דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עקרונות למציאת אהבה 

מאת    [ 11/09/2010 ]

מילים במאמר: 731   [ נצפה 2299 פעמים ]

היום אני רוצה לעבור אתכם על מספר עקרונות חיוניים שאנשים מצליחים מבינים ופועלים על פיהם. מקורם של עקרונות אלו טמון בתובנות מתחום ההצלחה הפיננסית והעסקית. אולם הם הוכחו כיעילים גם כדי להשיג אהבה וזוגיות נפלאה, במהירות ובקלות. בעצם אתם יכולים להשתמש ברבים מן העקרונות הללו כדי להשיג מטרות ויעדים שונים בחיים שלכם – ממציאת זוגיות ועד ירידה במשקל. אני מזמינה אתכם לנסות אותם:

עיקרון ראשון – שימו את השגת אהבה וזוגיות במקום גבוה בסדר העדיפויות שלכם אתם לא יכולים לרצות "בערך" אהבה. זה אומר שבחודשים הקרובים מציאת אהבה וזוגיות תהיה חשובה לכם בטירוף. למצוא אהבה צריכה להיות יותר חשובה לכם מלהתעפץ בערב מול הטלוויזיה, לעשות לייק לסטטוסים בפייסבוק, להתקשקש שעות בטלפון או לעשות כל פעילות אחרת שאינה פרודוקטיבית ואינה מקרבת אתכם למטרה. כמו שחיפוש עבודה או הכנסות לכושר דורשים מכם לפנות להם זמן, גם על מנת למצוא אהבה חדשה תצטרכו להקדיש זמן ואנרגיה כדי להשיג את המטרה.

 

אני מזמינה אתכם לבנות לעצמכם לוח זמנים שבועי ולוודא שרשום לכם ביומן מספר שעות בשבוע שפנויים למציאת אהבה.

מניסיוני, הזמן האידאלי שצריך להקדיש לנושא כדי להגיע לתוצאות תוך שלושה חודשים הוא לפחות 6 שעות בשבוע. אתם כמובן מוזמנים להקדיש יותר או פחות. התוצאות שלכם תלויות בין היתר בכמות ההשקעה שלכם.

עקרון שני – תעשו פעולות יומיומיות כדי להביא אהבה לחיים שלכם כדי להשיג אהבה אתם לא יכולים להסתפק בלהתפלל לזוגיות מוצלחת או לעשות מדיטציה שבה אתם מדמיינים את עצמכם הולכים יד ביד עם אהוביכם או לבצע סדרה של "נשימות נכונות" שיגידו ליקום שאתם מוכנים לאהבה. אתם צריכים להיות בעשייה יומיומית. ההחלטות היומיות שלכם יכולות לעשות את ההבדל.

 

לדוגמה אם בדרך כלל אתם הולכים לחדר כושר בזמן שנוח לכם, כשהמקום לא עמוס מידי ואתם הולכים לחוגים שאתם אוהבים כמו נניח ריקודי בטן או אירובי (נשים) או הרמת משקולות או מכשירים (גברים), מעכשיו, לכו לחדר כושר בשיא העומס כדי למצות את הסיכויים שלכם להכיר מישהו חדש, אל תתעמלו עם אוזניות או תבהו בטלוויזיה. צרו קשר עין, חייכו, בקשו עזרה, הצטרפו לחוגים מעורבים כמו ספינינג, או שחייה שם ניתן להכיר גם גברים וגם נשים.  אני מציעה לכם לעשות רשימה של מקומות בהם נמצאים בני זוג פוטנציאלים אליהם אתם מתכננים ללכת עוד השבוע.

תדאגו לעשות בכל יום לפחות משהו אחד שיכול לקדם אתכם בדרך להשגת אהבה.

רעיונות למקומות:

בית קפהבריכהגינת הכלביםגלידרייהדוארחדר כושרחוף היםחנות דיסקים,חנות ספריםחניוןמעליתסופרמרקטקופת חוליםקניוןקפטריהרחוב,רכבת ועוד….

עקרון שלישי –  מותר לכם לקבל עזרה, אתם לא צריכים לעשות הכל לבד אם אתם רוצים להצליח קחו דוגמא מאנשים מצליחים ולמדו מהם. למשל, אתם יכולים לדבר עם החברים והחברות הנשואים שלכם או עם אלו שנמצאים בזוגיות, שאלו אותם כיצד הם פעלו, איך הם התנהגו, או מהם הם עשו כדי להצליח ולמדו מכך. שיטה נוספת היא לקרוא חומרים, לשמוע הרצאות, לראות סרטונים או לקחת עזרה של איש מקצוע. למרבית הבעיות והדילמות שאתם נתקלים בהם כאשר אתם מחפשים זוגיות – יש פתרונות. גם אני צברתי את הניסיון והידע שלי בתחום כי לא התביישתי ללמוד מאנשים אחרים.

 

יש אנשים שחושבים שלמצוא אהבה זה משהו שצריך לבוא בצורה טבעית, זה פשוט לא נראה להם הגיוני לבקש עזרה מאחרים, או שהם פוחדים ממה יחשבו עליהם אם הם יבקשו עזרה. ואז הם נשארים לבד במשך תקופה ארוכה, או נכנסים לסדרה ארוכה של מערכות יחסים קצרות שמסתיימות בכל פעם במפח נפש בלי לדעת למה. מישהו מבחוץ יכול לעזור לכם להגיע לתובנות חדשות בקשר לפעולות השגויות שלכם ולעזור לכם לחולל שינוי.

לצערי לא מלמדים איך להשיג אהבה וזוגיות בבית הספר וגם לא באוניברסיטה – גם לא בתואר השני וגם לא בדוקטורט – לטובת המוסדות האקדמים אני אגיד שהם מקום נפלא להכיר בו בן או בת זוג חדשים – אם זה בקפיטריה, בשיעורים או על הדשא, אבל אין טעם לפנות לפרופסור שלכם כדי שילמד אתכם איך למצוא אהבה. אבל זה שהאקדמיה לא אימצה עדין את התחום של מציאת אהבה וזוגיות זה לא אומר שאי אפשר ללמוד אותו.

תאמצו את העקרונות הללו והאהבה החדשה שלכם תמהר לבוא

מחזיקה לך אצבעות

לי

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥         
לי תום -דותן    יועצת ליצירת אהבה
      054-7780479
אשמח לראות אותך באתר שלי
www.LeeTomDotan.com
כל אהבה גדולה מתחילה בצעד אחד קטן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב