דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח דירה חדשה 

מאת    [ 12/09/2010 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 2598 פעמים ]

עמדנו נרגשים בחדר המדרגות מול דלת הפלדלת, השחורה, המעוצבת והכבדה. הבטנו זה בזו. הוא חייך אליי ולחש: "מזל טוב יקירתי, תתחדשי". חייכתי אליו ואמרתי: "ברוך הבא למשכנך החדש". הוצאתי שלט מהתיק ותליתי על הדלת. "עכשיו זה רשמי". הוא אמר לי וקרץ. פתחנו את דלת דירתנו החדשה. "עכשיו צריך רק לעשות ביטוח דירה". הוא אמר אל חלל הדירה הריק. "כן", עניתי, "ולרהט אותה". הוא הביט בי ואמר: "ואז לעשות ביטוח דירה וביטוח תכולת דירה". ושנינו צחקנו בקול והתחבקנו מול החלון הגדול בסלון.

לאחר רכישת דירה, בין אם ישנה או חדשה, בין אם זו דירה מקבלן או דירה יד שנייה, רצוי מאד לרכוש ביטוח דירה אצל סוכן ביטוח או חברת ביטוח אמינה ומקצועית.

למה צריך ביטוח דירה?

עולמנו הוא עולם יפה אך מלא בסכנות: שריפה, רעידת אדמה, שיטפונות, קאסמים (החיים בישראל לא פשוטים כידוע) ועוד שאר בישין מרעין, עלולים לפגוע בנו ובדירה שלנו. מעבר לכך, בכל יום מתבצעות עשרות פריצות ומעשי שוד היכולים לפגוע בדירה עצמה וכמובן בתכולתה. הבה נקווה כי אכן מה שייפגע יהיה הדירה ולא אנחנו חס ושלום, אך גם פגיעה ברכוש שלנו היא כואבת, בייחוד כשמדובר בנכס כה חשוב ומשמעותי כמו דירה ובפרט דירה חדשה.

כאשר אדם נפגע ונפצע, ישנם מקרים בהם אי אפשר, לצערנו, להשיב לו את בריאותו, אולם כאשר דירה נפגעת, והיא הייתה מבוטחת, ישנה אמנם עוגמת נפש לא קטנה וגם חוסר נוחות וחוסר אונים, אבל לפחות מבחינה כלכלית, הביטוח מחזיר את שווי הנכס (בהתאם לתוכנית הביטוח שהוסכמה עם בעל הנכס).

ביטוח דירה יכול להיות:

ביטוח מבנה – המבטיח לכם שיקום ושיפוי מבנה הדירה (אם נפגע), אפילו עד כדי בנייה מחדש בעת הצורך. ישנן חברות ביטוח המאפשרות לך לבחור: שיקום הנכס – כלומר תיקון או בנייה מחדש או תשלום עבור הנזק. ביטוח מבנה מכסה בד"כ נזקים של אש, רעידת אדמה, צנרת ומים. הוא כולל את שטח הדירה והמרפסות, צמודי המבנה (מטבח, כיורים ואסלות), צנרת וביוב, הסקות ודודים. התשלום נעשה בהתאם לגודל, שווי, ומצב הנכס.  הביטוח מתחייב לתקן את הנזק עד שישה חודשים מיום בו התרחשה הפגיעה.

ביטוח תכולת דירה – מבטיח לכם הגנה כספית על חפצים בדירתכם: כלומר גם אם אירע משהו לחפצים יקרי ערך, תוכלו להבטיח לחדש את תכולת דירתכם מבלי לדאוג להוצאות. ביטוח תכולת דירה מכסה לרוב נזקים של: מים, אש, פריצה וגניבה, נזק בזדון, רעידת אדמה ונזקי טבע אחרים, כאשר ערך הנזק נקבע ע"פ הצהרת המבוטח או ע"י סקר מומחה (במקרים בהם מדובר בערך כספי גבוה במיוחד).

אז רכשתם דירה? מזל טוב ובשעה טובה, עכשיו הזמן לדאוג לביטחון שלכם ולהגן על הנכס עבורו שילמתם סכום לא מבוטל. רכישת דירה ללא ביטוח דירה דומה לחתונה ללא צ'קים: יקרה, יפה, מרגשת, חדשה אך ללא כיסוי. אל תסתכנו, אל תאמרו 'לי זה לא יקרה', עשו ביטוח דירה על מנת שתוכלו לישון בשקט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב