דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


TGI השקעות - איך ולמה כדאי לקנות נכס בתאילנד? 

מאת    [ 13/09/2010 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 4817 פעמים ]


המזרח הרחוק הפך בתקופה האחרונה לאחד ה"קטרים" המושכים את כלכלת העולם, כאשר סין ניצבת בראשו וסביבה מדינות רבות ובינן הודו, תאילנד, הונג קונג וייטנאם ועוד.

הצמיחה המאפיינת את הנמרים האסיאתיים נשענת על יסודות מבוססים ואינה משקפת טרנדים חולפים: עיון מעמיק בתקציבי הממשלות השונות, ברפורמות בחקיקה שמקדמות מדינות רבות במזרח ובנהירה הקבועה והגידול הקבוע במספר המשקיעים הזרים ובהון המושקע מצביעים כולם על כוון חיובי, בלשון המעטה.

[המאמר מובא על ידי TGI השקעות נדל"ן]


בשורה הראשונה של המדינות המתועשות החזקות במזרח נמצאת תאילנד. ממלכה ותיקה זו מתפרשת על פני שטח ענק הכולל מספר איזורי אקלים מצפון ועד דרום, אזורים טרופיים מיוערים וקו חוף אינסופי המקיף כל תוואי נוף אותו תוכלו לדמיין. בנוסף נתברכה תאילנד באיים רבים הנחשבים לאטרקציה תיירותית עולמית עוד בימים בהם צילמו שם את סרטי ג'יימס בונד בשנות השבעים.

איים קסומים אלו, בינהם האי פוקט והאי סאמוי המוכרים לרבים בעולם המערבי מהווים אטרקציה תיירותית בזכות עצמם במצבם הטבעי ובוודאי שלאחר הפיתוח התיירותי שחל בהם מהווים אטרקציה תיירותית עולמית : הוסיפו לכך את האקלים הנוח, את העם התאילנדי מסביר הפנים ושערי החליפין הנוחים ותגלו מהר מדוע מתוך מליוני התיירים הפוקדים את תאילנד מדי שנה, מגיעים רבים לאיים הקסומים.

אספקט נוסף של תאילנד מעבר ליעד תיירותי הנו יעד להשקעות זרות, כאמור. תאילנד הוכיחה יציבות מרשימה לאורך זמן וכך גם אירועי עבר שהיו לא השפיעו על זרם ההשקעות – בין אם המדובר בצונאמי ובין אם המדובר על מתיחות על רקע פוליטי, שלא פגעה בהשקעות. תאילנד הנה מזה תקופה לא קצרה יעד להשקעות בנדל"ן, ובעיקר בפרוייקטים תיירותיים ומיזמים של קבוצות משקיעים.

בתאילנד – גם תיירות

בתי מלון יוקרתיים נבנים וכן אתרי נופש שלמים, ההשקעות מגיעות בדרכים רבות – החל מ'שימוש משותף' למשקיעים קטנים ועד לנטילת חלק מהותי בפרוייקט בינוי נרחב. התקופה הנכחית נחשבת כתזמון מצויין להשקעות ואנליסטים רבים חוזים 'קפיצה' כללית במחירים ובמטבע בתאילנד בטווח הזמן הנחזה.

עבור המשקיע הישראלי קיימות חברות המתמחות בהשקעות נדל"ן בחו"ל, צברו ניסיון רב וקשרים מקצועיים הדרושים להצלחת פרוייקטים בינ"ל. חברה דוגמת TGI השקעות המתמחה בתחום הנדל"ן בעולם מעניקה למשקיע הישראלי את היכולת ליטול חלק בפרוייקטים מרתקים מבלי להידרש בעצמו ולבדו לניסיון ולמקצוענות הנדרשת על מנת לערוך השקעות נדל"ן בחו"ל.

לפרטים נוספים הנוגעים לתחום הנדל"ן – TGI השקעות

קבוצת TGI השקעות נדל“ן מתמחה באיתור ושיווק של נכסי נדל“ן מניבים בארץ וברחבי העולם. הקבוצה פועלת במדינות וערים, הנהנות מבסיס כלכלי יציב, שקיפות עסקית, תנאים כלכליים חיוביים, ושווקי נדל“ן, המתאפיינים בפוטנציאל גבוה של תשואה, עליית ערך והשבחה.חושבים גלובלי. אבל בוחרים רק את ההשקעות המתאימות למשקיעים הישראלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב