דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בגוגל ומנועי החיפוש השונים בעזרת סירטוני וידאו 

מאת    [ 13/09/2010 ]

מילים במאמר: 651   [ נצפה 1828 פעמים ]

קידום אתרים באמצעות סרטוני וידאו

מיליוני עסקים קטנים ברחבי העולם גילו את היתרון הגלום בפרסום סירטוני וידאו על מנת לשפר את המוצר או החברה אותה מפרסמים. נתחיל בסיפור קטן, ידוע שבארצות הברית תרבות הצפייה בסרטונים והפצתם היא הגבוהה בעולם, כך הצליחה חברת מוצרי חשמל קטנה עם תקציב פרסום של 50$ בלבד להגיע למיליוני צפיות של הסירטונים שלה, בחברה הוחלט לצלם את המנכ"ל במינהג מוזר בו הוא אוהב להכניס לבלנד חפצים שונים ורואה מה יצא מהכל. הסירטון הועלה ליוטיוב והניב מיליוני צופים מכל העולם ומיתג את החברה כל כך, כך שכיום אין אדם בארה"ב שלא מכיר את שמה. כמובן שבהתאם זינקו רווחי החברה במאות אחוזים.
בנוסף לצורת פרסום זו להפצת מותג או מוצג כל שהוא ניתן להישתמש בסירטונים גם בעבור קידום אתרים בגוגל וכן קידום אתרים בשאר מנועי החיפוש.

קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש השונים בעזרת סרטוני וידאו:

ידוע שגוגל הולכת ומשכללת את האלגוריתם של מנוע החיפוש שלה מידי יום כך מי שעוסק במקצוע קידום אתרים בגוגל צריך להישאר מעודכן כל הזמן.  בעבר היה ידוע לנו כי הרובוט של גוגל לא מסוגל "לקרוא" סירטונים ותמונות אלה רק טקסט. כיום לאחר מחקר של קידום אתרים בגוגל הגיעו למסקנה שגוגל יכול לקרוא את תגית הALT של התמונה ובכך בעצם לשייך אותה לנושא הרלוונטי, סירטונים עד היום לא נראו באופק. כיום לאחר אירוע ההשקה של גוגל אנו יודעים לומר בוודאות שגוגל יודע להבין על מה מדובר בסרטון ובכך לתרום לאותו אתר שמקושר דרכו בתהליך קידום אתרים בגוגל. ברור לכולנו שהמידע שגוגל יכול לשלוף מהסירטונים הוא דל מאוד אך מספיק מידע ולו הכי קטן שיקשר את הסירטון לנושא שאנו רוצים ובכך לתרום לקידום בגוגל.

אוקי אז איך בעצם גוגל מבין על מה מדובר בסירטון שלנו:

ידוע לנו שגוגל קורא טקסט והוא אוהב את זה, ידוע לנו גם שהוא אוהב אתרים שמתעדכנים באופן יומי ושוטף, לכן למרות שיוטיוב הינו אתר המלא בסירטונים עדיין הוא מתעדכן בתדירות אדירה ולכן גוגל אוהב נורא להסתובב באתר. אז דבר ראשון כאשר אנו מעלים סירטון ליוטיוב המפרסם את המותג או העסק שלנו חשוב ביותר להוסיף קישור של האתר שלכם אחרת לא עשינו כלום בכדי לעזור בתהליך קידום אתרים בגוגל.
מספר טיפים שכדאי לבצע על מנת לנצל את כל כוחו של הסירטון גם בקידום אתרים בגוגל ולא רק בפירסום ויראלי:

1. המידע כיום שגוגל יודע לקרוא מהסירטון עצמו הינו דל ביותר, לכן בכדי ל"עזור" לגוגל הקיפו את הסירטון בטקסט. מרכזו את הסירטון באתרכם ומסביבו כיתבו תגי HTML רלונטיים.
2. קידום הסירטון ע"י הכנסת מילות מפתח ל meta data, title, description. חשוב לא להגזים במילות המפתח אלה להיות ממוקד ותמציתי.
3. הוציאו מהסירטון קישורים לעמוד הבית שלכם ולעמודים אחרים באתר אותו אתם מקדמים. ידוע שקישור לאתר שלנו מאתר נחשב כמו יוטיוב הינו נקודת זכות אצל גוגל מבחינת קידום אתרים בגוגל.

עוד נושא שיש לקחת בחשבון הוא שיתוף הסירטון, לסירטון משמעות רבה בנושא קידום אתרים בגוגל לכן אם הסירטון יהיה איכותי ומותאם מבחינת אופטימיזציה לקידום בגוגל, אנשים ירצו לשתף אותו וכך בעצם אותו אתר יקבל קישורים נכנסים אליו מהמון מקומות ברחבי האינטרנט.

כמו כן עדיף ליצור דף ננחיתה בו מופיע אותו סירטון מאשר לצרף את הסירטון לעמוד של סירטונים שם הוא מאבד את האפקט שלו. חשוב להבין כי סירטונים כאילו מעולים להפצה ויראלית וחשובים בעולם השיווק אך באותה נשימה יש להם חשיבות עליונה בעולם קידום אתרים בגוגל או קידום אתרים במנועי החיפוש השונים.

יש לזכור כי כל דבר שמשפיע על התנהגותו של הגולש, משפיע בנוסף על הצורה בה הגולש משתמש במנועי החיפוש, כיום חיפוש סרטונים אינו דבר נדיר, במיוחד עם עליית השימוש ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, דה מארקר ועוד דבר שמגדיל את חשיפת הסירטון אפילו יותר.

הייתרון הגדול הן של שיווק והן של קידום אתרים בגוגל דרך סירטונים הינם עלות מול תועלת, איננו חייבים להפיק סירטון שעולה אלפי דולרים, ניתן כיום להפיק סירטונים בעלות זניחה ביותר או אף ללא עלות כלל והאפקט יהיה שווה או אף גדול יותר מסרטון שעלה לנו הון תועפות. הכל קשור במידת היצירתיות.

pgn בנייה וקידום אתרים, מיתוג בפייסבוק - www.pgn.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב