דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלבנת שיניים - מחזירים את החיוך למקום 

מאת    [ 07/09/2010 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 3707 פעמים ]

הלבנת שיניים - מחזירים את החיוך למקום

לצערנו, לא כולנו התברכנו בסט מושלם של שיניים לבנות ישרות ויפות שכיף להשוויץ בהן בכל עת, וחלק מאיתנו מרגישים כי בגלל השיניים אנחנו לא יכולים לפתוח את הפה ולדבר, נמנעים מחיוכים, מעדיפים לא להצטלם או לצחוק בקול רם ואפילו מכסים את הפה בעזרת כף היד. מצב כזה בהחלט פוגם בתקשורת שלנו עם הסביבה, בתחושת הביטחון העצמי והדימוי האישי ואפילו ביכולת שלנו להגיע להישגים. עבור כל מי שמרגיש כך, טיפולי הלבנת שיניים הם בגדר הכרח.

 

חיוך בוהק עם שיניים לבנות נמצא ממש בהישג יד!

חיוך לבן ומלא שיניים לבנות הוא לא רק נעים למראה מבחינה אסתטית, אלא גם מאפשר לנו כלי תקשורת חיוני, משחרר אותנו לחייך כאוות נפשנו ולהצליח בחיים מבחינה תעסוקתית, אישית, זוגית וכן הלאה, אך לצערנו עם הזמן צבע השיניים משתנה ובמקום שיניים לבנות ויפות אנחנו פוגשים במראה שיניים צהובות, חומות, אפורות וכן הלאה, בשל הצטברות של לכלוך, ניקוטין, קפאין, יין אדום, צבעי מאכל וכן הלאה. כיום ניתן לעבור טיפולי הלבנת שיניים ולהגיע אל המצב הנכסף הזה בקלות, ולכן רבים מחפשים אחר טיפול הלבנת שיניים יעיל וקל. בשוק כיום קיימים מספר סוגים של טיפולי הלבנת שיניים כאשר חלקם מתבצעים במרפאה אצל רופא השיניים, חלקם מתבצעים תחת פיקוח של קוסמטיקאית וחלקם יכולים להתבצע בבית, בצורה עצמאית בעזרת מריחה של תכשירים ומשחות. לכל אחת מהשיטות מאפיינים משלה, יתרונות וחסרונות, וחשוב להכיר את השיטות השונות כאשר אתם בוחרים לעצמכם טיפול הלבנת שיניים שיהווה כרטיס כניסה לעולם של חיוכים ואושר.

 

שיטה מנצחת של הלבנת שיניים בקלות

כל מי שאינו סובל מבעיות בשיניים שמצריכות טיפול רפואי ופיקוח של רופא שיניים, יכול כיום ליהנות משלל היתרונות שמציע טיפול קוויק סמייל. השיטה הקנדית שהגיעה לארץ לא מזמן, מספקת שיניים לבנות ויפות בצורה מהירה וקלה. המכשיר עובד בדרך הבאה: בתחילה נמרח ג'ל מיוחד על גבי השיניים. לאחר מכן הן מכוסות בסד מיוחד, ואז בעזרת תופסני פה ייעודיים, נותנים למכשיר לעשות את שלו על גבי השיניים העליונות והתחתונות במקביל. לאחר עשרים דקות בלבד, מתקבל חיוך זוהר ומלא שיניים לבנות ויפות.

אם אתם שונאים את הגוון של השיניים שלכם ומוכנים להחליף את הצהוב והחום, בלבן וצחור, כדאי שתבררו האם לקוסמטיקאית שלכם יש מכשיר הלבנת שיניים של קוויק סמייל שיבטיח לכם חצי שנה של חיוכים צחורים.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. 052-8705343 www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב