דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנעולנות או לא להיות 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 1855 פעמים ]

 

כאשר אתם זקוקים לייעוץ כלכלי - אתם פונים לכלכלן. כשאתם נזקקים לשירותים משפטיים - אתם פונים למשפטן. וכאשר אתם זקוקים לשירותים בתחום המנעולנות - אתם פונים אל מנעולן.

כמו כל תחום מקצועי אחר, גם תחום המנעולנות דורש ידע, ניסיון ומיומנות רבה. כשם שלא תעזו לבחור במשפטן או בכלכלן שלא עברו תהליך מסודר של לימוד והכשרה, כך עליכם לנהוג גם כאשר אתם נזקקים לשירותיו של מנעולן. בחירת מנעולן לא יכולה להיעשות כלאחר יד. אחד הפרמטרים הראשונים והחשובים בבחירת מנעולן הוא בדיקת ההכשרה המקצועית שלו.

מנעולן מקצועי הוא מי שעבר קורס מנעולן ומחזיק בידיו תעודת מנעולן. בקורס מנעולן הוא רכש את כל הידע התיאורטי והמעשי הדרוש לביצוע עבודתו: הכרת סוגי המנעולים ומנגנוני הנעילה השונים, הכרת סוגים שונים של דלתות, כיצד לבצע פריצת מנעולים לדלתות בתים, רכבים וכספות, שכפול כל סוגי המפתחות, יצירת מפתח חדש כאשר אין מפתח, תיקון והתקנה של מנעולים ומנגנוני נעילה, החלפת צילינדר ועוד. דהיינו, תעודת מנעולן כמוה כתעודת LL.B עבור בוגר תואר במשפטים. תעודת מנעולן מוכיחה שהאדם שלפניכם עבר את כל תהליך ההכשרה ורכש את כל הידע הנחוץ כדי לשמש כמנעולן.

תעודת מנעולן היא לא רק הוכחה להכשרתו המקצועית של המנעולן, אל גם ליושרו ולאמינותו המקצועית. מאחר שכל מנעולן נדרש בעבודתו לבצע עבודות שיש בהן יסוד פלילי (כמו פריצת מנעולים), כל מועמד לקורס נדרש להציג תעודת יושר ממשטרת ישראל, המעידה כי אין לו עבר פלילי. זהו תנאי קבלה מחייב לקורס מנעולן, שנועד להבטיח, ככל האפשר, שאותו מועמד לקורס לא ינצל את הידע המקצועי שהוא ירכוש לטובת ביצוע עבירות פליליות. לכן, כאשר מנעולן מציג בפניכם את תעודת המנעולן שלו, הוא גם מספק לכם הוכחה בדבר יושרו, אמינותו והיעדר עבר פלילי.

אולם הוכחה להכשרתו המקצועית של המנעולן כשלעצמה אינה מספקת. גם כאשר אתם זקוקים לשירותים משפטיים, אתם מחפשים לא רק בוגר תואר במשפטים אלא גם משפטן בעל ניסיון עשיר ורב שנים. ותק וניסיון הם פרמטרים חשובים גם בתחום המנעולנות. ידע תיאורטי הוא חשוב וחיוני, אולם אי אפשר להסתמך רק עליו. כשמדובר בשירותי מנעולן, שלהם אנו זקוקים בעיקר בעיתות חירום, כל אחד מאיתנו היה רוצה מנעולן מנוסה שידע להתמודד עם מגוון בעיות, שהתנסה בפריצת סוגים שונים של מנעולים, שביצע החלפת צילינדר עשרות פעמים וכדומה. ותק וניסיון מבטיחים שהמנעולן יוכל לבצע כל מלאכה במהירות ובהצלחה.

ותק וניסיון הם ערובה ליכולת להתמודד עם כל אתגר שיוצב בפני המנעולן. יתרה מכך, ותק וניסיון הם גם ערובה לכך שהמנעולן יוכל לבצע כל עבודה (החל מפריצת מנעולים וכלה בביצוע החלפת צילינדר) במהירות, ביעילות ותוך מינימום נזק לסביבתו ולרכוש שלכם. אחרי הכול, אף אחד לא מעוניין במנעולן אשר בזמן החלפת צילינדר גם יגרום לנזקים בלתי הפיכים לדלת הבית שלכם.

לסיכום, אם אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן, אל תקלו ראש בבחירת איש מקצוע. אם אין ברשותכם המלצות מחברים או מבני משפחה, בצעו בחירה מושכלת של מנעולן, תוך התחשבות בכל הפרמטרים שאוזכרו לעיל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב