דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תופעת ארגז החול 

מאת    [ 07/09/2010 ]

מילים במאמר: 335   [ נצפה 1959 פעמים ]

קיימת תופעה בתהליך קידום אתרים, שאתר פשוט יוצא מתוצאות החיפוש, כאשר  מקדמים אתרים בצורה אינטנסיבית ומעמיסים אותו בקישורים נכנסים, גוגל מזהה המון פוינטרים לאתר המקודם, ומחליט להאבק בו, כדי לבדוק את ההתאמה שלו בהשוואה לאתרים האחרים שממוקמים באזור העמודים הראשונים.

אפקט זה נקרא ארגז חול. אם תחפשו את האתר דרך URL תוכלו למצוא אותו בתוצאות החיפוש, אך אם תחפשו מילת מפתח אותן ניסיתם לקדם, לא תצליחו למצוא את אתר האינטרנט גם בעמודים האחרונים.

יש דרכים להתחמק מכך, אם אתם חברת קידום אתרים, ובעל האתר מציק לכם, אל תמהרו, אל תפוצצו את האתר בקישורים עם תחילת העבודה, בניית קישורים בצורה מהירה מאוד מתריעה את גוגל, וגורמת לו לזרוק את האתר לארגז חול במקרה שהלקוח לחוץ, ולוחץ לקבל תוצאות מהירות והאתר המקודם נכנס לארגז חול, צריך להמתין כמה זמן, עד שגוגל יאשר שהאתר ראוי למקום גבוה, ולהמשיך} בתהליך הקידום.

תופעת ארגז החול מתייחסת בדרך כלל לאתרים ברשת חדשים שיש להם דומיין חדש, או אתרים ותיקים שהיו לא פעילים מספיק מרגע עלייתם לאוויר. מומלץ לבצע אופטימיזציה, וניהול תוכן נכון של אתר האינטרנט, במטרה שגוגל יראה תוכן איכותי ורלוונטי לגולש. כשגוגל מאתר שאתר האינטרנט המקודם בעל תוכן קריא ומעניין לגולשים, רוב הסיכויים שאתר האינטרנט לא יושלך לארגז החול.

לגוגל קיימים מספר נוסחאות שקובעות את מיקום אתר האינטרנט בתוצאות החיפוש, השאלה מה צריך לעשות על מנת לספק את כולם. הרי אם נבצע את רצף הפעולות הנכון, האתר יתקדם מהר יותר ובביטחון רב יותר.

האם אפשר לצאת מארגז החול של גוגל?
ישנה דרך, הדרך הטובה ביותר לצאת מארגז החול היא לחכות עד שאתרך יצא משם. ארגז החול אינו קבוע וייעודו הוא מניעת תופעות ספאם, והצפת תוצאות החיפוש על ידי קידום אתרים וספאמרים. ללא ספק, ארגז החול לא נוצר לשם עצירת אתרך ולמניעת הצלחתו. במקרה ותמשיך לבנות תכנים חדשים, אתה תצא מארגז החול ותצטרף ליתר האתרים המבוססים והמוכרים בתחומך.

לסיכום, כתוצאה מתופעת שינוי אלגוריתם תוצאות מנוע החיפוש, מערכת גוגל קבעה שנדרש פילטר מסויים שיעצור זאת. פילטר זה מכונה ארגז החול ויש לו השפעה על אתרים חדשים שעולים ממרץ 2004. ללא ספק, אף בעל אתר לא אוהב את ארגז החול, אך יחד עם זאת מומלץ לנצל את פרק זמן זה כדי ליצור תוכן איכותי, קישורים נכנסים, ביצוע אופטימיזציה וקידום לאתר, ואפילו לשקול את שיווק האתר.

http://web-key.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב