דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היבטים על ייעוץ עסקי 

מאת    [ 07/09/2010 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2235 פעמים ]

בעלי עסק - מאמר זה מיועד בשבילכם. סביר להניח כי כבר נתקלתם בטרנד החדש המכונה ייעוץ עסקי. יתכן ששמעתם על שירות זה כשביררתם על הצלחתו של בית עסק של חבריכם, או במקרה היותר גרוע של מתחריכם. ייעוץ עסקי נחשב כיום לשירות הכרחי הנחוץ לעסקים בכל תחום ובכל גודל (שכר הטרחה והיקף הייעוץ העסקי יקבע על פי גודלו של בית העסק שלכם).

בעולם כלכלי, דינאמי וגלובלי כמו זה שבו אנו חיים היום, הרי זה הכרחי כי בעל העסק יקבל ליווי על ידי חברה המספקת ייעוץ עסקי. באם מדובר בחברה חדשה, מתפתחת, או בקשיים - ייעוץ עסקי יתרום רבות לניהול נכון וידאג להפיק מהעסק שלכם (בכל שלב שהוא) את המיטב.

 זה לא סוד כי עולם העסקים כיום שזור במונחים מעולם המשפטים, כדוגמת: חוזים, שעבודים, בטחונות, זכויות וכדומה. אם תוסיפו לכך גם את רשות המסים, הרי לכם מתכון כלכלי מורכב, ולעיתים גם מסובך לעסק כלכלי קטן עד לגדול. במטרה לפרש את אותם אספקטים משפטיים (כגון: חוזה עם ספק) ומיסויים (כגון: הקלות מס) בצורה הנכונה ולדאוג כי ידכם תהיה על העליונה באספקטים אלו, ייעוץ עסקי אשר ינתן על ידי יועץ מיומן ומנוסה, יאפשר לבעל העסק להיות רגוע כי חוזה הזדמנותי שחתם לא יחזור אליו בעוד כמה שנים כמו בומרנג כתוצאה מחוסר תשומת לב לאותיות הקטנות שלא טרח לקרוא או שלא היה עליו לדעת כי עליו לקורא.

ישנו היבט מיוחד עליו אני רוצה לתת דגש בשירות הייעוץ העסקי, והוא ההיבט המלווה חברות אשר נמצאות בקשיים. במקרים רבים, שירותיו של ייעוץ עסקי נכון הביא חברה בקשיים לתהליך הבראה אשר אפשר לעסק להמשיך ולעבוד במתכונת מצומצמת עד אשר חזר לתקופה של פריחה ושגשוג. בעל עסק, אם העסק שלך נמצא בקשיים אל תהסס לבקש עזרה, התקשר לברר הצעות באשר לייעוץ עסקי המתאים לך ויתכן שגם העסק שלך יוכל להינצל.

נדגיש כי תחום הייעוץ העסקי התרחב בשנים האחרונות עקב הביקוש הרב והצלחתו הגדולה, לכן- עקב ריבוי אותם "יועצים" עליכם לברור בקפידה את היועץ העסקי שיתאים באופן ספציפי לתחום העסק שלכם. כלומר, אם מדובר בעסק קבלני - דאגו לשכור יועץ עסקי המתמחה בתחום הנדל"ן על כל משמעויותיו: מיסוי קבלנים, קבלת מענקים מהמדינה, היכרות עם תקני חשבונאות הספציפיים לקבלנים, חוקים החלים על קבלנים וכדומה. זה המקום להדגיש כי עליכם לדרוש אסמכתא המוכיחה את ניסיונו והשכלתו של היועץ. כבר היו מקרים כי בעלי עסק תמימים נפלו קורבן ליועץ מתחזה, שבפועל רק הרע את מצבה של החברה ורוקן את כספה.

בעל עסק, אם העסק שלך חשוב לך - עדיף שתקדים את מתחריך ותפנה לייעוץ עסקי כדי שלא תישאר מאחור, ברר כבר היום אילו נקודות תורפה עומדות בפני העסק שלך בענף בו אתה פועל וקח יוזמה ברוכה בהשכרת שירותיו של יועץ עסקי.

מאמר זה מוגש מטעם S.M Design המתמחה בקידום אתרים בניית אתרים וכתיבת תוכן לאתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב