דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון בתים לחגים ולניקיונות קשים 

מאת    [ 06/09/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 3288 פעמים ]

אם תערכו סקר בקרב עקרות הבית ותשאלו אותן אם הן מעוניינות בשירותי ניקיון בתים, סביר להניח שאף אחת מהן לא תסכים שמישהו זר ינקה לה את הבית. גם נשים עובדות שאחראיות על מרבית עבודות הניקיון בבית סוברות שאף אחד לא יצליח לנקות טוב כמוהן. ובכל זאת, כל אחד ואחת מאיתנו זקוקים לעיתים לשירותי ניקיון בתים, בין אם באופן שוטף ובין אם באופן חד פעמי. במאמר הבא תמצאו מידע על סוגים שונים של שירותי ניקיון לבתים פרטיים.

ניקיון בתים לפני אכלוס

כאשר קונים דירה חדשה מקבלן אי אפשר פשוט להיכנס לגור בה ללא ניקיון יסודי. על פי רוב הדירה מאובקת ומלאה בפסולת בניין. גם עבודות הנגרות, האינסטלציה, החשמל והצבע שבוצעו בדירה הותירו בה לכלוך רב. לכן אנשים רבים מזמינים שירותי ניקיון בתים לפני אכלוס. במקום להכביד על עצמם גם עם עבודות הניקיון בעיצומו של תהליך מעבר הדירה, חברת ניקיון חיצונית תנקה עבורם את כל הבית באופן יסודי: החל בניקיון התריסים ועד לניקיון האמבטיה והשירותים.

ניקיון בתים לפני אכלוס מתייחס גם לניקיון בתים ודירות יד שנייה. לאחר שהדיירים הקודמים עזבו את דירתם, לא אחת הדירה נשארת במצב ירוד ומוזנח. חברה המתמחה בניקיון בתים לפני אכלוס תבריק עבורכם כל חלקה ופינה בבית, כדי שלכם תובטח כניסה חלקה ונעימה ככל האפשר לביתכם החדש.

ניקיון בתים לאחר שיפוץ

גם בתים ודירות שעברו שיפוץ מאסיבי זקוקים לשירותי ניקיון יסודיים לפני אכלוס. כדי שלא תיאלצו להתמודד עם פסולת הבניין והלכלוך הרב שנותר לאחר השיפוץ, חברות המתמחות בניקיון בתים יעניקו לכם בית נקי ומצוחצח, ויורידו מכם טרדה אחת בתהליך השיפוץ המייגע.

ניקיון בתים לאחר שריפות, שיטפונות ועוד

בתים שעברו אסונות יוצאי דופן, כמו שריפות, שיטפונות, הצפות וכדומה, זקוקים לשירותי ניקיון יסודיים ומורכבים. ניקיון בתים לאחר שריפות כולל ניקיון של הקירות והתקרה בבית, הסרת כתמים קשים במיוחד מרהיטים, משטיחים ומריפודים, הסרת ריחות קשים של טחב, עובש או עשן ועוד. באופן בלתי נמנע, ניקיון בתים לאחר אסונות שכאלו אורך זמן רב יותר, שכן הוא דורש שימוש בציוד ובחומרי ניקיון ייעודיים וכוח אדם מנוסה ומיומן יותר.

ניקיון בתים לקראת החגים

תקופת החגים היא תקופת השיא מבחינת הביקושים לשירותי ניקיון בתים. לפני ראש השנה ופסח אנשים רבים מעוניינים גם לחדש ולהבריק את מראה ביתם, ולשם כך הם מזמינים את שירותיה של חברה לניקיון בתים. מכיוון שתקופות החגים הן גם תקופות האירוח, אנשים רבים רוצים לארח את בני משפחתם וחבריהם בבית מצוחצח וליצור את הרושם הטוב ביותר. וכשמדובר בבתים שדרושים לניקיון יסודי, מן המסד ועד לטפחות, אין טוב יותר משירותי ניקיון מקצועיים.

שירותי ניקיון לבתים לקראת החגים כוללים בדרך כלל עבודות ניקיון שאותן נהוג לבצע אחת לתקופה, כמו למשל: ניקוי עמוק של שטיחים וריפודים, ביצוע פוליש בבית וכדומה.

מעוז שירותי ניקיון לחגים ולבתים לאחר שיפוץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב