דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים בכניסה לבית 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2220 פעמים ]

סוככים בכניסה לבית הם תוספת מבורכת שלה יתרונות רבים. כאשר מתקינים סוככים בכניסה לבית או לבית העסק ניתן ליהנות מתוספת שמשפיעה בצורה חיובית על המקום ביותר מדרך אחת.

היתרון הראשון של סוככים בכניסה לבית הוא שהם מאפשרים לאורחים שממתינים לדלת שתפתח להיות מוגנים מפגעי מזג האוויר. זה אולי לא נראה הרבה, אבל סוככים הם הגנה טובה מפני השמש או הגשם והם נותנים הרגשה טובה לאורחים עוד לפני שהם נכנסים לבית. אפשר לחשוב על סוככים בכניסה לבית כמו על שטח ביניים בין החוץ והפנים. האורחים כבר לא בחוץ – הם כבר מוגנים מפגעי מזג האוויר – אבל הם עדיין לא בפנים. כאשר מדובר בלקוחות, סוככים בכניסה למקום העבודה משרים אווירה חיובית ותחושה של מכובדות ואפילו פאר. במקום לחכות חשופים לשמש עד שהדלת תפתח, הלקוחות נהנים ממקום מוצל והדבר עשוי לשפר את התדמית של העסק או המשרד. גם בדרך החוצה, סוככים מקלים על האורחים –וגם על בני הבית – כיוון שניתן לפתוח מתחתם את המטריה כאשר יורד גשם ואולי גם לנשום עמוק לפני שיוצאים אל הרחוב.

סוככים הם פיתרון טוב כאשר הכניסה שמעליה הם מותקנים מצוידת בדלת שקופה. סוככים מונעים מהשמש לחדור ישירות דרך הדלת והופכים את הכניסה למקום נעים יותר שאינו חשוף לקרני השמש למרות הפתח השקוף. סוככים גם שומרים על הטמפרטורה באזור הכניסה. ההגנה מפני השמש מונעת מהמקום להתחמם יתר על המידה וגם מביאה לחיסכון מסוים באנרגיה – שיקול חשוב בימים שבהם כולנו מודעים לחשיבות של חיסכון באנרגיה.

סוככים בכניסה אינם רק יעילים אלא הם גם בעלי ערך אסתטי ועיצובי. כיום ניתן למצוא בשוק מגוון עשיר של כל מיני סוככים בצורות שונים ובעיצובים שונים. התקנה של סוככים מעל הכניסה לבית או לעסק יכולה לשנות בהינף סוכך את המראה של המקום. בהשקעה לא גדולה ועל-ידי בחירה מתוך השפע של עיצובי סוככים שקיימים בשוק, ניתן להעניק לכניסה לבית או לבית העסק מראה מושקע וייחודי. כיוון שיש כל-כך הרבה עיצובים של סוככים ניתן לבחור עיצוב נועז או שמרני, קלאסי או מצועצע, רועש או מכובד למראה; הכול בהתאם לרושם שרוצים להציג לאורחים, למבקרים וללקוחות. ניתן גם להזמין סוככים שעליהם מודפס כיתוב בהתאם לרצון הלקוח. בין אם זה שם המשפחה ובין אם זהו שם העסק – סוככים מודפסים מוסיפים לביטוי האישי של המקום.

הנועזים שבינינו ישתמשו בהתקנת סוככים בכניסה  לתת מראה אישי וביטוי אינדיבידואלי למקום שבו הם מותקנים. גלריות, חנויות מעצבים או כל מקום שרוצה להתהדר בביטוי אישי יכול להשתמש בהתקנת סוככים כדי לבטא את הטעם הזה ולמשוך לקוחות ומבקרים שטעמם דומה או שמגלים התעניינות בטעם זה. מדובר בהרבה יותר משלט שמכריז על השם של המקום; מדובר בהצהרה אומנותית בולטת לעין וייחודית. אין צורך להסתפק רק בצבעים מסוימים או בצורה של אותיות; סוככים ניתנים לעיצוב במגוון דרכים ורק הדמיון (וכמה מגבלות טכניות) עומדות בין הלקוח והגשמת החלום העיצובי שלו.

סוככים שימושיים או סוככים עם אמירה אומנותית; המגוון גדול וכול אחד יכול לבחור בהתאם לצרכים שלו ולטעם שלו סוככים שישדרגו את הכניסה לבית או לבית העסק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב