דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש מוסכים אמינים לרכב 

מאת    [ 13/09/2010 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 3809 פעמים ]

חיפוש אחר מוסכים אמינים לטיפול ברכב שלנו מובנים מהסיבה הפשוטה: יש תחושה שחסרים הרבה כאלו, ולא בכדי. שמעתם ודאי על מצבים - או שחוויתם אותם בעצמכם - בהם היה ידוע לכם על תקלה ספציפית שציפיתם שתסתכם בסכום כסף מסוים. באורח פלא, לאחר בדיקתו אמר לכם המוסכניק שזו בעיה אחרת ותיקונה יהיה יקר הרבה יותר.

לרוב האנשים אין את היכולת לבדוק האם מה שאמר המוסכניק נכון או לא ולכן הם מקבלים את הגזרה בלית ברירה. יתכן שבמקרים מסוימים התחושה שלכם מוטעית ומצד שני - יתכן שלא. אז איך תדעו לאיזה מוסך לפנות ולהרגיש בטוחים שלא עובדים עליכם?

מוסכים אמינים- יש דבר כזה?

לישראלים יש נטייה תמידית להרגיש מרומים, להתייחס לדברים בחשדנות ולחפש את האותיות הקטנות גם כשאינן קיימות. אז נשמו עמוק והירגעו. תנו קצת קרדיט. מוסכים אמינים קיימים וזו אינה פיקציה דמיונית.

ההבדל בין המוסכים השונים והקשר שלהם לאמינות

יש מי שבודק אם המוסך שאליו הגיע הוא מוסך מורשה. אז הוא מרגיש ביטחון רב יותר להפקיד את הרכב בידיו. אבל חשוב לדעת שהמילה 'מורשה' אינה ערובה לכך שלא תרומו. ראשית, יש רק שני סוגי מוסכים: מוסך מרכזי/יבואן, שעובד תחת יצרן מסוים כמו מאזדה בה הוא מתמחה ומוסך כללי, שמוסמך לטפל בכל סוגי הרכבים והיצרנים.

אז מה הם מוסכים מורשים?

המוסכים הללו חברים באיגוד המוסכים בישראל, בעלי אישור ממשרד התחבורה ופועלים תחת פיקוחו באשר לעבודה בטיחותית ומקצועית. אנשי המשרד מוודאים בין היתר שהמחירים שנגבים מהלקוחות הם אלו הקבועים בחוק.

אבל, למרות שמשרד התחבורה בודק שהמחירים שווים לכל לקוח על פי החוק, עדיין המוסכניק יכול לתת לכם קבלות על טיפול שלא ביצע ועל חלקים שלא החליף ולגורמי אכיפת החוק אין שום דרך לדעת מזה.

מה עושים? לאיפה לוקחים רכב שזקוק לתיקון?

מה שעושים כשלא יודעים מה לעשות- מתייעצים. שאלו את האנשים הקרובים לכם - חברים, משפחה ומכרים לגבי מוסכים אמינים שהם יכולים להמליץ עליהם. חוות דעת של אנשים קרובים עליהם אתם סומכים, תמיד תהיה נכונה עבורכם.

מה עוד? גשו רק למוסך בעל ותק ובררו מראש כמה זמן הוא קיים. בדרך כלל אלו הנמצאים שנים ארוכות במקצוע נחשבים אמינים יותר. בנוסף, תמיד כשאומרים לכם במוסך שהחליפו לכם חלק כלשהו, דרשו מיד את החלק הישן.

שמאי רכב- דרך נוספת לדעת היכן אתם עומדים

מוסכים לא יוכלו לרמות אתכם גם במקרים של תאונות דרכים או נזקים שנגרמו לרכב בהם הביטוח מעורב. במקרה כזה את הבדיקה לרכב עורך שמאי רכב. הוא נותן הערכת מצב ואומר מה סדר גודל עלות התיקון שאותה יכסה הביטוח. בעיקר שמאי פרטי - ולא כזה שמגיע מטעם חברת הביטוח - ייתן לכם הערכה אמינה, משום שהוא נטול אינטרס.

טיפים נוספים בחיפוש אחר מוסכים אמינים

טרם יתחיל בתיקון, בקשו מבעל המוסך לומר לכם מה הטיפול הדרוש לדעתו ומה הערכת המחיר. אם זה מקובל עליכם, אשרו להתחיל בתיקון. אם משהו לא נראה לכם - הוציאו את הרכב מהמקום ופנו למוסך אחר.

בנוסף, במהלך התיקון דברים יכולים להשתנות ולהימצא סיבות נוספות לבעיה שבגללה פניתם למוסך, אך כשזה כרוך בתוספת תשלום, מוסכים אמינים לא ימשיכו בעבודתם טרם קיבלו את אישורכם ולא יגישו לכם את החשבון בהפתעה בסיום הטיפול. ודאו זאת מראש.

באתר קמש www.Kamash.co.il תמצאו מאגר של מוסכים ומרכזי טיפול לרכב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב