דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד משמרים את חיות המחמד כסמלי סטאטוס? 

מאת    [ 12/09/2010 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2628 פעמים ]

כלבים, ובמיוחד כלבים גזעיים, כבר מזמן הפכו לסמל סטטוס. אם בעבר אנשים קנו כלב פשוט מתוך אהבה לבעלי חיים או מתוך רצון ליהנות מידיד נאמן, הרי שכיום רבים ממהרים לקנות כלב גזעי ומיוחד, שינקר את עיני כל הסובבים. עד לפני עשור, כלבים גזעיים ויקרים היו סמל הסטטוס של העשירון העליון. כיום המגמה השתנתה, וגם בני המעמד הבינוני, שבעבר לא חלמו להוציא אלפי שקלים על רכישת כלב יקר, משקיעים את מיטב כספם ברכישת כלב גזעי ובטיפול בו.

כיום כל אחד יכול לקבל כלב עזוב במכלאות או במקלטים של אחת מעמותות החיות בארץ. גם בחנות חיות ניתן למצוא מבחר של כלבים. אולם במכלאות או בחנות חיות הכלבים הם בדרך כלל מעורבי גזע. ומי שמעוניין בסמל סטטוס ולא רק בסתם חיית מחמד, יפנה לבתי גידול מקצועיים בארץ או בעולם, וירכוש מהם כלב גזעי בהתאם להעדפותיו.

וכאשר עולה הביקוש לכלבים גזעיים מתפתחת לה תעשייה שלמה סביב הטיפול בכלבים. כי הרי אם כבר השקענו כל כך הרבה כסף ברכישת כלב גזעי, מן הראוי שנעניק לו את הטיפול המלכותי כיאה לו. סיור קצר בכל חנות חיות יגלה שכיום ישנם בשוק עשרות מוצרים שנועדו לפנק את הכלבים שלנו: מגוון סוגי מזון לכלבים (מזון לגורים, מזון לכלבות בהריון, מזון דיאטטי, מזון עשיר במינרלים וכדומה), צעצועים לכלבים, קולקציית בגדים לכלבים ועוד. אולם מה שמבטא יותר מכל את מגמת הטיפוח והפינוק עבור הכלבים שלנו הוא מספרת כלבים.

מספרת כלבים - הפינוק המושלם לידידו הטוב ביותר של האדם

אכן, מרבית הכלבים זקוקים לביקור שנתי במספרת כלבים מטעמים פונקציונאליים: הפרווה החמה מעיקה עליהם בחודשי הקיץ ותספורת לפני הקיץ מקלה עליהם באופן משמעותי. אולם כיום בעלי כלבים רבים לוקחים את כלביהם לביקור תקופתי במספרת כלבים רק כדי לפנק אותם ולהעניק להם טיפול של מלכים. על ידי מספרת כלבים יזכו הכלבים שלכם ל"טיפול עשרת אלפים": גזיזת ציפורניים, ניקוי אוזניים, חפיפת הפרווה, סירוק והתרת קשרים, ייבוש הפרווה בפן, עיצוב תספורת מיוחדת לכלב, מריחת שמן משי על הפרווה, בישום פרוותו ואוזניו של הכלב וגם שימוש בסרטים צבעוניים להשלמת המראה.

רבים טועים לחשוב שבמספרת כלבים פשוט מגלחים או מקצרים במספרים את פרוותו של הכלב. אך למעשה מדובר בעיצוב תספורת לכל דבר ועניין. כל מי שמעוניין לעבוד במספרת כלבים עובר קורס ספרות ייעודי לכלבים, בו הוא לומד טכניקות תספורת שונות וגם את סוגי התספורות המתאימות לכל גזע. שכן תספורת שמתאימה לכלבי פודל אינה זהה לתספורת עבור כלבי מלטז.

לסיכום, כיום אנשים מוכנים להשקיע סכומים לא מבוטלים בכלבים שלהם. הדבר בא לידי ביטוי הן בהעדפת כלבים גזעיים שעלותם מגיעה לאלפי שקלים, והן ברכישת אביזרים ושירותים שנועדו לפנק את הכלבים שלנו. ביקור במספרת כלבים, רכישת ביגוד לכלבים, צעצועים ומוצרי מזון מיוחדים מעידים כולם כי כיום אנו מתייחסים לחיות המחמד שלנו ממש כמו אל בן משפחה נוסף. ולכן אנו מוכנים להשקיע בו את מיטב כספנו ולהעניק לו לא פחות מהטוב ביותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב