דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האסטרולוג כמאמן אישי 

מאת    [ 12/09/2010 ]

מילים במאמר: 649   [ נצפה 2446 פעמים ]

האסטרולוג כמאמן אישי

מאת רות אהרוני  - מאמנת בשילוב אסטרולוגיה – אסטרו-קואצ'ינג

דרך ארוכה עברה האסטרולוגיה מאז שהוגדרה כהגדת עתידות גרידא. בעת העתיקה היתה האמונה בשליטה הבלעדית של הכוכבים על החיים על פני כדור הארץ רווחת ביותר. בבבל, במאות שלפני הספירה, האסטרולוגיה והאסטרונומיה היו מאוחדות וחיי היומיום נוהלו בהתאם לתנועת הכוכבים. האסטרולוגיה כמדע התפתחה ביוון במאות הראשונות שאחרי הספירה, והידע האסטרולוגי חלחל לכל תחומי המדע.

במהלך המאות שבהן האסטרולוגיה התפתחה והתפשטה באירופה היא היתה כלי עזר למדענים, וגם רופאים נעזרו בה כדי לאבחן ולתת פרוגנוזה. גדולי המדענים, כמו יוהנס קפלר וגליליאו גליליי עסקו בה, וגם ניוטון, אבי הפיזיקה המודרנית, גילה בה עניין ולמד אותה, והיא זכתה לכינוי "אם המדעים".

עקרון הבחירה החופשית

במאה ה-17 חלה הפרדה בין האסטרולוגיה למדע. האסטרונומיה והאסטרולוגיה, שעד אז היו תאומות סיאמיות, נקרעו זו מזו. האסטרולוגיה איבדה את כתרה כ"מלכת המדעים", ירדה מגדולתה והגיעה למעמד של אמונה תפלה. רק לקראת סוף המאה ה-19 וראשית המאה ה-20 החלה האסטרולוגיה לסלול את דרכה חזרה אל הבמה והתפתחה כתורה הומניסטית-רוחנית שמעודדת יציאה מתבניות חשיבה פטליסטיות, ומדגישה את אפשרויות הבחירה החופשית.

הודות לקרל יונג, הפסיכואנליטיקן הידוע, שחקר את האסטרולוגיה ונעזר בה כדי להבין ולאבחן את המטופלים שלו, הלך והתפתח גם הענףשל האסטרולוגיה הפסיכולוגית. זו מתייחסת לפלנטות לא כאל קובעי גורלות אלא כאל מייצגי הדחפים והמניעים של האדם, ונעזרת במיקום של הפלנטות במפה האישית כדי לאבחן מהם הצרכים שיש לאדם. בכך היא משמשת ככלי עזר יעיל ביותר לאבחון פסיכולוגי.

האסטרולוגיה המודרנית גורסת ש"אופי הוא גורל". כלומר, אדם חי את חייו לפי תבניות התנהגות שנגזרות מאופיו, ולדרך ההתנהלות שלו יש השפעה על התוויית גורלו. אם האדם יהיה מודע לעצמו, הוא יוכל לשנות את אופן ההתנהגות ואת דרך ההתנהלות שלו, וכתוצאה מכך ישיג שליטה רבה יותר בחייו ובגורלו.
הרעיון לפיו "מחשבה יוצרת מציאות" הוא רעיון מרכזי בכל השיטות להתפתחות אישית ושיפור עצמי, גם העתיקות וגם המודרניות. תורת "הסוד", שנוסחה לראשונה ב-1910 על ידי וואלאס די. ווטלס בשם "מדע ההתעשרות" ותפסה תאוצה בסוף המאה ה-20 וראשית המאה ה-21, אינה אלא פיתוח של רעיון עתיק כזה. פיטר פ. דרוקר, אבי תורת הניהול המודרנית, טבע את המשפט המפורסם: "הדרך הטובה ביותר לחזות את העתיד היא ליצור אותו". גם הקואצ'ינג והנל"פ, שיטות חדישות שמטרתן להביא לשינוי דפוסי חשיבה והתנהגות, מונחות על ידי רעיון זה.

הרחבת גבולות האפשר

שיטת האסטרו-קואצ'ינג משלבת את האסטרולוגיה ההומניסטית המודרנית עם שיטת הקואצ'ינג – האימון האישי, ומציעה תוכנית אימון לשיפור ולשדרוג כל תחומי החיים בעזרת מפות אסטרולוגיות. אימון אישי ואסטרולוגיה יכולים לחבור יחד, כי אימון הוא תהליך שהמטרה שלו היא היכרות עצמית ומימוש הפוטנציאל, והוא מתייחס למכלול חייו של האדם וניתן ליישום בכל תחום בחיים; אסטרולוגיה היא שיטת אבחון יסודית שמקיפה את כל שטחי החיים, ויכולה לחשוף ביעילות את הפוטנציאל של האדם.

תהליך האימון הוא תכליתי, ומכוון להשגת תוצאות תוך זמן קצר. במהלכו מגדירים את החזון של המתאמן, מציבים יעדים, בונים תוכנית פעולה ומתמקדים בהשגת המטרות. באסטרו-קואצ'ינג מרחיבים את טווח האפשרויות, כיוון שבאמצעות התבוננות במפות האישיות של המתאמן משיגים ראייה רחבה יותר והבנה מעמיקה יותר של עולמו, הפנימי והחיצוני.

מפת הלידה האסטרולוגית היא מפת הדרכים של חיי האדם, והיא משקפת למתאמן את מגוון האפשרויות שעומדות בפניו כדי להשיג את המטרות והיעדים שלו. המתאמן יכול לבחור מתוך המכלול את המסלולים המתאימים לו ביותר, ולקבל החלטות מתוך ראייה רחבה יותר של הדברים. במהלך האימון, בהתאם להתקדמותו של המתאמן, אפשר לפתוח מפות עדכניות ממוקדות כדי שיבהירו כל נושא שנדון באימון.

התבוננות בדברים מנקודת המבט הרחבה של האסטרולוגיה מאפשרת למאמן לסייע למתאמן להסתכל על החיים מזוויות שונות, לקבל תובנות על כל תחומי חייו, לעשות אינטגרציה בין כל התחומים בדרך שהיא אופטימאלית עבור המתאמן - ולהביא אותו למצב של שביעות רצון מחייו כמכלול.

רות אהרוני - מנחה ומלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. ­לאתר הבית

מאמנת אישית ועסקית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 © כל הזכויות שמורותwww.astro-coaching.co.il

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP, דמיון מודרך, ריברסינג, שחזור גלגולים, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית ואסטרולוגיה קרמתית. מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-934026 - http://www.astro-coaching.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב