דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיפור: יום הולדת 

מאת    [ 03/05/2007 ]

מילים במאמר: 690   [ נצפה 8264 פעמים ]

יום הולדת



נפגשנו במסעדה קטנה חמימה, לארוחת ערב של יום הולדתך. אורות הנרות הבליחו מהקירות ומהתקרה, בזמן שהובילו אותנו אל שולחננו, בפינה שקטה עם שולחן לשניים. ואתה, ג'נטלמן כמוך, לא ישבת, עד שהתישבתי בנוחות בכסאי. הזמנתי בקבוק יין והמלצר מזג לשתי כוסות. הרמתי את הכוס ואחלתי לך חיי אושר במשפחה ועם חברים.



שוחחנו תחילה על ילדיך. המשכנו בשיחה שכיסתה הכול ממזג האויר עד לעתיד. הזמנו את הארוחה, ידעתי שיש לנו כמה דקות לעצמנו, בשולחן הפינתי שלנו. ניצלתי את הזמן הזה. מבלי לבזבז שנייה. הסרתי את נעלי הימנית, מלטפת ברגלי בעדינות את שוקך. הגנבת מבט מתחת לשולחן לראות מה אני מתכוונת לעשות. באטיות, החלקתי את רגלי משוקך לירכך ומעבר, בלטפי אותך באצבע רגלי, מעבר לאריג המפריד בין בשרינו. התנועות הללו הביאוך להישען קדימה, קרוב לשולחן, להשקיט עצמך. שוב עינייך יצרו מגע עם רגלי, מתחת לשולחן ומבע תדהמה על פנייך. "משהו לא בסדר,מותק?" שאלתי, בלי להזיז את רגלי ממקומה. "אוממ... לא" אמרת, כשהמלצר הביא את ארוחותינו. הוא רק הביט סביב וקרץ כאחד שיודע מה קורה מתחת לשולחן. כשפנה ללכת הפנה אלי חיוך ענק וסימן באצבעותיו סימן נצחון.



רציתי לשבת לידך בזמן האוכל, במקום מולך. היתה לי תוכנית! הסטתי את כסאי עד שזרועי הימנית כמעט נגעה בשמאלך!

"כך טוב יותר" לחשתי, מתכופפת לנשיקה עדינה, מגשימה את התוכנית. הייתי רעבה, אבל לא למזון על צלחתי ורק לקחתי חתיכה מהדג ותפוחי האדמה. בדוחפי את הצלחת הצידה, ידי נעלמה מראייתך, כשהכנסתי אותה מתחת למפת השולחן. מבט של "מה את מתכננת עכשיו" היה על פניך ואני חייכתי "אני רק עושה הפסקת אוכל קצרה, עוד מעט אמשיך". בינתיים הרמתי את קצה שמלתי ולטפתי את עצמי, לחה מהמחשבות של התוכנית שלי. נאנחתי בקול גבוה יותר משתכננתי ושוב עוררתי את תשומת לבך. " הכול בסדר?" שאלת במבט מודאג. לו רק יכולתי לומר לך כמה רציתי להעיף את הכול מהשולחן ולהיות אתך שם, במקום. התחושה הארוטית היתה כה עזה באותו רגע, שהרגשתי סמוקה.



המלצר התקדם לעבר שולחננו לבדוק אם אנחנו צריכים משהו, בדיוק ברגע שהנחתי את ידי על הרוכסן שלך ולחצתי בעדינות, ממשיכה ללטף את מה שבאמת רציתי לאכול. לפני שהוא הגיע לשולחננו, הודעת שהכול מצוין, ובקשת אם אפשר לקבל קצת קרח.



כשהמלצר הסתובב, הסטתי את ידך מהשולחן לגופי הנוטף. חייכת, ממשיך לאכול את ארוחתך נוטל שליטה. פשקתי את ירכיי מעט, לתת לך גישה, כשאני מורידה את הרוכסן שלך, בד בבד. החזרתי את ידי לשולחן ונסיתי לאכול את ארוחתי, כשאתה ממשיך לגרותני, עם חיוך מאוזן לאוזן.



עשית עבודה מצוינת עד שהרגשתי שהחום שלי התחיל לעלות, מתח בין ירכיי ונשטפתי בסערת חושים. הסטתי את ראשי לאחור קלות ונעתקה נשימתי, כשאצבעותיך הפעילו עלי את הקסם שלהם והעלוני לפסגה, כמעט שקטה, נפלאה. כשנשימתי חזרה לתיקנה, ידך שבה לשולחן.



התרעננתי בחדר השרותים, בזמן שהמלצר ניקה את השולחן ושוחח אתך. "שאלתי אם זה בסדר מבחינתך שניקח את המנה האחרונה אתנו". הסכמת ועזרת לי להיעטף, תוך שלקחת את מעילך. שלמת את החשבון , למרות שלא היית אמור, כי זו היתה הזמנתי ליום ההולדת, אבל ידעתי שאני אחזיר לך זאת מיד. הנחת את ידך על ישבני, מלטף בעדינות כשיצאנו מהבנין לעבר מכוניתך.



בקושי שלטתי בחושיי כשחפשת את המפתחות ופתחת לי את הדלת. העברתי לך פתק עם הכתובת לפי התוכנית שלי עבורך. התחלת לשאול על הכתובת הזו. "קדימה תנהג" ציוויתי. רק החלה המכונית לנוע, נשענתי על החזה שלך ופתחתי את המעיל הספורטיבי שלך, התרתי כפתורי חולצתך, מושכת אותה בחוזקה עד שהחליקה ממכנסיך. הצמדתי את שפתיי אל הפטמה הראשונה, שיכולתי אליה להגיע עם לשוני וינקתי במרץ. הרגשתי שגופך מתחמם ועולה כשאני מורידה ראשי אל מכנסיך. "אוה אלוהים, מה את עושה" מילמלת, רוצה שאמשיך, אך עדין מהסס לאור הנסיבות. "שתוק וסע" פקדתי פעם נוספת, מפנה מבטי לאמצע גופך. נכנסת עם המכונית למגרש החניה של המלון. המשכתי בפעילותי בזמן שחנית בפינה מבודדת של מגרש החניה, בה התחבקנו, התנשקנו כשידינו מטיילות על כל חלקי הגוף שעירטלנו. כשלא יכולנו עוד לשאת את התשוקה, הלבשתי אותך וסידרתי את בגדיי.



כשנכנסנו לחדר, הפשטנו האחד את השני לאט, החלפנו נשיקות מפתות והמשכנו למקלחת. עיסיתי אותך ואתה החזרת לי באותה מטבע. המשכנו לחקור עד שהמים החמימים התקררו. לא התנגבנו ועטפת אותי בזרועותיך, מוביל לחדר השינה, שם מסרתי את עצמי לך. בתשוקה עזה בלתי פוסקת. עשינו אהבה בכל דרך שהעלינו בדמיון. הלילה לא מיהרת בחשיכה, אלא נשארת ליהנות עד הסוף, פעמים רבות. לפני שנכנעת לשינה הנופלת עליך, לחשתי באהבה: "יום הולדת שמח, מותק".







הסיפור מתוך ספרי: ארוטיקה סקס וסיפור.

בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", "ארוטיקה סקס וסיפור" ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב