דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בעל עסק - אתר אינטרנט הוא המסלול להצלחה 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 575   [ נצפה 2658 פעמים ]

יש כאלו שמחליטים שאתר אינטרנט תדמיתי מספיק להם, ויש כאלו שמאמינים באינטרנט ובכוח השיווקי שלו, ולכן הם מחליטים לפתוח אתר אינטרנט עסקי שמבצע גם מכירות אונליין.

 

אנו בחברת WSD- בניית אתרים יש לנו ניסיון רב בבניית אתרים עסקיים, ומאחורינו עשרות פרויקטים של בניית אתרים לעסקים משולבי מערכת ניהול תוכן בהתאמה אישית, במהלך השנים למדנו שאתרי אינטרנט מקצועיים אכן מצליחים להגדיל את מחזור המכירות של העסק, לצמצם את עלויות השיווק , לייעל את שיטות העבודה ולבסוף להביא לרווחים גדולים יותר.

 

אז אם אתם עדיין לא בטוחים שאכן כדאי לכם לבנות את אינטרנט , הרי לכם רשימה שלמה של כל הסיבות שבגללן כדאי לבנות אתר אינטרנט וכל היתרונות שאפשר להשיג בהקמת אתר, שבסופו של דבר מגדיל את הסיכויים שלכם להצלחה עסקית.  

 

  • זמינות מקסימאלית  ? קיומו של אתר אינטרנט עסקי מאפשר ללקוחות להגיע אל העסק בכל רגע ובכל מקום לא משנה אם מנהל העסק בכלל בחו"ל או אם העסק בחופשה, אתר אינטרנט המייצג את העסק שלכם יאפשר ללקוחות שלכם לקבל את כל המידע שהם צריכים גם אם העסק הממשי שלכם סגור.
  • צמצום בעלויות העבודה - ניהול מערכת יחסים בין הלקוחות הפוטנציאליים לבין אתר האינטרנט העסקי מאפשר לעסק שלכם לחסוך בעלויות של תפעול העסק, אינכם צריכים להעסיק כוח אדם, אינכם צריכים לפתוח סניף חדש, אינכם צריכים לנהל קמפיין פרסומי של פליירים וכד', הכול יכול להתבצע היום באמצעות האינטרנט.
  • אפשרות לניהול מערכת קשרי לקוחות יעילה יותר ומועילה יותר - עסקים רבים משקיעים לא מעט בשמירה על קשרי לקוחות ויצירת מאגר לקוחות נאמן וקבוע, אתר אינטרנט עסקי המנוהל נכון ועובד נכון יכול להפוך לאמצעי יעיל שבעזרתו ניתן לשמור על מערכת קשרי לקוחות יעילה שמאפשרת לבעל העסק להכיר טוב יותר את הלקוחות, ואפילו לקבל מהלקוחות חוות דעת על המוצרים השונים, ועל העדפותיהם השונות. בעל העסק יכול אפילו לחלק את הלקוחות לסוגים שונים, וכך לבצע שיווק מותאם אישית ללקוח.
  • אתר האינטרנט מקור מידע יעיל- אתר אינטרנט עסקי חוסך מהלקוחות התרוצצויות שונות בין החנויות ומאפשר ללקוחות לאסוף מידע מהאינטרנט על המוצרים השונים כגון : המחירים של המוצרים, המבצעים של העסק שלכם , ההיסטוריה העסקית שלכם, ועוד.
  • אתר אינטרנט יוצר אצל הלקוחות דימוי של עסק אמין ורציני - היום לא רק התרבות העסקית השתנתה אלא גם עולם הצרכנים אינו דומה לעולם הצרכנים הישן, היום הצרכנים הם חכמים ומבינים יותר והם יודעים שעסק שיש לו אתר אינטרנט עסקי הוא עסק שאפשר לתת בו אמון ולבטוח בו, ואילו עסק שאין לו אתר אינטרנט הוא עסק שנחשד ע"י הלקוחות כעסק קטן או חלש שאינו מסוגל להתרים עצמו לשנויים בעולם העסקים.

 

אז אם אתם רוצים להשיג לעסק שלכם עליה ברווחים ובמחזור המכירות הרי שכדאי שתפנימו שללא אתר אינטרנט מקצועי סיכוייכם בשוק נמוכים. לכן לקראת השנה החדשה לפני קביעת תקציב השיווק היינו מציעים לשקול ברצינות את הנקודות שציינו לעיל, בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב