דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים: איך בוחרים? 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 1988 פעמים ]

כאשר ניגשים לבחור סוככים ישנה רשימה ארוכה של שיקולים שבהם יש להתחשב. הבשורה הטובה ללקוח שמעוניין לרכוש ולהתקין סוככים בביתו או בבית העסק שלו היא שכיום ישנו מבחר גדול מבעבר של סוככים. עם התפתחות הענף של התקנת סוככים, יותר קל מבעבר למצוא חברה מתאימה שעוסקת בהתקנת סוככים וללקוח ישנם כלים שונים שיכולים לסייע לו בהחלטה, כלים שלא היו קיימים בעבר. להלן ננסה להציג בקיצור כמה שיקולים חשובים בכול הנוגע להתקנת סוככים.

השלב הראשון בתהליך של התקנת סוככים מורכב משני חלקים שעומדים בבסיס התכנון של התקנת סוככים. השאלה הראשונה היא שאלת התקציב: הסכום שהלקוח מעוניין להשקיע בהתקנת סוככים. השאלה השנייה היא שאלת המטרה: מדוע הלקוח מעוניין להתקין סוככים. סוככים יכולים להיות אמצעי הגנה נגד השמש – הצללה של מרפסות או חצרות כדי שיהיה ניתן לשבת בהן גם ביום שמש חם כמוהו יש הרבה בארצנו. בנוסף, סוככים יכולים להגן בפני הגשם ולאפשר שימוש במקומות פתוחים אפילו כאשר החורף מגיע. כמובן שישנם סוככים שמתאימים רק לגשם קל ויש כאלה שמתאימים גם לגשם כבד. הלקוח יכול להחליט שהוא מעוניין להתקין סוככים שיגנו על החצר או המרפסת מפני כל פגעי מזג האוויר או שהוא יכול להסתפק בסוג מסוים של סוככים שמגן בפני השמש ותו לא. לאחר שמשקללים יחדיו את התקציב הנתון והמטרה הידועה ניתן להמשיך הלאה בבחירתם של סוככים מתאימים.

שיקול חשוב נוסף כשאר ניגשים להתקנת סוככים נוגע בשאלת העיצוב. הלקוח יכול להסתפק בסוגים של סוככים שהינם רק יעילים אבל לעיתים קרובות יש רצון בסוגי סוככים שהינם יפים למראה ומתאימים לעיצוב הכללי של המקום שבו הם נחוצים. כאשר הלקוח מבקש להתאים סוככים כלשהם למקום מסוים הוא חייב לחשוב על צבעים ועל חומרים. סוככים מחומר מסיבי מסוג אחד אולי מתאימים לחצר גדולה אבל ייצרו תחושה מעיקה בחצר קטנה ואינטימית. סוכך מעץ יכול להתאים למרפסות בעיצוב ספציפי ואילו סוככים מברזל עשויים להתאים לסגנון אחר של מרפסות. בעל מקצוע טוב בתחום יוכל אולי להמליץ ללקוח איזה סוג של סוככים מתאים למקום שבו יש להתקין אותם. המהדרים יפנו לשאול בעצתו של מומחה לעיצוב כדי להתאים סוכך נכון לעיצוב הרצוי שהם מעוניינים בו.

שיקול חשוב שלא תמיד נלקח בחשבון הוא השירות שמציעות חברות התקנת סוככים. ישנם סוככים שזקוקים לתחזוקה שוטפת וישנם סוככים בעלי מנגנון שעלול מדי פעם להתקלקל. מה מציעות החברות השונות להתקנת סוככים? אין ספק שעדיף להעדיף חברות בעלות מוניטין ובסיס מקצועי יציב ואמין. התקנת סוככים דורשת מחשבה לטווח ארוך ועל כן יש לחשוב על איכות השירות של החברה שבה הלקוח בוחר. השירות יכול להתבטא גם ברגעים שלפני הקנייה – ייעוץ והכוונה – גם בזמן ההתקנה – יעילות העבודה והמהירות – וגם, כפי שציינו, בשירות שלאחר ההתקנה.

מבחר גדול הוא ברכה ללקוח שאינו צריך להתפשר ולקחת סוככים מסוג כלשהו כיוון שהם היחידים שקיימים בשוק. הלקוח יכול לנצל את הכוח שמעניק לו השפע הקיים בשוק והתחרות בין חברות שונות שמציעות לו סוגים שונים של סוככים. סוככים הם לא משהו שצריך לקנות במהירות רבה, אלא יש להשקיע מעט מחשבה ותכנון לפני שבוחרים את הפיתרון המתאים ביותר ללקוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב