דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 טיפים לשימוש בגוגל אינסטנט 

מאת    [ 13/09/2010 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2475 פעמים ]

גוגל הציגו בימים האחרונים שינוי משמעותי לדרך בה המנוע הפופולארי מציג תוצאות. אם עד היום הייתם צריכים להשלים את השאילתה וללחוץ על אנטר, מעתה, התוצאות מוצגות בזמן הקלדה.
בכל פעם תוצג תוצאה אחרת, בזמן ההקלדה ובהתאם לשאילתה הראשונה שגוגל מתאים לביטוי לפי תחזית ביטוי פופלארי.

גוגל אינסטנט פעיל כבר בגרסת google.com ובכמה מנועים לוקאליים של גוגל בעת שאתם מחוברים לחשבון הגוגל שלכם(במנוע גוגל הישראלי עדיין לא נכון לכתיבת שורות אלו)

השימוש בגוגל אינסטנט הוא אוטומטי ואינטואיטיבי ולפיכך, לא נדרשים הסברים מיוחדים. זאת, למעט שלושה נושאים ספציפיים עליהם ברצוני להרחיב בטיפים להלן:

בחינת התוצאות הקרובות של גוגל - בעת שאתם מקישים שאילתה גוגל מספק בתצוגת חלון נופל את האפשרויות הקרובות ביותר לפי שיוך גיאוגרפי, פופולאריות וכיו"ב. לחיצה על כל אחת מהאפשרויות תפנה אתכם כבר לדף התוצאות מבלי שתראו את התוצאות הנוספות לביטויים האחרים - במקום להקליק על התוצאות באפשרויות שגוגל מספק לכם בחלון הנופל, פשוט סמנו אותם באמצעות כך שתעמדו על התוצאה לבחירתכם, מבלי ללחוץ Enter או להקליק על העכבר לבחירה. לחיצה על כפתורי חצים למעלה ולמטה והדגשת הביטוי שגוגל נותן תראה לכם את התוצאות האפשריות לכל תוצאה ותוצאה עליה אתם עומדים.

שימוש בסרגל גוגל או שורת הכתובת בגוגל כרום - עדיין לא מאפשרים את גוגל אינסטנט. לכן פשוט הקישו בכתובת את הכתובת Google.com או עברו דרך מועדפים לאתר.

כיבוי גוגל אינסטנט - אם אתם ממש שונאים את האפשרות תוכלו בקלות לכבות אותה - דרך לחיצה על instant is on בצד שדה החיפוש של המנוע או גישה לדף ה-preferences של החשבון שלכם והסרת הסימון מהתוצאה. ההשבתה של פיטשר הגוגל אינסטנט תמשיך לפעול, כל עוד לא מחקתם את העוגיות בדפדפן שלכם. במידה והדפדפן שלכם מוחק אוטומטית קבצי עוגיות בסגירה, תצטרכו לבטל את האפשרות שוב ושוב.

בנימה זאת אסכם ואומר שאני מקווה שסיפקנו מספר הארות לגבי השימוש באפשרות גוגל אינסטנט ביתר נוחות. בסך הכך מדובר בפיטשר ברור, אינטואיטיבי ונוח אשר חוסך לנו מספר שניות בהקלדת שאילתות החיפוש.
מעניין לבחון כיצד השימוש באינסטנט ישנה את הרגלי השימוש במנועי החיפוש. במקום בו עד היום הגולש נתקל קודם בתוצאות ממומנות ואז בתוצאות האורגניות, כיום, המצב שונה. קודם לתוצאות הגולש עשוי לבחון את ההמלצות של גוגל ורק אז, תוצאות ממומנות ותוצאות האורגניות. השימוש בכלי מצמצם גם את בחירת המשתמש למילות מפתח בודדות. 

אני, באופן אישי, מעדיף לכבות את הכלי. אולם בדפדפן מסוים, השארתי את הכלי פעיל היות ואני מתעניין בבחינת המלצות גוגל בתחומים רבים. אלו מעידות, ללא ספק, גם על פופולאריות שאילתות מסוימות, בתחום הספציפי מצד הגולש הממוצע. 

איתן יריב, מחברת WAO קידום אתרים, מתמחה במתן שירותי שיווק באינטרנט ובכללם שיווק ברשתות חברתיות, אופטימיזציה למנועי חיפוש, פרסום באינטרנט ושירותי מומחה נוספים. 

אהבתם את המאמר? עקבו אחר פעילות החברה וחדשות מהתחום בדף הפייסבוק של WAO ובערוץ הטוויטר או גוגל + של איתן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב