דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי שוכרים אוטבוסים ולאיזה אירוע 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2770 פעמים ]

 

בכל שנה אנחנו מתכננים אירוע משפחתי כגון: יום הולדת, מסיבת סוף שנה, נסיעה משפחתית וכו, ורוב המשפחה והחברים מתגוררים במקומות שונים במדינה .  ולכן לפעמים קורה שבעל השמחה חוגג במקום רחוק מהמשפחה/חברים ולאורחים שהזמנתם קשה לבוא לאירוע  מפאת המרחק וחוסר באמצעי תחבורה. לכם כך ישנו שירות השכרת אוטובוסים מפוארים הכוללים נהג צמוד אשר מקל עליכם את הלוגיסטיקה ויקח את כולם לאירוע ובחזרה , ועל האורחים יקל את כאב הראש וההתארגנות לנסיעה ..

מתי משתמשים בהסעות אוטובוסים או השכרת אוטובוסים .

באירועים גדולים כמו חתונה, טיול  בר מצווה לירושלים עם כל המשפחה , ברית מילה  יום נישואין ואירועי חברה גדולים אשר מצריכים הגעתם של מאות אנשים לייעד רחוק במדינה ולכן  כדאי מאוד לשכור אוטובוס עבור האורחים שנקודת המפגש להסעות של האוטובוסים נמצאת בסביבת מקום מרכזי כגון : תל אביב, ירושלים . כך בנקודת מפגש מרכזית אחת יעלו רוב האורחים על האוטובוס והם לא יצטרכו לדאוג לנסיעה בלילה ..

כמו כן, אירועי חברה, אפילו אם הם מתקיים באולמות וגני אירועים מוכרים וקרובים יחסית, , כיוון שידוע שבאירועים גדולים  האורחים מרבים לשתות משקאות חרפים ואף נוצר מצב שישנם הרבה חברה צעירים אז  מעשנים חומרים אשר מורידים את תחושת החדות בנסיעה , ועל מנת למנוע אסונות אפשריים, מומלץ לארגן אוטובוס להסעת האורחים  שבאים לשמוח בשמחתכם ..

משפחות רבות, קבוצות חברים של מעל 15 איש, ואף פנימיות  מארגנות לעיתים קרובות נסיעות באוטובוס -  נסיעה ארוכה לים המלח או לקריית שמונה ואף טיולים וסיורים בירושלים  ברחבי הארץ-  גם אז עדיף שיכנסו כולם לאוטובוס גדול ומפואר , ייהנו מנסיעה מפנקת באוטובוס חדש, נקי, ממוזג , יחסכו את טרחת הנהיגה, שכן התארגנות של מספר מכוניות היא מסובכת וקשה. כמו כן, השכרת אוטובוס לא תהיה יקרה בהרבה מתדלוק כל המכוניות יחד לעיתים רבות יוצא יותר זול לקחת הסעה באוטובוס עם נהג צמוד מאשר 5 מכוניות פרטיות ..

השכרת אוטובוסים הוא פתרון מצוין עבור קבוצות גדולות של אנשים הצריכים לנסוע  למרחקים שונים במדינה עם זה מהצפון לירושלים או לאילת מים המלח ..

מספר פרמטרים שכדאי לברר לפני השכרת אוטובוס

לדאוג שסוג האוטובוס יהיה מותאם לאירוע- לפני שבוחרים את האוטובוס וסוגרים עם חברת ההסעות צריך לחשוב לאיזה אירוע האורחים מגיעים, כמה אורחים נוסעים .במידה והנסיעה היא לחתונה של משפחה  צריך לשכור את האוטובוס המפואר ביותר שיש לחברה  מאחר שכל האורחים מגיעים מקושטים וחגיגיים וצריכים לקבל את הטוב ביותר לאירוע שלכם אני אישית ממליץ על אוטובוס  בעל כסאות נוחים ומרופדים, וילונות, כיבוד קל לנוסעים, מסך טלוויזיה ואולי סרט נחמד להעביר את הזמן, מיזוג ותאורה זה ללא ספק מוצר בסיס היום באוטוביסים  ..

לפני הנסיעה אנו ממליצים לשאול את הנהג מספר שאלות לגבי שעות העבודה שלו , לראות שהנהג ערני ובעל רישיון נהיגה בתוקף , לבדוק שהנהג מוסמך לנהוג באוטובוס . .

מה שנשאר לי לעשות זה לאחל לכולכם נסיעה בטוחה

רם-שן הסעות מספקת שירותי הסעות לכל צרכני התעבורה של השוק המוסדי, התעשייתי, המסחרי והפרטי, לרבות הסעות תלמידים חריגים  ברכבים מיוחדים עם ליווי ואבטחה. עם קהל לקוחותיה של רם-שן הסעות נמנים משרדים ממשלתיים, חברות פרטיות וציבוריות, רשויות מקומיות ומפעלים רבים.   רם שן הסעות בירולשים * הסעות מאורגנות * הסעות נכים * הסעות לנתב"ג * הסעות קבועות * הסעות פרטיות * משרד הסעות * הסעות לבר/בת מצווה * הסעות לטיולים * נסיעות לכותל * הסעות לתיירים * אוטובוס זעיר * הסעות למפעלים * הסעות למוסדות * רכבים מפוארים * השכרת רכבים מפוארים * הסעות vip  *הסעות אומנים* הסעות v.i.p * יריד אומנים *נסיעה לקברי צדיקים * טיולים מאורגנים לקברי צדיקים * טיול קברי צדיקים * אתרים קדושים * הסעות לקברי צדיקים צרו קשר 02-6540880




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב