דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אומנות הפיתוי - אומנות הפיתוי באינטרנט 

מאת    [ 12/09/2010 ]

מילים במאמר: 616   [ נצפה 4515 פעמים ]

מדובר בחלק הראשון של המאמר על אומנות הפיתוי באינטרנט.

למען האמת, לא התכוונתי לכתוב על היכרויות באינטרנט לפי סודות הפיתוי, נושא שיכול למלא ספר בקלות. עם זאת, מפני שקיבלתי פניות רבות מגברים שביקשו ממני לכתוב על נושא זה, החלטתי להקדיש מספר מילים לנושא.

 

לפני 10-15 שנים, היכרויות באינטרנט היו מקושרות לחנונים/ יורמים/ אנשים שלא יוצאים מהבית (אנשים שלא ידעו איך להתחיל עם בחורה ברחוב). בשנים האחרונות, במיוחד מאז הכניסה של facebook לחיינו, ההכרויות באינטרנט הפכו לדרך לגיטימית להכיר נשים רבות בעזרת אומנות הפיתוי. ישנם אתרים רבים העוסקים בתחום ההיכרויות, כשלחלק מהם יש "התמחות" מוצהרת או תפיסה כלשהי לגבי האנשים שרשומים אליו. יש אתרים שמתמחים בהיכרויות לאקדמאים, לצעירים, למבוגרים, לישראלים, ליהודים וכן הלאה. אתרים מסוימים גם מתמחים בסטוצים, למרות שתחום זה עדיין לא מפותח, לפחות אצל סטרייטים.

 

לאינטרנט יש יתרונות רבים מבחינת בני אדם המנסים להכיר מישהו לפי סודות הפיתוי. זהו מקום בו האופי האמיתי (כביכול) משחק תפקיד משמעותי יותר מאשר בהיכרות אמיתית, והמראה החיצוני תפקיד פחות משמעותי (כבר לא צריך לדאוג לאיך השיער נראה כשחושבים על איך להתחיל עם בחורה). אפשר לסקור באתרים השונים אופציות רבות של בני זוג פוטנציאליים, למיין אותם ולדבר איתם אחרי מחשבה של בדיוק מה לומר. אם אדם כלשהו לא מתאים, אפשר להתעלם ממנו בקלות. בני אדם רבים, אשר לא מרוצים מהמראה החיצוני שלהם יכולים להשתמש באינטרנט ובתמונות ספציפיות בשביל ליצור רושם שונה מזה שאותו הם משדרים ביום-יום. אפשר להתחיל עם כמות גדולה של בני זוג פוטנציאליים במקביל ולסנן אותם לאורך התהליך. אפילו לא צריך לצאת מהבית או להתלבש יפה בשביל להכיר בחורות בצורה כזו. בנוסף, לנשים האינטרנט גם נותן ביטחון והגנה מפני כל מיני מוזרים.

 

מצד שני, חשוב לי לציין שהאינטרנט הוא לא הפיתרון המושלם לקשרים בין בני אדם ועדיין יש בו בעיות רבות. בעיות אלו כוללות תחרות גדולה בהרבה, חוסר אמינות בין תמונה/ מלל לבין המצב האמיתי (אני מכיר כמה אנשים שהעבודה שלהם היא לעצב פרופילים של אנשים באתרי הכרויות וב-facebook), וחוסר יכולת להשתמש בכישורים רבים כמו מבט או מגע פיזי במהלך הצ'טים ושיחות הטלפון הראשוניות, כלים חזקים במיוחד ב-אומנות הפיתוי.

 

אנשים שמצליחים להשיג נשים דרך האינטרנט מצליחים להתגבר על כמה מהבעיות הגדולות בהיכרות באינטרנט, בראש ובראשונה על התחרות הגדולה. יותר מכך, הם אף משתמשים בתחרות הגדולה בשביל לתת לעצמם יתרון ולהבדיל את עצמם מרובם הגדול של המשתמשים, אשר בדרך כלל אינם מנוסים או מוצלחים בהיכרויות מסוג זה (על זה בדיוק מדובר ב-סודות הפיתוי). יש שני כללים בסיסיים להצלחה באינטרנט:

 

כלל מס' 1 - היה עקבי, והשתמש בסטטיסטיקה. המשמעות היא בעצם – פנה לכמה שיותר נשים מתוך הבנה שהסיכויים שלך אולי נמוכים בהתחלה להצליח עם בחורה אחת ספציפית, אך ככל שתגדיל את מספר הבנות אליהן אתה פונה יש סיכוי גדול יותר שתמשיך עם חלק מהן לשלבים הבאים של ההיכרות. כאן יורד הדגש על לדעת איך להתחיל עם בחורה.

המטרה באינטרנט היא לנצל את כמות הנשים הגדולה שנמצאת באתרי ההיכרויות על מנת למצוא כמה שיותר נשים שמתאימות לך. עם זאת, זה לא מספיק – על מנת להצליח, אותן נשים צריכות גם להיות מעוניינות בך. כלומר, יש שלושה מסננים במהלך ההיכרויות – מין בין הזוג הפוטנציאלי (זה פחות בעייתי), אטרקטיביות בת הזוג הפוטנציאלית, ובנות הזוג הפוטנציאליות שמעוניינות בך (המספר המשמעותי). בשביל להגדיל את מספר בנות הזוג הפוטנציאליות שמעוניינות בך יש שתי דרכים – להיות מוצלח יותר בהיכרויות באינטרנט ו/או להגדיל את מסנן מס' 2 (אטרקטיביות בת הזוג הפוטנציאלית).

 

כלל מס' 2 - הבדל את עצמך מהמתחרים. אין לך מושג עד כמה 97% מהגברים באינטרנט נראים, נשמעים ומתנהגים באותו אופן. גם אם יש לך אופי מדהים, להיות חלק מאותם 97% זה מתכון מיידי לכישלון. הכנס את עצמך ל-3% הנותרים בכל דרך אפשרית כדי להיות אחד מאלו שבאמת נשקלים בתור אופציה מצד הבחורות.

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב