.

תפקידה העיקרי של רשת צל הוא לספק לנו הצללה ומקום מחסה מפני השמש. תפקיד זה חשוב במיוחד כשמדובר בילדים קטנים, שעבורם חשיפה לשמש מסוכנת במיוחד. לכן המקומות הפופולאריים שבהם נראה רשתות צל הוא מקומות בילוי לילדים: מעל בריכות שחייה או במדשאות סביב בריכות שחייה ופארקי מים, בחופי רחצה, מעל מגרשי ספורט ציבוריים, מעל מתקני שעשועים וספסלי פיקניק בגנים ציבוריים, במתחמי הסעדה חיצוניים, בחצרות של גני ילדים ובתי ספר ועוד.

רשת צל  - לעולם בעקבות השמש

לא רק ילדים מחפשים מפלט מפני קרני השמש היוקדות. בקיץ הישראלי הלוהט, כל אחד מאיתנו מחפש מפלט מהחום, וכשאין מזגן בנמצא, רשת צל היא פתרון ההצללה והצינון היעיל ביותר. תחת רשת צל הטמפרטורות צונחות וניתן ליהנות גם מבריזה נעימה. לכן רשתות צל מוצבות באתרים תיירותיים ובמסלולי טיולים רבים ומהוות מקום התכנסות ועצירה להתרעננות. תחת רשת צל ניתן לערוך הפסקות אוכל, לשמוע את הסברי מדריך הטיולים ולעצור למנוחה קלה.

לא מעט אנשים בחרו גם להתקין רשת צל בחצר ביתם הפרטית. לא כולם יכולים להרשות לעצמם להתקין פרגולה או סוכך קבוע אחר בחצרם. רשת צל היא אמצעי הצללה זול וזמין, אותו ניתן להתקין בקלות בקיץ ולהוריד כשאין בו יותר צורך. רשת צל בחצר הפרטית מאפשרת לנו ליהנות מהחצר שלנו גם בחודשי הקיץ החמים: לארח אורחים לארוחת ערב, ליהנות ממשקה קר ומעיתוני השבת ולשחק עם הילדים בחצר.

רשת צל – כדי שהשמש לא תעבור עליי

מקום נוסף שבו נעשה שימוש מרובה ברשתות צל הוא הצבא. יחידות רבות נאלצות להתאמן בשטחים פתוחים ברחבי הארץ ולכן משתמשות ברשתות צל לצרכים שונים: רשת צל שמשמשת כמקום מנוחה או כמקום התכנסות לקבלת תדריכים, רשת צל שתחתיה מקימים מטבח שדה, רשת צל שתחתיה מאחסנים אמל"ח על סוגיו השונים ועוד.

רשת צל היא הפתרון האידיאלי ליצירת הצללה עבור יחידות צבאיות בחודשי הקיץ. בחודשי החורף, הצללה בלבד אינה מספיקה ונדרש אמצעי חזק ועמיד יותר שיספק גם הגנה מפני גשם ורוחות. לכן, בחודשי החורף הברזנטים מחליפים את רשתות הצל. יריעות ברזנטים משמשות להקמת אוהלים לשינה, לעריכת תדריכים או לשם הקמת מטבח / חדר אוכל שדה.

 

לסיכום, גם בקיץ כשהטמפרטורות מאמירות אפשר ליהנות מבילוי או משהייה בחוץ. רשת צל היא אמצעי ההצללה שמאפשר לנו לא לוותר על הבילויים שאנו אוהבים או על הפעילויות שאנו מוכרחים לעשות בחוץ. הודות ליעילותה, לזמינותה ולקלות ההתקנה והפירוק שלה, רשת צל היא הפתרון האידיאלי ליצירת הצללה בכל מקום ולכל מטרה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב