דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבטחה - חברת אבטחה 

מאת    [ 07/09/2010 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2532 פעמים ]

חברת אבטחה

 

ישראל, למי שלא ידע, היא לא סתם מעצמה בתחומים, כגון חדשנות, מדע והיי-טק. ישראל היא גם מעצמה בתחום אבטחה. הסיבות לכך הן רבות, ולרוב לא כה שמחות. לצערנו, מימי ההתיישבות העברית בארץ, אף טרם קום המדינה, היה עלינו להגן על עצמנו. מיטב צעירנו משרתים בצבא עם הגיעם לגיל 18, ובסופו של דבר, גם במסגרת האזרחית, עלינו להתמודד עם צורכי אבטחה שאינם מאפיינים מדינות אחרות. בעקבות מצב זה, שירותי אבטחה הם אף מחויבים על פי החוק, עבור מוסדות, ארגונים ועסקים שונים, על מנת לקבל רישיון פעילות. גם באירועים כגון שמחות, או עצרות והפגנות נדרשת אבטחה. כאן נכנסת לתמונה חברת אבטחה.

 

מידת האבטחה הנדרשת לעסקים ולמוסדות נקבעת על פי גודל המתקן ולפי תחום עיסוק. מידת האבטחה הנדרשת לאירועים נקבעת על בסיס כמות המבקרים הצפויה. ישנם עסקים המסתפקים במינימום הכרחי זה, ואילו אחרים בוחרים לשדרג את מערך האבטחה שלהם, גם אם אינם מחויבים לכך על פי החוק. כדי להבין טוב יותר את התפקידים אותם מספקות כל חברת אבטחה, יש לעשות הפרדה בין השירותים השונים.

 

שירותי סדרנות

הדרגה הנמוכה ביותר של השירותים אותם מספקת כמעט כל חברת אבטחה, הם שירותי סדרנות. חברות אבטחה מספקות סדרנים לאירועים שונים, כגון חתונות, חגיגות בר מצווה, אירועי חברה וכיו"ב. הסדרנים אינם חמושים ואינם מבצעים בדיקות ביטחוניות, אך הם לבושים במדים ומכוונים את באי האירוע או המוסד לחנייה, מוודאים כי נכנסים רק מוזמנים וכן הלאה. בקיצור, כשמם כן הם – סדרנים שומרים על הסדר.

 

שירותי שמירה

שירותי שמירה הם דרגה גבוהה יותר של שירותי חברת אבטחה, כאשר כאן מה שמקבלים הוא שומרים (להבדיל ממאבטחים). שומרים חייבים להיות ללא עבר פלילי, ובמידה שהם חמושים, עליהם לשאת רישיון נשיאת נשק. עם זאת, שומרים יכולים להיות בכל גיל, מגיל שחרור ועד גיל פרישה, ובמקרה שהם אינם נושאים נשק, אף יותר מבוגרים. אולי נשמע הדבר פשטני, אך תפקידם של שומרים הינו לשמור בלבד. כלומר, הם יכולים לשמור מפני גניבות, או מפני חדירה של אנשים לא רצויים ומפני יציאה אסורה. עם זאת, אם אינם מאבטחים.

 

שירותי אבטחה

שירותי אבטחה, שוב הם דרגה גבוהה יותר של שירותים, ולמעשה, זהו החלק הארי של עבודתן של כל חברת אבטחה. גם בתוך שירותי אבטחה אותם מספקות חברות אבטחה יש מגוון גדול מאוד. כך, למשל, יש חברת אבטחה שמספקת גם שירותים של סיורי אבטחה, שירותי אבטחה של בלדרים, אבטחה של שגרירויות, בדיקות ביטחוניות, סריקות ביטחוניות ועוד. מידת אבטחה ואופייה נקבעים על סמך גודלו ואופיו של הגורם המאובטח. מאבטחים צריכים להיות ללא רקע פלילי, בוגרי יחידות צבאיות, ולעתים אף הסמכה לקצונה ו/או לפיקוד, עליהם לשאת רישיון נשק ולעבור הכשרות באופן סדיר, על מנת לשמר יכולות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב