דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת הובלות-מה חשוב לדעת 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 1886 פעמים ]

 

האם שאלתם את עצמכם מדוע אנשים כל כך שונאים מעברי דירה? האם תהיתם מדוע תתקשו למצוא אדם אחד שיוכל לתת לכם המלצה טובה וכנה על חברת הובלות שבשירותיה הוא נעזר? התשובה לכך היא פשוטה למדי. אנשים רבים פשוט לא טורחים לבצע עבודה מקדימה לפני שהם בוחרים חברת הובלות. כך יוצא שעל פי רוב, אנשים יעדיפו את חברת ההובלות הזולה יותר על פני חברת הובלות המקצועית והאמינה. וכשהשיקול הכלכלי הופך לשיקול העיקרי בבחירת חברת הובלות, אין זה פלא שרבים נכווים משירותי הובלות לא מקצועיים הניתנים על ידי חאפרים.

חאפרים בשירותי הובלות - כיצד הם נולדים?

כידוע, תקופת הקיץ היא תקופת השיא מבחינת הביקוש לחברות הובלה, כיוון שמרבית מעברי הדירות מתרחשים בקיץ. וכאשר הביקושים לחברות הובלה גדלים, צצים להם גם חאפרים למיניהם אשר מעוניינים "לעשות קופה" על חשבון הצרכנים.

חאפרים היא בעצם מילה נרדפת לחברת הובלות חובבנית, הפועלת ללא רישיון. זה יכול להיות השכן עם הטנדר שלו או אפילו חברה שמפרסמת את עצמה. אולם כל עוד אין ברשותם רישיון והם אינם מחזיקים בתעודת ביטוח, הם חאפרים לכל דבר ועניין. בגלל היעדר הרישיון והביטוח, הם יכולים להציע שירותי הובלות במחיר הנמך בחצי ממחיריה של כל חברת הובלות מקצועית בעלת רישיון. הם עובדים ללא חשבוניות ("שחור" - בלשון העם), עם סבלים לא מקצועיים וללא ציוד מתאים להובלות, ולכן יכולים לפתות אותנו במחירים זולים במיוחד.

הסיכונים שבבחירת חברת הובלות חובבנית

אנשים רבים מעדיפים לחסוך כמה מאות (ולעיתים אלפי) שקלים עבור שירותי הובלות. למרבה הצער, מרביתם יגלו שהחיסכון בהווה יעלה להם ביוקר בעתיד. כאשר אתם בוחרים חברת הובלות חובבנית אין ביניכם שום התקשרות חוזית. החברה לא עובדת עם קבלות וחשבוניות, והיא לא מחויבת אליכם בשום צורה. הסכמים רבים שנאמרו בעל פה אתמול בערב, הופרו כלאחר יד בבוקר שלמחרת: חברת ההובלות הגיעה עם טנדר קטן ולא עם משאית גדולה, גרמה לנזקים לרכוש שלכם במהלך ההובלה, איחרה או פשוט לא הגיעה כי קיבלה הצעת עבודה משתלמת יותר.

כל אלו הם הסיכונים שאתם לוקחים כאשר אתם בוחרים בשירותיה של חברת הובלות חובבנית. לא מדובר בסיכונים תיאורטיים, אלא במקרים שקרו וקורים כל יום. כשחברת הובלות לא מגיעה ביום שנקבע עימה, כל יום המעבר יורד לטמיון. ונסו אתם להשיג חברת הובלה פנויה בהתראה כה קצרה באמצע אוגוסט... מדובר במשימה בלתי אפשרית. תיאלצו לדחות את יום המעבר, לשלם עבור שירותי אחסון (במידה ואתם חייבים לפנות את הדירה מיד), להפסיד עוד ימי עבודה ולשלם יותר עבור שירותי הובלה מיידיים. גם כשחברת הובלות חובבנית גורמת לנזק לרהיטים שלכם במהלך ההובלה, אתם יכולים לרדוף אחריה ימים ושבועות - היא עדיין לא תשלם לכם פיצוי כי אין לה כיסוי ביטוחי.

 

לכן, אם אתם נמצאים לקראת מעבר דירה, אל תבחנו את היצע חברות ההובלה רק על פי החור שבגרוש. במקרה של בחירת חברת הובלות, המחיר הוא לא השיקול העיקרי. בדקו את הרישיון של החברה, שיש לה פוליסת ביטוח ושגובה הכיסוי הביטוחי הולם את שווי רכושכם. בדקו את הוותק והניסיון שלה בתחום וערכו עימה חוזה עבודה מפורט ככל האפשר. וכמובן שתמיד רצוי לקבל המלצות מלקוחות מרוצים שנעזרו בשירותיה של חברת ההובלות. אם תמצאו לקוחות כאלו - תודיעו גם לי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב