דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יש לי יום הולדת... והשמחה רבה 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2967 פעמים ]

אנו המבוגרים אולי כבר התרגלנו, אבל הילדים, בשבילם יום הולדת הוא הרבה מעבר לחגיגה נחמדת. יום הולדת לילדים הוא אירוע מכונן, משהו שהם מצפים לו חודשים, חולמים עליו בלילות ומספרים עליו בימים, חוויה לשנה שלמה ולעיתים גם ליותר.

כדי להבין את זה, עלינו פשוט להיזכר כמה כיף היה שיום אחד בשנה כל תשומת הלב מופנית אלינו, שמים לנו זר על הראש, מוזיקה יפה שאנו אוהבים ברקע, כל הילדים מסביבנו, שקיות הפתעה ליום הולדת, ליצן, הרבה ממתקים, ריקודים, שמחה ובלגאן חיובי.
אם אנו אהבנו כל כך מסיבת יום הולדת, מדוע שילדינו לא יאהבו, במיוחד שאצל החברים שלהם מרימים הפקות שלא היו מביישות את ערוץ הילדים.

חגיגת יום הולדת מקורית

כמה שהילדים שלנו זאטוטים, שלא יהיה מקום לטעויות, הם ממש לא פראיירים.הם יודעים מצוין מתי מנסים "למרוח" אותם, אז למה שלא ננסה חגיגת יום הולדת מקורית שתשמח אותם וגם לנו תעשה כיף על הנשמה?

רעיונות למסיבת יום הולדת לילדים לא חסרים והעיקרון הוא פשוט - להתמקד בחתן השמחה. כן, נסו לחשוב על האופי שלו, מה הוא אוהב, מהם התחביבים שלו, מה המזג שלו, את מי הוא יעדיף בין אורחיו, איזה סוג בידור הוא אוהב וכדומה. אם למשל הילד מאוד אוהב את עולמו של וולט דיסני, הביאו איש בתחפושת אחת הדמויות האהובות עליו והתאימו את העיצוב לאווירה של עולמו של וולט דיסני. אם הילד משוגע על כדורגל השתמשו באלמנטים מהתחום, פזרו כדורים במתחם, הביאו פוסטרים וקלפים של כדורגל קנו לו נעלי כדורגל מתנה.

יום הולדת אינו רק מסיבה, מדובר ביום כיף שלם שכדאי להתחיל כבר בבוקר. תנו לילד לקום עם חיוך גדול למראה המתנה שממתינה לו ליד המיטה. בהמשך הכינו לו ארוחות בוקר שהוא אוהב, קחו אותו לטייל במקומות כיפיים, דברו איתו כמו בוגר על חשיבותו של יום ההולדת, הביעו בפניו רגשות של אהבה וחיבה והקשיבו למה שיש לו להגיד.
ההמשך הטבעי יהיה חזרה הביתה אל אווירה של מסיבת יום הולדת עם הרבה חברים טובים שכבר ממתינים לכם בכיליון עיניים עם אווירה נעימה, צבע, מוזיקה ובלונים כמובן.

מסיבת יום הולדת: סוד ההפעלה

בדרך כלל הילדים שותפים מלאים בתכנון מסיבת יום הולדת שלהם, אבל גם כאן אפשר להפתיע. חשוב שההפתעה תהיה לטעמו של החוגג ואנו מניחים שאתם יודעים מה הפנטזיה שלו ואיזה סגנון בידור הוא אוהב.
אחד הסודות להצלחתה של מסיבת יום הולדת היא הפעלה טובה. כיום ישנן הפעלות לימי הולדת רבות וטובות בעלויות לא גבוהות שיכולים להכניס הרבה קצב, צבע, שמחה ואווירה למסיבה ולהוריד מכם את כאב הראש שבהפעלה. בדרך כלל הם גם דואגים למוזיקה ולהגברה.

העיקר, שיהיה במזל טוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב