דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אריק קליין 10 הגאדג'טים החמים של תערוכת ה-CES 2010 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2164 פעמים ]

מאת: אריק קליין

1.   מחשב נייד NX90 מתוצרת ASUS – מחשב נייד עם מסך רחב בגודל 18 אינץ. בעל רמקולים צדדיים החופפים את המקלדת. מאופיין בעיצוב מתכתי נקי ובמשטח נגיעה (טאצ' פד) כפול שמתברר כשימושי יותר מהצפוי.

2.   טלויזיית CELL  מתוצרת Toshiba – הטלויזיה המרשימה ביותר בתערוכה האחרונה. מעבד של קונסולת הפלייסטיישן 3, וזאת בנוסף למרכיבי תלת מימד מובנים הופכים את הטלויזיה של טושיבה לדבר הגדול הבא עם כל הפיצ'רים השווים ביותר. החיסרון היחיד הוא המחיר הגבוה שמוציא את הרוח מממפרשי ההתלהבות

[לפרויקטים של SAFESKY - אריק קליין ]

3.   סדרת ה-LED 9000 של סמסונג – טלויזיית ה-HD הכי ערמומית שיש. בעלת מנוע תלת מימד מובנה ודקה כמו חוד של עיפרון 02 ולכל אלה יש להוסיף את המסגרת יוצאת הדופן והמצוחצחת עימה מגיע המכשיר. עם הטלוזייה הזו – לא תרצו לצאת מהבית.

4.   קורא הספרים הנייד Plastic Logic מבית QUE – מלבד תג המחיר המוגזם העומד על סך של 649$ – ברור כי זהו קורא הספרים האולטימטיבי של שנת 2010. דקות שלא מהעולם הזה, לצד מסך טאצ' של כ-12 אינץ הופכים את חויית השימוש לכיף יוצא דופן. הכפתור היחיד אותו תוכלו למצוא על המסגרת הוא כפתור "הבית" בדיוק כמו באייפוד טאצ' או באייפונים. זאת ועוד, לחברה המשווקת את הקורא יש הסכם להעברת תוכן עם כ-300 עיתונים ומגזינים – דבר חשוב מאין כמוהו שלא תמיד ניתן למצוא במותגים אחרים.

5.   מצלמת וידאו 3D מבית פנסוניק – בעוד שמצלמות הפקה בעלות יכולת צילום בתלת מימד הפכו כבר לשם דבר בתעשייה העולמית (דוגמת אלה אווטאר) הרי שפנסוניק היא הראשונה להביא את התלת-מימד לצרכן הביתי ומשום כך ייחודה הגדול.

6.   קורא הספרים ALEX – קורא ספרים קטן המבוסס על מערכת האנדרואיד של גוגל. המכשיר הוא איפוא שילוב בין קורא ספרים למיני מחשב וסמארטפון (ניתן לגלוש באינטרנט, לבדוק מיילים, לנהל יומן ועוד.) המכשיר מתאפיין בצריכת חשמל נמוכה ובמסך LCD טאצ' ברזולוציית צבעים מלאה שגורם להרבה ממתחריו להישאר מאחור.

7.   MOTROLA BACK FLIP – מכשיר המבוסס גם הוא על מערכת האנדרואיד. בעל עיצוב חדשני ומהפכני שבמרכזו עומדת המקלדת המתהפכת שנמצאת במקור בחלקו האחורי של המכשיר אך מתהפכת בעת ההקלדה. הטלפון יכול גם לעמוד בזווית של 90 מעלות ולהפוך לשעון מעורר חביב לעת מצוא.

8.   קופסת ה-D-Link של BOXEE – מקלדת קטנה ונוחה, עיצוב שקוף וייחודי ולבסוף – השלט המהפכני שמאפשר להפוך את השימוש בפלטפורמה הייחודית לחוייה של ממש – מי צריך יותר?

9.    LENOVO X100E – אם הניידים הראשונים של חברת לינובו היו יותר דומים לאותן הגרסאות של מתחריהם, אך באריזה אחרת, הרי שהדגם החדש מוכיח כי הוא ראוי לשאת את שמו של מותג ה-THINK PAD מבית IBM. מסך רחב 11 אינץ ומקלדת נוחה. כל זה במחיר מבצע של 449$ בלבד.

10.   KODAK PLAY SPORT – מצלמה שממשיכה את דור המצלמות החדש והמוצלח של קודאק אך הפעם באריזה מושכת יותר שיכולה ללוות אתכם לכל מקום בעולם – גם מתחת למים. בעוד שהממשק הפנימי וגם העמידות של המוצר השתפרו פלאים, הפך גם המחיר להרבה יותר ידידותי לארנק ועומד על 149$ בלבד.

הכותב אריק קליין הוא הבעלים של סייפסקיי, המתמחה בטכנולוגיות חדשניות בתחומי ההייטק, האנרגיה והבריאות

Arik Klein אריק קליין, נשיא ומייסד חברת Safesky חברת "סייפסקיי" מספקת טכנולוגיות מתקדמות עבור אנרגיה סולארית, מערכות טיפול במים, פתרונות תקשורת רפואה ורפואת שיניים, התקני אבטחה, תוכנת בודק מט"ח ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב