דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לרכישת מכונות קפה ביתיות 

מאת    [ 12/09/2010 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 4829 פעמים ]

אנינות הטעם שלנו בכל הקשור לקפה רק משתבחת והולכת עם השנים. אוהבי הקפה ולוגמי האספרסו נחשפים ליותר ויותר סוגי קפה ועקב כך מבחינים בקלות רבה יותר מתי מוגש להם קפה איכותי. אחד הביטויים הבולטים ביותר לכך היא הצמיחה בצריכת מכונות קפה ביתיות.

 

צאו לרחובותיה של כל עיר. סביר להניח שמיד תיתקלו בשניים עד חמישה בתי קפה. בעוד שפעם היינו מסתפקים בקפה שחור ובקפה נס, כיום הקפוצ'ינו (קפה הפוך בעברית) הפך למוצר פופולארי מאוד. אם פעם מי שהיה שותה קפוצ'ינו נחשב לאנין טעם ולא שגרתי, היום לא צריך להגיע מהפריפריה לעיר הגדולה בשביל לשתות כוס קפוצ'ינו איכותי.

 

אז למה רוכשים מכונות קפה ביתיות?

 

בימינו לא מספיק להזמין קפה איכותי בחוץ. יותר ויותר אנשים מתעקשים לצרוך את אותה האיכות כל היום, ולכן הם רוכשים מכונות קפה ביתיות או מכונות קפה למשרד. עובדה נוספת שתורמת לפופולאריות של הטרנד הזה מגיעה משיקולים כלכליים לגמרי - מי ששותה שלוש פעמים קפה בחוץ, מוציא תוך זמן קצר יותר כסף ממה שיוציא על מכונת קפה ביתית.

 

איך בוחרים מכונות קפה ביתיות?

 

כמובן שעל המכונה להיות מסוגלת לעשות את הקפה שאתם אוהבים. לכן, חובה לוודא שקפוצ'ינו, אספרסו, מקיאטו ואחרים נמצאים בתפריט. אחר כך צריך להכריע - האם אתם מעוניינים במכונה אוטומטית, חצי אוטומטית או ידנית. זה תלוי בכסף שיש לכם, בכמות הזמן שברצונכם להשקיע בכל כוס קפה וכמובן במידת האנינות והרגישות שלכם לטעמו של הקפה.

 

מכונות קפה ביתיות ואוטומטיות

 

מכונות קפה אוטומטיות מייצרות קפה בלחיצה אחת. המכונה תדע לקבוע את המינון המדויק של הקפה, תדחס אותו ובמקרים רבים גם תטחן את פולי הקפה, תקציף את החלב ותנקה את עצמה. מידת חוזק הקפה, כמות החלב וכמות המים ניתנים לבחירה ולהתאמה אישית שלכם. בעצם, מלבד לשטוף את הספל עצמו לאחר השימוש, המכונות הללו יעשו הכל!

 

מכונות קפה ביתיות חצי אוטומטיות

 

מכונות קפה ביתיות חצי אוטומטית דורשות מבעליהן מעט יותר מעורבות בהכנת המוצר הסופי. עליכם לשים בתוך המכונה את כמות הקפה הרצויה לכם, לדחוס בעצמכם את הקפה ולהחליט מהי כמות המים שיכיל. חלק מהמכונות מקציפות חלב בלחיצת כפתור וחלקן עושות זאת על ידי וסת. היתרון הגדול של מכונת אספרסו ביתית כזו הוא ביצירת קפה משובח יותר.

 

מכונות קפה ביתיות ידניות

 

מכונות קפה ביתיות וידניות, דורשות מעורבות לאורך כל תהליך ההכנה ומיועדות לאלה שאוהבים לעשות את הקפה האיכותי שלהם בעצמם ולהרגיש חלק מהתהליך. כמובן שתפעול מכונה שכזו דורש מיומנות לא מבוטלת ולכן היא מומלצת אך ורק ל'פריקים' אמיתיים של קפה, עם הבנה בתחום.

 

השורה התחתונה - כסף

 

אז כמה זה עולה? מי שרוצה להחזיק מכונת קפה המשובחת ביותר יוכל להשקיע מספר אלפי שקלים בפינוק. ישנן מכונות ידניות שיעלו יותר מאוטומטיות, אך לעיתים דווקא המותג יכול להקפיץ את המחיר, כך שחשוב לעשות סקר שוק בשביל לדעת שאתם מקבלים את המוצר בו אתם מעוניינים במחיר הטוב ביותר.

 

נקודה נוספת שחשוב לזכור לפני שאתם רצים לקנות מכונת קפה, היא המבנה החיצוני שלה. ישנן מכונות קפה ביתיות גדולות וקטנות. אם לא תבצעו מדידות ובדיקות לפני הרכישה, אתם עלולים להיתקע עם מוצר שלא ישמש אתכם בצורה שהתכוונתם. רק אחרי הבדיקות והחישובים הללו תוכלו ליהנות מקפה משובח אצלכם בבית.

 

 

קופיטיים - משווקת מובילה של קפה נספרסו ,  מכונות קפה נספרסו ומכונות מקינטה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב