דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלבנת שיניים היא טרנד או הכרח? 

מאת    [ 07/09/2010 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2912 פעמים ]

הלבנת שיניים היא טרנד או הכרח?

אם בימים עברו רק ברי המזל שניחנו בכך באופן טבעי יכלו להשוויץ בחיוך מושלם מלא שיניים לבנות הרי שבשנים האחרונות שיניים לבנות הפכו לאחד מסממני ההיכר של מי שמודע לעצמו, מטפח את עצמו ומשקיע אנרגיה ומשאבים ביצירת מראה חיצוני מרשים. אין כל ספק בכך שטיפולי הלבנת שיניים הפכו בעת האחרונה לטרנד נפוץ בעולם הקוסמטיקה, הרפואה והיופי, ורבים מוכנים להשקיע מאמצים על מנת להשיג שיניים לבנות וחיוך הורס.

 

שיניים לבנות - אמנם טרנד, אבל חיובי!

הטרנד של הלבנת שיניים הוא טרנד חיובי במובנים רבים, משום שהוא משחרר רבים מאיתנו לחייך גם כשלא צריך, לתקשר טוב יותר עם הסביבה, וליהנות מביטחון עצמי גבוה. אך חשוב להבין מהו בדיוק טיפול הלבנת שיניים לפני שקופצים למים. למעשה הלבנת שיניים היא שם כללי למספר שיטות שמפעילות מניפולציה על השן על מנת להעלים ממנה פגעים, כתמים וגוונים לא רצויים שנוצרו במהלך הזמן משתייה של קפאין או יין אדום, אכילה של צבעי מאכל, עישון וכן הלאה. ישנם סוגים שונים של הלבנת שיניים כאשר חלקם מתבססים על חומר פעיל שמחמצן את השכבה החיצונית של השן וכך מלבין אותה, חלקם מתבססים על קרניי לייזר וחלקם פשוט מצפים את השן בחרסינה לאחר שיוף. בנוסף ישנן שיטות של הלבנת שיניים ביתית בעזרת תכשירים ומשחות שונים, או בשיטות סבתא מגוונות. כך או כך, כולם רוצים בסופו של דבר שיניים לבנות ורק הדרך אל התוצאה משתנה. חשוב להימנע מטיפול חובבני על מנת שלא לגרום נזק למבנה השן או לחניכיים.

 

מהפכה בתחום הלבנת שיניים

מערכת הלבנת שיניים של קוויק סמייל מאפשרת לכל מי שרוצה שיניים לבנות להגיע לכך תוך עשרים דקות בלבד. השיטה המהפכנית שפותחה בקנדה ומיושמת אצל קוסמטיקאיות מורשות, משחררת רבים מהצורך להגיע אל רופא השיניים על מנת להשיג שיניים לבנות ובמקום זאת לעבור טיפול הלבנת שיניים קצר ויעיל שחוסך לא רק זמן אלא גם כספים. במהלך טיפול הלבנת שיניים של קוויק סמייל מורחת הקוסמטיקאית ג'ל מיוחד על גבי סד דו כיווני המולבש על השיניים. לאחר מכן פותחים את הפה, ו...מתמסרים. לאחר עשרים דקות בלבד של הלבנת שיניים תחת אורו הכחול של המכשיר מתקבלות שיניים לבנות ויפות ללא כל כאב, סיכון או תופעות לוואי. בעזרת המכשיר החדשני יכול כל אחד שאינו סובל מבעיות בריאותיות בשיניו, ליהנות מהאפקט המסחרר של שיניים לבנות וחיוך גדול.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית.  052-8705343 www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב