דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת בר מצווה 

מאת    [ 06/09/2010 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2517 פעמים ]

טקס בר המצווה הוא האירוע המשמעותי הראשון בחייו של הילד, וכל משפחתו וחבריו יהיו שם. הוא מתרגש לקראת האירוע הזה בדיוק כמו שיתרגש לקראת החתונה שלו, ולכן חשוב לא לאכזב אותו ולדאוג לכך שהפקת בר מצווה שלו תהיה ברמה הגבוהה ביותר.

 הבעיה היא שאטרקציות לבר מצווה זה לא משהו שקל למצוא, שכן הילד כבר לא ילד קטן, והוא יובך מבלונים וליצנים, מצד שני הוא עדיין ילד. אם החלטתם לפנות לשירותי הפקת בר מצווה, כדאי לפנות לחברה המתמחה בתחום ושיודעת להבדיל בין אטרקציות המתאימות לילדים בני 7 לאטרקציות לבר מצווה.

 ישנו מגוון רחב של אפשרויות בהתייחס להפקת בר מצווה. ניתן לקיים מסיבת ריקודים בסגנון של מסיבות בבתי הספר, ומצד שני אפשר גם לערוך את כל האירוע בפארק המים. תהליך קביעת האטרקציות לבר מצווה יתבצע בדרך כלל בתיאום מול 3 גורמים, חברת הפקות בר מצווה, הילד שחוגג את בר המצווה והוריו. הילד יגדיר איזה סוג של אטרקציות הוא רוצה, מפיק האירועים יספק מידע האם הדבר אפשרי לביצוע, ואם כן הוא ייתן הצעת מחיר. תפקידם של ההורים הוא להסכים או לא להסכים לאופי הפעילות, כמו גם לתת את הסכמתם לעלויות, או שלא.

 ישנם הורים הרואים בהפקת בר מצווה של בנם את המשימה הבלעדית שלהם. כדאי מאוד שההורים הללו יזכרו שמהותו של האירוע הזה על פי ההלכה היהודית היא מעבר של בנם אל הבגרות, ולכן חשוב ביותר לתת לו מקום לעצב ולקבוע את האטרקציות לבר מצווה של עצמו. הרבה פעמים, הורים הקובעים עבור בנם את האטרקציות לבר מצווה לא מצליחים לשקף את ההעדפות שלו ואת המקובל בארגון אירועים מסוג זה, ובכך גורמים לילד לעגמת נפש ולבושה מול חבריו. יש לזכור שגיל 13 הוא התחלה של גיל ההתבגרות, ומבוכה בקרב החברים זה הדבר האחרון שהילד זקוק לו.

 חברת הפקות בר מצווה מתמצאת טוב יותר בהלכי הרוח הנהוגים באירועים הללו, והם יכוונו את האירוע ויעצבו אותו ברוח התקופה, אך מבלי להתעלם מהמשמעויות הדתיות החשובות כל כך של הטקס הזה. אירוע שיעוצב על ידי חברת הפקות בר מצווה ימצא חן הן בעיני ההורים והן בעיני הילד.

 אטרקציות לבר מצווה ייקבעו בהתאם לעונה שבה יחול האירוע. אם יום ההולדת חל בקיץ, אז אפשר ללכת על פעילות בבריכה או בים. אם האירוע חל באביב או בסתיו, אפשר לארגן פיקניק מהנה לכל החברים של הילד והחברים של ההורים ואם האירוע חל בחורף, אז הדרך הטובה ביותר היא לארגן מסיבת ריקודים "כמו של גדולים". חברת הפקת בר מצווה תוכל להמליץ לכם על הדרך הטובה ביותר לארגן כל אחת מהאטרקציות לבר מצווה שתבחרו. מפיק אירועים יבחר בשבילכם את האולם המתאים ביותר כמו גם את הבריכה שתשמח לארח את האירוע.  

קידום אתרים, כתיבת מאמרים וניהול בלוגים ותוכן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב