דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים בעיצוב אישי 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 1954 פעמים ]

הרבה סוככים יש בעולם. הם באים בעיצובים שונים והם עשויים מחומרים רבים ומגוונים. סוככים מגנים עלינו משמש ומגשם אך האם הם מתאימים לנו ולטעם שלנו? האם עלינו להסתפק במיני סוככים שעושים את מלאכתם נאמנה או שאנו יכולים לקבל סוככים שיביעו באמת את מה שאנחנו מרגישים?

כשאנו מתלבשים – אם אנחנו מתלבשים, כמובן – אנחנו לא מסתפקים בבגדים שיגנו עלינו מפגעי מזג האוויר. כשאנו מתלבשים אנחנו לובשים בגדים שמתאימים לטעם שלנו. מדוע כשמדובר בהתקנת סוככים עלינו להסתפק ביעילות? מדוע אנחנו לא יכולים לבחור סוככים שיתאימו לאישיות שלנו?

יהיה מי שיגיד שכיום יש הרבה סוגים של סוככים, שיש הרבה סוככים יפים מאוד בעלי עיצוב נאה ומכובד. כל מה שעלינו לעשות הוא לבחור סוג של סוככים שיתאים לטעם שלנו ולהפסיק כבר להתלונן. אבל האנשים האלה לא מבינים כלום, לא בנו ולא בענייני סוככים. אנחנו רוצים סוככים שיתאימו בדיוק לטעם שלנו; אנחנו רוצים סוככים שיבטאו את האישיות הייחודית שלנו. מה שאנחנו צריכים זה סוככים בעיצוב אישי.

במקום להסתפק בעיצובים הנדושים של סוככים – ועם כל הכבוד להתפתחויות הרבות בתחום הזה של עיצוב סוככים, עדיין יש הרבה מה לשפר – אנחנו מעוניינים במיני סוככים שיעוצבו לפי הטעם שלנו. אנחנו נתכנן מא' ועד ת' את הסוככים והיצרן שיואיל בטובו לבצע את העבודה ייצר לנו סוככים בהתאם לדרישות שלנו. מי שירים את הכפפה יוכל להיות הראשון שיוביל יוזמה עסקית חדשה: סוככים בעיצוב אישי.

תארו לעצמכם סוככים שנראים כמו עננים מרחפים מעל החלונות שלכם; אולי עם כמה קרני כוכבים שמאירות דרכם. תארו לעצכם סוככים שנראים כמו להק של קרנפים שהתיישב לנוח בחצר של מסעדה היכן שאתם חולקים בצוותא ולאור נרות ארוחה רומנטית. תארו לעצמכם עצים שענפיהם זכוכית והפירות שעליהם מתפלים כמו נחשים במלכודת והם צומחים מעל המרפסת שממנה אתם צופים על המרפסות המשעממות של השכנים שלכם. האפשרויות הינן בלתי נדלות ורק הדמיון שלנו – וכושר הייצור שלנו או של מישהו אחר – עומד בינינו והגשמת סוככים אלה.

סוככים בעיצוב אישי יותאמו לבתי עסק ולאירועים שונים. מארגני חתונות יזמינו סוככים במיוחד לחתונה ספציפית והם יעוצבו בדמותם של החתן והכלה ואולי גם ההורים והחברים הקרובים. אולי אפילו האורחים יוכלו לקחת איתם הביתה סוככים אישיים כמזכרת מהחתונה הבלתי נשכחת והמאוד יקרה הזאת.

באתרי תיירות, תיירים ירכשו סוככים ניידים שיעוצבו כמו האתרים עצמם – מגדל אייפל, הכותל, משרד הפנים של לוקסמבורג – או בדמותם של התיירים עצמם על רקע האתרים המפורסמים. תיירים ישובו לביתם ויצלילו את המרפסת שלהם בעזרת סוככי מזכרות אלה, למרבה הקנאה של השכנים והעוברים והשבים ברחוב.

אומנים יכינו סוככים לתערוכות במוזיאון; סוככים שיהיו גם המוצגים בתערוכה וגם יגנו על המבקרים בתערוכה מפגעי מזג האוויר. כל אמן ייצר לסטודיו שלו סוכך לכניסה שיבטא את טעמו ואת האומנות שלו ויכריז לכול העולם – או לפחות למי שיעבור באזור – שכאן מתאמן אמן רב כשרון וברוך דמיון.

הגיע הזמן לצאת מהדרכים החבוטות אל מרחבי הדמיון של היצירה והייצור. לא עוד סוככים משעמים ויעילים. מעתה כולנו רוצים סוככים בעיצוב אישי (חוץ ממי שאין לו דמיון והוא מעדיף שיהיה לו צל.)

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב